Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: balky #3175:
Nothing personal, ale presne takyto ustny prejav mal Luptak 🙂 aj s tym slovickom "vazeni" 🙂
Este ze L70 zostava a ze na L18 zostavaju klbaky. Mensie autobusy by to v spicke nezvladli.
Reakcia na: balky #3175:
Samozrejme! Pozadujem vyhradne Solarisy na L12, obe KT8.RN2 na L4, intervaly 5/10/12 (ako kedysi) a (snad) buduce Urbino 18 na L24!!! 😉 :o)
Reakcia na: balky #3175:
Dovolím si poznamenať, že ako Prešovčan nie som zaťažený žiadnymi osobnými motiváciami pri posudzovaní dopravy do jednotlivých MČ v Košiciach. Situáciu sa snažím posudzovať objektívne. Ak píšem, že L34 je natrieskaná, myslím to nie preto, že na Ťahanovciach bývam, ale preto, že je natrieskaná. Ak tvrdím, že doprava na Podhradovú bola v minulosti (aj s L51) predimenzovaná, tak nie preto, že tam býva niekto, komu sa chcem pomstiť, ale preto, že jednoducho dlhodobo pozorujem veľmi slabú vyťaženosť L12 v úseku Nová nemocnica - Podhradová a L16 v úseku Mlynská bašta - Podhradová.
Som neskutočne rád, že do "civilizovaného sveta" si zahrnul aj Prešov, kde sa tiež uplatňuje Tebou popísaný systém. Nízkopodlažné vozidlá majú stále vypravenie, pokrývajú určité linky kompletne, u niektorých len časť spojov. Garantované spoje sú vyznačené v cestovných poriadkoch, negarantované nie.
Takéto rozloženie bezbariérových spojov by jednoznačne malo zmysel aj v Košiciach do doby, kedy budú NP vozidlá všetky. Je tu ale jeden problém - tá nešťastná dĺžka 15m. Pretože v Košiciach sú nízkopodlažné autobusy (okrem 5101) charakterizované nielen nízkou podlahou, ale aj špecifickou dĺžkou. A ako som už uviedol, nejaké miešanie Solarisov na trbárs takú L34 by nebolo vôbec vhodné. A vlastne ani iným linkám neprospeiva, keď sa tam miešajú vozidlá rôznych dĺžok. Iná situácia by bola, keby boli v KE nízkopodlažáky štandardných dĺžok alebo...... alebo by sa jednoducho doprava posilnila 🙂

Napokon sa vrátim ešte k tej Podhradovej. Ja osobne by som jej obsluhu riešil tak, že by som L12 odklonil niekam inam, teda nie na Podhradovú a zahustil by som interval na L16 ako kompenzáciu. Tak by Podhradová v špičke ráno miesto štyroch spojov na L12 a štyroch na L16 mala povedzme šesť spojov na L16. A myslím si, že 10 min. interval by na tejto linke bol akurát a stačil by aj pre celú Podhradovú.
Reakcia na: Vladimír #3174:
Natahujete sa na linkach a nizkopodlaznych busoch, motate sa len okolo Tahanoviec a Furce (akoby ine sidliska v KE neexistovali), kazdy si tu obhajuje svoju linku (ak mu niekto iny na nu siahne a chce rusit klbvaky, spoje), ktorou pravidelne jazdi, kazdy by chcel mat na tej svojej linke to najlepsie a na inych sidliskach by ste porusili takmer vsetko(vid Podhradova).
Vazeni, existuje este jeden sposob vypravovania Solarisov (vseobecne nizkopodlaznych busov) na linky a ktori tu este nikto nespomenul, no v civilizovanom svete to existuje.
Na CP viacerych liniek by boli len niektore spoje vyznacene (a DPMK by to musel garantovat), ze tento spoj je zabezpeceny nizkopodlaznym busom. Tak by Solarisy nemuseli behat len na L16,L12, ale by sa rozptylili aj na ostatne linky (aj na L34). A tymto by bol vyrieseny problem zadelovania Solarisov na linky.
Reakcia na: rl #3163:
Aj na trase Ťahanovce - nová nemocnica by mal byť. Ale keďže pri súčasných pomeroch na L34 je prioritou zachovanie ponúkanej kapacity, nebudeme predsa obmedzovať počet miest s odôvodnením, že rozširujeme bezbariérovú dopravu. Aké-také bezbariérové spojenie Sídliska Ťahanovce a novej nemocnice by mohol zabezpečiť ten malý Solaris, keby sa nejako stabilnejšie vypravoval na L36. Ale L34 neprichádza do úvahy...

Re #3168 Dopravák: Zdá sa, že nateraz bola moja prognóza správna. Podobne ako opozícia v pravidelných intervaloch odvoláva Mikloša, tak pravidelne niekto ruší L70. A predsa Mikloš stále ministruje a 70-tka jazdí. 🙂
(Dúfam, že sa nestrhne politická hádka, použil som to ako paralelu bez akejkoľvek snahy prejaviť nejaký politický názor!)

