Prečítajte si o pápežovej návšteve a organizácii dopravy v hlavnom meste.
Čítal som si článok v Korzáry o doprave do US Steel a najviac sa mi lúbilo: "Najprv urobili na nás habaďúru s lístkami, keďže si ich môžeme štiknúť len pri vodičovi" Dalo by sa to preložiť: ku.va ešte aj cestovné musíme platiť.
BM: Nástup do NP vozidla bez vysunutia plošiny je pri použití kneelingu pri sebemenšom obrubníku bezproblémový. týto ľudia majú tak nacvičené ruky, že s vozíkom dokážu výjsť aj zopár plytších schodov. Ak nie sú telesne zdatný majú v drvivej väčšine sprievodcu. Vždy sa to dá vyriešiť tak, že ak je vozíčkar na na zastávke sám tak ho vytlačí vdič a nemusí žiadnu plošinu vysúvať (ak nie je elektrická) ak tam je aspoň jeden cestujúci, môže poprosiť tak ako to robia mamičky s kočármi keď idú Do Ik 28X či K BXXX. Výsuvná plošina je dôležitá pri nástupe na zastávke s úrovne vozovky.
Takisto 100% nízkopodlažnosť nie je potrebná. Stačilo by keby boli bez schodov len stredné dvere a bezbarierový interiér. Dokonca si myslím, že je lešpie keď vzadu jeden schod je, pretože vozičkáry sa netlačia dozadu, kde ich pri výstupe nemá možnosť vodič zbadať a oni si samozrejme nezazvonia.
Čítal som si článok v Korzáry o doprave do US Steel a najviac sa mi lúbilo: "Najprv urobili na nás habaďúru s lístkami, keďže si ich môžeme štiknúť len pri vodičovi" Dalo by sa to preložiť: ku.va ešte aj cestovné musíme platiť.
BM: Nástup do NP vozidla bez vysunutia plošiny je pri použití kneelingu pri sebemenšom obrubníku bezproblémový. týto ľudia majú tak nacvičené ruky, že s vozíkom dokážu výjsť aj zopár plytších schodov. Ak nie sú telesne zdatný majú v drvivej väčšine sprievodcu. Vždy sa to dá vyriešiť tak, že ak je vozíčkar na na zastávke sám tak ho vytlačí vdič a nemusí žiadnu plošinu vysúvať (ak nie je elektrická) ak tam je aspoň jeden cestujúci, môže poprosiť tak ako to robia mamičky s kočármi keď idú Do Ik 28X či K BXXX. Výsuvná plošina je dôležitá pri nástupe na zastávke s úrovne vozovky.
Takisto 100% nízkopodlažnosť nie je potrebná. Stačilo by keby boli bez schodov len stredné dvere a bezbarierový interiér. Dokonca si myslím, že je lešpie keď vzadu jeden schod je, pretože vozičkáry sa netlačia dozadu, kde ich pri výstupe nemá možnosť vodič zbadať a oni si samozrejme nezazvonia.
Sarko
Vcera som sa totiz viezol s 4126 na konecnu do Krasnej, ktory si to sinul o dusu a z konecnej na Opatskej ul. sa vybral skratkou cez Ul. pri Hornade na Ukrajinsku a smerom do mesta. Na konecnej uz vyckavala kratka Karosa. Zda sa mi to prilis neekonomicke, myslim si, ze by sa to dalo vymysliet tak, aby konciaci spoj bral ludi napr. po N.O. a odtial by vykonaval iny spoj linku 52A zacinajucu na N.O.!