Reply on: Vladimír #2489:
Ako to, že nie? Barca je predsa dvojkoľajná. A čo sa týka WC, nech sa DPMK dohodne napr. s čerpacou stanicou na využívaní sociálneho zariadenia vodičmi. Rovnaká situácia je napr. na ŽS, vodiči chodia na WC do vestibulu stanice, majú kartičky na voľný vstup do WC, tam si to registrujú a DPMK podľa toho platí za jeho využívanie. Čo napr. taká slučka VA USS? Tam napr. žiadne WC vodiči nemajú a ak to na niekoho príde, sa v obratisku rovno vypotrebujú z dverí električky... Síce je tam verejné WC, ale aj to od stojacich vozidiel dosť ďaleko. A aké sú tie ďalšie dôvody?
balky
L8 by vsak mohla vstat z mrtvych, ale to by DP musel na tom popracovat. Samozrejme,ze by musela zmenit trasu, prisposobit CP k uz existujucim. Mohla by jazdit aj po casti z niekdajsej trasy. Najskor ma napadlo, ze by mohla obsluhovat St. Lokomotivy-Terasa-Optima, ale Terasa je uz obsluhovana Optimabusom a zo Severu sa ludia asi nebudu hrnut do Optimy. Takze vytazenost by bola minimalna. Ale...
Urcite sa asi pamatame na rekonstrukciu Juznej triedy a s tym spojene presmerovanie L7 cez Alejovu,dolu po Moldavskej na Kuzmanyho? neveril som, ze tato linka najde opodstatnenie,bude vyuzivana, no prekvapila ma jej obsadenost. Preco? Pri kruhovom objazde je viac skol a navyse je tu dalsi dovod. Chyba spojenie Carrefour,blsak-Moldavska,Kuzmanyho. Ludia, ktori to maju relativne blizko k OC,blsaku nemaju s nimi priame spojenie.
Aky mate na to nazor?