Reply on: Sarko #244:
Ale do doby, kým toľko Solarisov bude, garantované spoje by mali byť. Je to otázka slušnosti a dôveryhodnosti podniku.
Téma plošiny v SU 12, ktorý do Prešova príde už budúci týždeň, je pre Prešovčanov veľmi citlivá. Poznámku vnímam ako nevinný pokus zaprovokovať, takže sa ňou nebudem viac zaoberať. Očakávam, že budúcoročný SU bude mať plošinu elektrickú a na L10 a L12 vystrieda #348.
Dá sa to, a je to plus Solarisu. Pre handicapovaného cestujúceho je však výhrou bezbariérový nástup čo i len jednými dverami vozidla.
Re #247 BM:
Iste, ale na to potrebuješ mať obrubník dostatočne vysoko. Košické takéto sú, no prešovské žiaľ nie. Naše mesto slepo verí, že je správne, že obrubník má byť čo najnižší. Opak je však pravdou, nástpný ostrovček by mal byť vyšší. Zaujala ma v Ostrave, vraj nová česká norma - nástupný ostrovček 30 cm vysoký.
Vladimír
Sorry, ale nechápem. Ty tvrdíš, že čas počas ktorého:
vodič stlačí tlačidlo na plabnej doske, plošina sa vysunie, dvere sa otvoria, vozíček vystúpi, dvere sa zatvoria, vodič stlačí tlačidlo na palubnej doske
JE DLHŠÍ AKO čas počas ktorého:
vodič vezme ten štvorhran na uchopenie plošiny (abobo ako sa to volá), otvorí kabínu, pomedzi cestujúcich alebo popri vozidle zvonku prejde ku stredným dverám, zasunie štvorhran do plošiny, plošinu manuálne vyklopí, vozíček vystúpi, vodič zdvihne plošinu a umiestni ju do pôvodnej polohy, pomedzi ľudí alebo zvonku popri vozidle prejde do kabíny, zavrie kabínu a odloží štvorhran
?????????
Nechápam...