Vlado : Dlho si nebol v KE. Vodič nejde pomedzi cestujúcich, vodič má vlastné dvere.
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
A včase keď cestujúci nastupujú/vystupujú je už vodič pri dverách a hneď vyklopí plošinu.
Ale PO, necháš nastúpiť cestujúcich, zatvoríš dvere, vyklopíš plošinu, otvoríš dvere, nasáčkuje sa vozíčkar, zatvoríš dvere, zaťahuješ plošinu. To máš ako keby si prišiel do jednej zastávky 2x.
A ako som už písal vidím na 19-ke min. vozičkárov v priemere raz za týždeň, či už na KVP, alebo na Opátskom, Jazere, Terase.
19-ka získava na popularite.:-)
BM
Zo zelenym naterom sa zacalo v 1995 prichodom Ikarusov 280.87 ktore dodalo ASKO v tkz. ekologickych farbach pretoze tato seria Ikarusov uz splnala normy EURO. Od vtedy sa dodavaju zeleno biele vozidla. Je to pre kosicke vozy pekna farba a som plne za nu. Vies nevyzeralo by to bohvie ako keby si mal tmavo - zlty nater na autobuse. Nepasuje to na nase vozy a ako uz spominal ISIDOR a davnejsie aj DIGGI