Re #3170 Dopravák: L34 je nehorázne natrieskaná ako klbák, vozidlo s menšou kapacitou znamená tragédiu. Ja mám akosi šťastie občas sa vyskytovať na spoji o 12:54 od Cassosportu a minimálne tento spoj je symbol.... - symbol maximálnej obsaditeľnosti Karosy B941.
Reakcia na: rl #2971:

BEÚS ???: Čomu hovoríš beús, kátéčku alebo tej zelenej hroze nalavo. Rád pomožem
Jeden z najčítanejších článkov na www.kosickyvecer.sk je aj článok s názvom " target="_blank">http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=21751/"> Rekonštrukcia letiska: Príletový terminál pred letnou sezónou.
Reakcia na: rl #3163:
Opakujem, ale musím sa zastať Ťahanovčanov. V poslednej dobe dosť často (asi to budú trhané) vidím na L34 a L27 sólo vozidlá. Katastrofa!! Normálne ľutujem cestujúcich ? Osobne si pamätám moju skúsenosť z minulého roka a to cesta sólo vozom na L34 od Mieru po Bardejovskú (doobeda). Zážitok na celý život ? - bol som nalepený na predných dverách (ináč, tam je zákaz zdržiavania sa) ?

L70 - asi sa bála zániku ? , pretože v poslednej dobe chodí totálne vyťažená ?
Reakcia na: 1018 #3155:
Takže dnes som videl ďalší bus s novým fontom - 5237.
Reakcia na: Vladimír #3159:
L70 ostáva, L18 kĺbáky, no to je ? 🙂. Zdravý rozum zvítazil (aspoň zatiaľ?!)
Reakcia na: 5 #3137:
Len pekne nechajte L18 na pokoji! Tak ako napísal Vladimír, táto linka je dosť vyťažená a Solarisy si ani nechcem predstaviť (ešte ako tak cez víkend). Už dnes chodia "trhané" sóla a je problém sa do nich dostať. Na L18 patria jednoznačne kĺbové vozidlá.

1018 - NEPROVOKUJ ? ? (L18?!) ?

Furčan - no konečneee ? . Áno, všimol som si, ale načo to je to fakt neviem
Všimol si niekto nalepky v trolejoch na oknách? Píše tam niečo
o licencii na trolejbusovú dopravu. Neviete načo to je dobré? ?
rl: Pozývam Ťa na cestu s L11. Cez pracovné dni je v ktoromkoľvek čase permanentne preplnená, a to krátky autobus tu zavíta veľmi zriedkavo.
Pred malou chvíľou preletelo cez Nám. Osloboditeľov (cez koľajovú križovatku a oblúk vľavo v smere z Južnej triedy na Štúrovu) veľkou rýchlosťou KT8D5 #513 tak, že sa natiahol poriadne veľký elektrický oblúk a množstvo iskier (či zapálených uhlíkov) dopadlo až na zem. Už dávno som niečo také nevidel, už by to chcelo kontrolu trolejového vedenia.
Reakcia na: Vladimír #3162:

A na trase l.34 Ťahanovce-Nová nemocnca by nemal byť ??? Skús sa pozrieť cez deň niekedy doobeda, že idú 34 pomerne plné. Keď si zoberieme linky 11, 27, 36 (tie sú prázdne)
Reakcia na: rl #3161:
Starí ľudia isteže nie sú len na Podhradovej, ale hádam nechceš porovnávať Podhradovú s Furčou alebo dokonca Ťahanovcami?! Samozrejme, že na Podhradovej je výrazne viac ľudí odkázaných na nízkopodlažný autobus ako na ostatných menovaných sídliskách.

Pokiaľ ide o L12, o ňu ako takú mi nejde, ale myslím si, že na trase Nová nemocnica - Stará nemocnica by NP bus mal byť.

Na L16 som videl 18m bus celkom nedávno a vídavam ho tam pravidelne. V Košiciach zatiaľ Solarisy trhané služby nerobia. Takže je logické, že tie trhané na L16 musí niekto robiť, a to sú zväčša práve klbáky.
Reakcia na: Vladimír #3159:

Konečne ! Nech sa ľudia s Podhradovej tlačia. 12 a 16 sú permanentne poloprázne. Bolo tam treba Solarisy? Starý ľudia nie sú len na Podhradovej. Sú aj na Ťahanovciach, Furči, ... (V diskusnom fóre na www.dpmk.sk (už nefunguje) mi tvrdili, že na Podhradovú musia chodiť Solarisy. Tak asi nemusia, keď na 12 ich rušia. A ešte ku 16. Ja som na l.16 už veľmi dávno nevidel 18m autobus
Reakcia na: 1018 #3155:

Presne tak. Na 4305 je tenký formát. Ale nie je v KE dajako veľa fontov ? Čo autobus to iný font.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.