Reply on: Vladimír #2489:
Ako to, že nie? Barca je predsa dvojkoľajná. A čo sa týka WC, nech sa DPMK dohodne napr. s čerpacou stanicou na využívaní sociálneho zariadenia vodičmi. Rovnaká situácia je napr. na ŽS, vodiči chodia na WC do vestibulu stanice, majú kartičky na voľný vstup do WC, tam si to registrujú a DPMK podľa toho platí za jeho využívanie. Čo napr. taká slučka VA USS? Tam napr. žiadne WC vodiči nemajú a ak to na niekoho príde, sa v obratisku rovno vypotrebujú z dverí električky... Síce je tam verejné WC, ale aj to od stojacich vozidiel dosť ďaleko. A aké sú tie ďalšie dôvody?
Vladimír
O linke v relácii Moldavská - Kuzmányho som aj ja dávno sníval. Napriek tomu, že je tam koľajové odbočenie takto s výnimkou linky V nikdy žiadna pravidelná linka nejazdila. Podľa mojich informácií aj linka V bola z tejto trasy odklonená potom, čo dopravná polícia zakázala pravidelné odbočovanie električiek v tomto smere. Dôvod som nikdy presnejšie neskúmal, ale dmnievam sa, že semafor Kuzmányho - Štúrova nastavili tak, že im lepšie vyhovuje nemať žiadnu linku takto odbočujúcu. A keďže V-čko jazdilo len každých 50 min., padlo. Preto sa zrejme takto jazdiacu linku presadiť nepodarí.
Re #2474 Dopravák: Zdvihol adrenalín. Možno trošku :o) Ak by jazdili trolejbusy na stanicu, L32 by v tomto smere nebolo treba. Do tej doby je potrebná.
S tým príkladom trolejbusu s L18 si dovolím veľmi neveriť. Nechce sa mi veriť, aby trolejbus bol od polikliniky na Sennom trhu skôr ako L18. Ale aj keby to bola pravda, tak:
1. nevyberaj si účelovo zastávku Darg. hrdinov - Poliklinika! Práve táto zastávke je na rozhraní a skôr patrí už k časti, ktorú je vhodné obsluhovať severom. Radšej porovnávaj zastávky ako OC Torysa, či OC Hornád.
2. Tvojmu výpočtu dosť napomáha aj zachádzanie L18 na Lingov, s ktorým som nikdy nesúhlasil. Ak by si porovnal trolejbus s L32, už by Ti to inak vychádzalo.
Nodes: Myslím, že preháňaš. Nikto električky v Košiciach zrušiť nechce. O tom som presvedčený. A to som dosť veľkým kritikom DPMK.