Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Diggi #1312:
Kedy tam bol. Lebo ja som si takmer istý, že som ho v utorok 9.12.2003 videl na vnútrozávodnej doprave U. S. Steel. Alebo som sa zmýlil?
Reply on: BM #1329:

Náskok je hovorový výraz a oficiálny výraz je nadbehnutie voči CP. '-)
Co sa tyka nadbiehania ci predcasneho odchodu zo zastavky, pravidlene sa mi stava, ze nestihnem stvorku, lebo ide niekedy aj 3 minuty skor...Niekedy ide skor aj sedmicka. Vtedy sa zlostim, podobne, ako Sarko dnes.
SARKO: Nevedel som, ze robis aj v nedelu...:-(
Reply on: Sarko #1328:
Sarko chcel si povedat naskok. Z velkej casti vodic nemoze za meskanie. Casove vzdialenosti na linkach su spravene na vela usekoch nanic a podla monitorovanej situacie z rokou komunistickych. Co sa tyka naskokov tak je v DP dovoleny maximalne 2 minutovy naskok. I ked som tak isto zasadne proti tomu. Moze byt ze vodic ma zle nastavene hodinky, to iste aj BUSE je rozladene , v jednom voze idu tak v druhom tak. Neraz som ostal prekvapeny ked som prestupil do autobusu a ten mal o 1 zle iduci cas.
Tak a dnes už definitívne pretiekol môj pohár trpezlivosti. Presne o 8:40 som vystúpil na ostrovček zastávky SOU dopravné a vodič L6 na #387 už veselo vyštartoval zo zastávky Plynárne, pričom len zo zastávky SOU dopravné mal mať odchod o 8:42. Takže som zodvihol telefón a zavolal smenovému výpravcovi na tel.č. 055/6407461 a požiadal ho, aby aspoň upozornil vodiča o vysokom nadbehnutí CP. Nebyť meškajúcej L25, do práce zmeškám. To už aby sa človek vyberal do práce s hodinovým predstihom a pol hodiny kysol na začatie zmeny len kvôli nejakému blbcovi. Tak tomu je koniec! Každé, viac ako minútové meškanie a bez milosti volám výpravcovi.
Reply on: milan-cestujúci #1314:
Konstrukcne to ide ale musi tam byt zasah do konstrukcie zavesu sedadla. Skusim vasu pripomienku preposlat na konstrukterov s Karosy z ktorymi som v kontakte. Dam potom vediet na fore.
Reply on: Vladimír #1308:
si moj clovek
Takže sa môžeme tešiť, podľa predbežných informácií začnú premávať KT8D5RN #517 a 521 spoločne na budúci týždeň. Jedno bude vždy na garantovanom NP spoji a druhé podľa zadelenia vodiča, avšak s tým, ak vypadne vozidlo na garantovanom spoji, druhé vozidlo sa okamžite presunie na tento garantovaný spoj a toto naopak nahrádza bežná dispozičná záloha. S vysokou pravdepodobnosťou pôjde o spoje na linke č. 7.
Reply on: Esicko #1323:
No ved aj ja som to tu niekolkokrat pisal... Takze z tohoto hladiska to hodnotim kladne.
Reply on: Nodes #1321:
V novom GVD ktory zacina o par hodin 840 mala jazdit na vl. 1821 zo Zv prichod do Ke o 21.35, dalej vl. 1905 do He (v Ne az Stvr) odch. 22.43, prich. na druhy den (len pracovny) z He ako vl. 1906 o 5.24 a hned do Zv ako vl. 1820 o 5.55. Mala... Ja osobne, ako tu uz bolo napisane, sa stotoznujem s nazorom, ze tieto jednotky sa nehodia na medziregionalnu prepravu.
No sláva, síce som sa s potkanom ešte neviezol, ale mi ani nechýba. Také nepekné hlodavce nemám rád. 🙂
Reply on: Esicko #1320:
Cize nic take, ze poobede ako Zr. najprv Zv - KE a potom vecer ako iny Zr. KE - HE? A rano v opacnom smere nebude?
Prepacte, ze ja zase o svojom, ale, kto si nafotil 840 (Potkan), dobre urobil, lebo "zatial" do Kosic jazdit nebudu a mozno vobec. Je ich malo a zda sa, ze sa aj niekto zobudil a zistil, ze je to cele ...
Reply on: PvvS #1318:

Tak to máš pravdu. Prekvapením je už podľa mňa aj zákazka 7ks KT8D5N pre Brno.
Reply on: Sarko #1317:
No pokud si nechali tohle , tak by nebyl problem vyrabet i klasicky kachny. vzdyt dalsi typ co si nechali jsou T6B5. Takze si myslim ze pokud by byl zajem , tak by klidne vyrobili i KT8. Hlavne by se muselo vyberovy napsat na tak aby slo o typ pribuzny nebo odvozeny. Navic kdyby slo o vic vozu, ze by nevahal. To je jedno . Stejne zadnej podnik dneska asi nenecha vyrobit 20-30 KT8. I kdyz by se hodily
Reply on: PvvS #1316:

Si si istý? Lebo manilské RT8 sú konštrukčne predsa len o dosť odlišné a s KT8 majú málo podobného.
Reply on: Sarko #1315:
No to nikdo nevi. On si Siemens nechal pro svoji vyrobu nektery typy a mezi nima RT8D5M .Takze si myslim ze by pri poctu 10-20 vozu klidne nechal vyrobit i KT8D5N. Licence na to ma .

Co se tyce reko KT8 tak spravne by opravdu melo byt KT8B5.... ale to by znamenalo preskoleni vsech ridicu na novy typ. A to znamena 40 hodin skoleni a vycviku. Ted staci jenom tusim skoleni o zmene a to je jenom myslim 15 hodin, kvuli tomu ze ta kachna ma rucni radic. TO znaceni je v podstate jenom zbytek CKD. Jinak si tam klidne mohli nechat puvodni nazev a jenom nechat do technickyho prukazu vozidla nechat udelat zapis o zmene .
Reply on: Diggi #1311:

Podľa môjho názoru úplne postačuje označenie KT8D5RN. Už nikdy nebude možnosť kúpiť originál KT8D5N a nepredpokladá sa reko na jednosmerné vozidlo.
Á propos, tá ostravská KT8D5RN1 by sa mala oficiálne menovať KT8B5RN (B=jednosmerné), lenže to by vo vzťahu k drážnemu úradu údajne išlo o úplne nový typ, ktorý by sa musel nanovo homologizovať, preto sa vymysleli označenia ako RN1 a RN2, so zachovaním písmena "D".
milan-cestujúci

milan-cestujúci

Dnes som cestoval na linke č. 20 v jednom z tých nových autobusov (myslím 5242 alebo tak nejako). Sú pekné, dobre šliapu do kopca.

Ale!
Na zadné sedadlá (3 vedľa seba) sa nevojde dospelý človek. Nie som veľmi vysoký, asi 180 cm, ale nohy mi tam nevošli! Je problém priskrutkovat sedadlá, ktoré sú pred nimi, o 5 cm dopredu?

Dúfam, že toto fórum je správne miesto pre moju otázku.
Reply on: Diggi #1311:
Ne spravne je KT8D5 RN2 . Ostravsky maji KT8D5 RN1. Oznacovat to KT8D5N R1/2 nejde protoze se nejedna o typ KT8D5N . Jinak to oznaceni znamena Rekonstruovana nizkopodlazni 1-jednosmerna 2 obousmerna . Nic vic , nic min

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.