A to je chyba. Na 53 sa nemalo zaviest zastavovanie na LA a Termostave. Uz to nie je ten expresny spoj co to bol. Je to vec ktoru budem DP vycitat este dost dlho
?
Tak, ako hovoril Vlado, spoje RA sú verejné, ako bežné linky. Ja si pamätám, keď sa do spojov RA nastupovalo ešte všetkými dvermi a raz, je to už viac ako 10 rokov, som na Sofijskej nastúpil do RA5, mysliac si, že sa bude dať vystúpiť niekde v meste. Vtedy sa ešte na LA nezastavovalo a spoje premávali po trase STA - Hlinkova - Watsonova - Popradská - Tr. KVP - SAC. Využil som však moment, keď sme stáli na semafore Hlinkova-Komenského a spýtal sa vodiča, či niekde zastaví, pretože som nevedel, že nikde nestojí. Ten ma ochotne ihneď vypustil. Ak by tak neurobil, bola by to najdlšia zachádzka v mojom živote. Doteraz je moja najdlšia nechcená zachádzka s L53, keď som z NO chcel ísť na zast. Termostav a odviezlo ma to až na Sofijskú. ? V súčasnosti však spoje L53 zastavujú už nielen na Termostave, ale aj na LA.
Veď ja samozrejme nechcem meniť rozpis zastávok RA-čkam. Len som mal dojem, že Dopravák naznačuje, že obyčajný smrteľník trebárs RA-čkou z Drabovej ku Kláštoru nemôže. Lebo samozrejme, že môže.
Mslím si, že debata o skratkách nie je zbytočná. V iných mestách sa skratky používajú bežne a oficiálne. Trojmiestne skratky mestských je dobrý nápad, takto by sa potom dali ľahko rozlíšiť od dvojmiestnych skratiek konečných zastávok. Napr.:
NJA-OB: Nad Jazerom, OC Branisko
ZAP-MI: Západ, Mikovíniho...
-atypická smerová tabuľa s čiernym podkladom a krikľavozeleným textom
-vpravo, vedľa smerovej tabule je malá tabuľka s prezývkou vodiča "SHORTY"
-na zásuvke mnohočlenného riadenia nálepka typu vozidla "T3"
-vedľa zásuvky mnohočlenného riadenia nálepka výrobcu vozidla "ČKD" ?
Vladimír : No neviem cestovať každý deň 10km za mesto nebol by som nadšený ak by bus stál všade. V tomto smere som za, že má stáť len na súdliskách. Veď z iných častí mesta zbiera železiarov električka, tak prečo by RA mali stáť na Námestí.
Iné je to na zastávkach, nevidím v tom problém nastúpiť napr. na Denešovej a ísť ku Kláštoru, ľudia to takto robia bežne za predpokladu, že sa dostanú do autobusu.
Prepáč, ale vôbec Ti nerozumiem. Prečo by si mal do autobusu naskakovať, keď sa vodič nepozerá? Nástup je prednými dverami, tak riadne nimi nastúp a hotovo.
Akože vodič smerom do USS neberie nikoho? Ja som už RA-čkou v pohode šiel. Samozrejme, že Ti na Palackého nezastaví, keď tam raz nemá zastávku, ale pojem železiar/neželeziar vôbec nehrá rolu. RA-čky sú verejné spoje, žiadna objednávka.
Re #3227 eMareq: Aj v KE by mohli byť lepšie intervaly, ak by bolo menej liniek. Prečo z Palackého na Furču musia ísť L15, 18, 30 a 32. Tie majú v sedle dovedna 8 spojov, čo vychádza na priemerný 7-8 minútový interval. Ak by bola doprava pravidelná, dovolím si tvrdiť, že by ani taký interval nebolo treba. Stačilo by ho skresať na 10 minút, doprava by bola kvalitnejšia ako dnes a ešte by sa ušetrilo. Samozrejme, príklad je zjednodušený a len pre ilustráciu.
Ináč vítam akúkoľvek zmenu nočnej dopravy. Dnes som zdrhal z roboty skôr o 3.00. Nočákom o 3.11 zo Sofijskej sme sa s kolegom doviezli o 3.30 na ŽS v nádeji, že ďalším sa odvezieme domov. Posledná 105-ka odišla o 3.11 a 103-ka okolo 3.00 hod. Prvý ranný bus išiel o 5.00. No radosť neskutočná. Ešte, že od Jak.paláca išiel starý ujo na 2003 ?, takže doma som bol o 4.00 hod. No kolega mal prvý bus na Jazero o 4.58 hod.
Skús sa mrknúť na http://www.mhdfoto.webz.cz,lebo ja tu na tom monitore veľa nevidím, nech som na akejkoľvek stránke. Nie je to tmavé? Je to len provizórne riešenie.
BM : Pre Teba mám ešte 11 updatov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Akože vodič smerom do USS neberie nikoho? Ja som už RA-čkou v pohode šiel. Samozrejme, že Ti na Palackého nezastaví, keď tam raz nemá zastávku, ale pojem železiar/neželeziar vôbec nehrá rolu. RA-čky sú verejné spoje, žiadna objednávka.
Re #3227 eMareq: Aj v KE by mohli byť lepšie intervaly, ak by bolo menej liniek. Prečo z Palackého na Furču musia ísť L15, 18, 30 a 32. Tie majú v sedle dovedna 8 spojov, čo vychádza na priemerný 7-8 minútový interval. Ak by bola doprava pravidelná, dovolím si tvrdiť, že by ani taký interval nebolo treba. Stačilo by ho skresať na 10 minút, doprava by bola kvalitnejšia ako dnes a ešte by sa ušetrilo. Samozrejme, príklad je zjednodušený a len pre ilustráciu.