Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Nodes #1427:
Tie malé obchodíky len nech vzmiznú. A prečo, no lebo keď nakúpim v TESCU tak vždy dostanem aj blok a peniaze, ktoré som zaplatil pre štát tam aj idú. V malých obchodíkoch ten blok nedostanem pokiaľ si ho nevypýtam a to ma štve, tak nech skrachujú. Inak ja mám TESCO a Carefour dve zastávky od domu a zmizla asi tak polovica malých obchodíkov. Vždy sa nájdu zábudlivci a vďaka nim niektorí prežijú.
Reply on: Sarko #1432:
Co sa tyka debaty na temu Optima bus, Vladimir sa stale pokusal do nej vnasat akysi sekundarny (moralny) narok studentov na prepravu v nom. Treba sa vsak drzat primarneho urcenia tejto linky a to je preprava osob, ktore idu primarne na/z nakup(u) v OC Optima. Akesi "moralne naroky", zial, v kapitalistickej spolocnosti nemaju miesto. Mozno by sa aj tu mala zaviest platena preprava s riesenim ako ma Hypertesco v Presove.
Je 11:19, zastávka SOU dopravné a Optima bus mešká z OC 4 minúty. Autobus obsadzujú z väčšej časti študenti, na nohách alebo na sedadlách sú poukladané vaky. Vystupovanie trvá celé 3 minúty a este musia nastúpiť tí, čo uvoľnili miesto vystupujúcim...
Spoj Optima busu s odchodom o 10:15 z SOU dopravného bol taký natrieskaný študentmi s veľkými vakmi, že vodič autobusu musel niekoľko násobne otvárať/zatvárať dvere. Ešte zaujímavejšie je, že pred Optima bus sa postavil spoj linky č. 23 a nikoho ani len nenapadlo prestúpiť, dokonca aj študenti z SOU dopravného sa chceli pokúsiť nastúpiť nie do úplne prázdneho busu L23, ale práve do nedobytného Optima busu! To hovorí za všetko!
Reply on: Andy #1426:
opravene. no ked sa to tak vezme, ved jahodna je riadne vysoko, siaha k nebesiam. 😉
Reply on: Nodes #1429:

Ja si to nemyslím a sám som toho dôkazom. Aby som nakúpil čo najvýhodnejšie, prejdem nielen niekoľko hypermarketov, ale aj drobných predajní. V menších alebo špecializovaných predajniach je širší výber z určitého tovaru, v hypermarketoch je podstatne užší výber, ale všetkého druhu.
Reply on: Sarko #1428:
Skor si myslim, ze zakaznik si povie, ze ked uz v tom hypermarkete kupi jeden ci dva akciove tovary, tak uz kupi aj to dalsie, aby nemusel ist inde.
Reply on: Nodes #1427:

Toho by som sa neobával. Všetky super a hyper ponúkajú vždy z každej oblasti len akýsi výber. Každý rozumný človek to vie a do tých super a hyper chodí väčšinou len na akcie. Kto si striktne nestanoví, čo presne potrebuje kúpiť, sa veľmi ľahko dá zlákať nakúpením rôznych vecí, ktoré si myslí, že bude niekedy potrebovať (ale väčšinou vôbec) a v tom spočíva politika ziskov veľkých obchodných reťazcov.
Reply on: Sarko #1425:
A to stlacanie cien povedie do krachu malych sukromnych obchodnikov, pretoze nebudu vediet uniest dumpingove ceny nasadzovane super a hyper a kadejakymi megalomarketmi.
To je dobre, ze mate autobus jazdiaci na nebesa. 🙂
Reply on: Nodes #1405:

A nebude posledné...
Čo nevidieť sa dostavia OC GALÉRIA pri Bielom dome a toto OC tiež bude požadovať vlastnú dopravu, i keď paradoxne, pár metrov od budovy vedie dopravná tepna po Toryskej. Po OC CORVINIUS bude nasledovať asi ešte IKEA. Len nech si rastú, aspoň prinesú pracovné príležitosti a stláčanie cien.
Reply on: Vladimír #1403:

Však hovorím o všetkých troch, ale pozmenených linkách, t.j.:
1) električková OPTIMA - Spoločenský pavilón - DPMK
2) električková OPTIMA - Tr. SNP - NMMM
3) autobusová OPTIMA - Popradská - Ipeľská - Tr. SNP - Popradská - OPTIMA
To len debil mohol nasadit dnes na linku 18 male autobusy a stare cervene Ikarusy a na linku 12 klbove. Strasny debil, ze by ...
Reply on: Esicko #1420:
Vdaka. Na tom zbaveni sa povodcu sa pracuje.:-)
Reply on: Nodes #1417:
Skore zbavenie sa povodcu... Kto sa pamata na trojsvetlove navestidla s okruhlym navestnym stitom, ktore boli kedysi na trakcnych stoziaroch rychlodrahy? Predpokladam, ze malo ist o obdobu automatickeho tratoveho zabezpecovacieho zariadenia (autobloku).
Reply on: Vladimír #1418:
Nazdavam sa, ze dva spoje predpoludnim su malo. Nie kazdy ma k dispozicii auto. Som zvedavy na tie tlacenice pri nastupe.
Reply on: Nodes #1415:
Áno, firma bude DPMK na prevádzku linky prispievať. Počet spojov mizerne nízky? Ani by som nepovedal - primeraný. Alebo si čakal celodenne 90 min. int.?
Mňa na L40 najviac štve, že nezastavuje na Čermeli a Alpinke a že ma tak čudne vyriešenú tarifu. Na Alpinku ide spoj párkrát, takže to, že tam L40 jednoducho nezastaví považujem za priveľký luxus. Najlepšie by bolo, keby linka bola riadne spoplatnená a úsek Alpinka - Jahodná spadal do 3. alebo pre mňa - za mňa aj 4. tarifného pásma. Len nie ĎALŠIU z kvanta tarifných výnimiek!
Reply on: Esicko #1416:
vdaka, ale uvedomil som si, ze s ohladom na moj sucasny zdravotny stav nebudem roznasat povodcu ochorenia.
No to by si nemohol prist nikdy, lebo v prevadzke uz miesta s lazom-plazom moc nie su. Ak Ti staci nasat atmosferu stresu/chaosu/nervov a neustale drnciacich telefonov, kludne prid.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.