Reply on: Vladimír #2489:
Ako to, že nie? Barca je predsa dvojkoľajná. A čo sa týka WC, nech sa DPMK dohodne napr. s čerpacou stanicou na využívaní sociálneho zariadenia vodičmi. Rovnaká situácia je napr. na ŽS, vodiči chodia na WC do vestibulu stanice, majú kartičky na voľný vstup do WC, tam si to registrujú a DPMK podľa toho platí za jeho využívanie. Čo napr. taká slučka VA USS? Tam napr. žiadne WC vodiči nemajú a ak to na niekoho príde, sa v obratisku rovno vypotrebujú z dverí električky... Síce je tam verejné WC, ale aj to od stojacich vozidiel dosť ďaleko. A aké sú tie ďalšie dôvody?
Sarko
Akákoľvek nová e-linka by bola zbytočná. Ja by som si vedel predstaviť (za predpokladu zavedenia prestupnej tarify) skôr obmedzenie aj súčasných liniek. Minimálne by som mal predstavu o zrušení L7 a presmerovaní L4 zo Starej radnice na Štadión TU. Týmto krokom by bolo možné výrazne posilniť L2 a L3. Na NO by bol prestup a L2, L3 a L4 by na seba nadväzovali. L5 by sa v úseku ŽS-kruhový objazd prekladala s L6 a L6 zasa v úseku kruhový objazd-NMM s L9. Hádam by sa to dalo zladiť aj úseku OC Važec-VSS medzi L3 a L9.