Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Este k tym solo 38 a navrhu, ktory spominas. Ked cakam na SOU Dopravnom na spoj 9.30, predosly isiel o 8.30, a pride plna 6408, tak Ta to moze tak akurat n....t. Tie sola po novom pre mna za mna nech su, ale nemoze byt 60 minutovy interval.
Reply on: Vladimír #1298:
Snad uz tam dlho nebudem jazdit. V stredu som sa (z)vracal 56 - stary bordovy Ik, nazval by som ho "hrkalka" podla vecne hrkajucich okien. Este napis, ze ani ta 56-ka tam uz nem bude chodit 🙂
Reply on: Esicko #1297:
Tak aj 25-ku si vychutnaj 😉 Podľa spomínaného návrhu by už do Šace nejazdila.
Reply on: Vladimír #1296:
Nenachadzam slov. Moja manzelka v 9 mesiaci si to velmi pochvaluje. Dnes som isiel aj 25 a stalo sa nieco nevidane, v autobuse bolo prijemne teplo! Aky kontrast.
Reply on: Esicko #1295:
🙂 Na L38 si vychutnávaj klbáky, na svete je návrh, podľa ktorého už čoskoro budú na L38 iba sóla.
Na linku 38 su nasadzovane najvacsie skvosty DP? Predvcerom vrak 6408, ktoremu nefungovala akusticka zlozka vystrazneho znamenia dveri, dnes 6407 s nezaistenym poklopom oproti zadnym dveram. O cestovani ala "haringy" ani nepisem.
Reply on: Sarko #1291:
Ja som myslel ze trabusti.
priemerný plat generálneho riaditeľa a štyroch riaditeľov(predtým námestníci)- neprezradia, tvrdia, že menej ako 40 tisíc Sk


priemerný plat vedenia vrátane majstrov, vedúcich odborov, to znamená cca 42 ľudí - okolo 25-30 tisíc Sk

🙂 fakt dobré 😞
Podla neoverenych sprav ti mantaci, IC-cka do Viedne budu v Blave 2x prepriahat. Na hlavnej to chapem (uvrat), ale naco v Petrzalke. Tam bude ten preprah zaujimavy... Zrejme s pomocou nezavislej zalohy.
Reply on: BM #1289:

Prehadzovanie rekuperáciou je v KE nepoužiteľné. 😉
24 voltové nabudenie elektromagnetu úplne stačí. Výhybky v KE má starosti vrchná stavba.
Reply on: Vladimír #1288:
To je pravda , lae mam taky dojem ze na tych zastavkach mohli stat maximalne pri velkom stasti polahsie zeny z tamojsieho baru na Slovenskej ul. Podla mna 14 by mala po 20:00 koncit priamo na stanici. Ale nehovorim ze nemas pravdu.
Reply on: J #1284:
Mal som namysli prehadzovanie rekuperaciou. U nas v Kosiciach mame len elektromagneticky. Preto som podpichol do vrcharov(vrbustov). Lebo poial viem tak trabusti spravuju cele vyhybky . V Blave je to pokial viem tak je vyhybka zalezitost vrbustov
Reply on: BM #1283:
A ako inak mám nazvať stav, kedy vodič špekuluje nad tým, či v danom úseku bude alebo nebude cestujúci a svojvoľne opustí trasu linky a zdrhne do vozovne? Silne to pripomína štáty typu Grécko, Bulharsko, Rumusnko, či Ukrajina...
Aha, už mi je to jasné. Je to logické, pokiaľ to nevytvára zdržania...

Aj mina SNP nemáme elektrické prestavovanie pre smer na Obchodnú, bo je stále nastavené jedným smerom. Len pri výlukách to robí paseku.
Reply on: Sarko #1285:

Teda ak sa to vezme, je to tiež výhybka do obratiska, ale na druhej strane je na riadne prejazdnej trati ostatnými linkami (zdržiavanie spoja za spojom odbočujúcim do obratiska), čo by mohlo byť jediným protiargumentom. Kvôli pár spojom sa to však fakt neoplatí.
Reply on: J #1284:

Na fotke http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f4f0edf3f0f0f2&no=9&id=27302aeef5f0f01f38
je najmenej používaná, a to konkrétne pre tuším 3 spoje denne pre linku R5 a aj to len v PDš. Takže už len výhybka DT Prostějov je dosť luxusom, ale aspoň niečo. Ani pôvodná výhybka nebola elektricky ovládaná. Všetky ostatné výhybky sú elektricky ovládané (rozumej na všetkých linkách všetky používané smery, okrem obratísk).
U vás nemajú všetky výhybky elektrické prehadzovanie? Usudzujem podľa updatu a popisu pri jednej fotke.
Reply on: Vladimír #1282:
Ja som za dojazdove trasy. Ińac preco to nazyvas balkanske praktiky?
Reply on: BM #1281:
To, že si sa stal priamym svedkom balkánskych praktík vo svojom rodnom meste neznamená, že je to tak správne a normálne. Neplánuje už konečne DPMK zaviesť do vozidiel palubné počítače?
Reply on: Vladimír #1277:
Kolko krat som sa viezol na dojazde, priamo az na vlak do Blavy. Dokonca som isiel aj 14 kou, ktora sa rozhodla ze nebude na posledne kolo zachadzat ku Hati. Tak si to svihol po zeleznicnej nemocnici priamo po narodnej triede az k HM Tesco.

ISIDOR: To je tak ked T3 nemaju protismykovu ochranu.

SARKO: Ploche kola, to je problem neschopnych vodicov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.