Reply on: Vladimír #1338:
Podľa mňa by sa hodilo uvádzať skôr ten okrajový režim, pretože ak už spomínaš konkrétny prípad najneskoršieho príchodu na stanicu, tak na vlak/bus sa predsa vyberám s predstihom (veď spoj môže vynechať, výpadok prúdu, zápcha...), ale s vedomím, že ten spoj stihnem. Takže ak podľa knižného CP bude môj spoj oproti reálnemu CP meškať, tak to radšej, než by som nakoniec mal ísť aj tak až s rezervným spojom (na poslednú chvíľu).
Vladimír
Ak by mala byť brožúra presná, museli by byť namiesto jedného stĺpca s minutážou stĺpce tri a súčasne jednotlivé spoje odlíšené podľa toho, do ktorého režimu patria.
Prípadne by mohli byť uvedené len jazdné časy tretieho režimu (spravidla víkendy a okrajový režim), ktoré sú nakratšie. Potom by skutočný odchod oproti vypočítanému mohol byť presný alebo neskorší, nie však skorší. Tu však nastane problém, ak si vyhľadám spoj nie podľa odchodu z výhodzej zastávky, ale rozhodujúcim kritériom je príchod na cieľovej zastávky (napr. vyberám spoj, aby som vtedy a vtedy najneskôr prišiel na stanicu a pod.). Tu sa viac hodia maximálne časy a nie minimálne.
Najlepšie by asi bolo uvádzať časy vo všetkých režimoch (v čom však väčšina cestujúcich bude mať zmätok) alebo prejsť na iný formát CP - napr. ako SAD či železnica.