Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Podla neoverenych sprav ti mantaci, IC-cka do Viedne budu v Blave 2x prepriahat. Na hlavnej to chapem (uvrat), ale naco v Petrzalke. Tam bude ten preprah zaujimavy... Zrejme s pomocou nezavislej zalohy.
Reply on: BM #1289:

Prehadzovanie rekuperáciou je v KE nepoužiteľné. 😉
24 voltové nabudenie elektromagnetu úplne stačí. Výhybky v KE má starosti vrchná stavba.
Reply on: Vladimír #1288:
To je pravda , lae mam taky dojem ze na tych zastavkach mohli stat maximalne pri velkom stasti polahsie zeny z tamojsieho baru na Slovenskej ul. Podla mna 14 by mala po 20:00 koncit priamo na stanici. Ale nehovorim ze nemas pravdu.
Reply on: J #1284:
Mal som namysli prehadzovanie rekuperaciou. U nas v Kosiciach mame len elektromagneticky. Preto som podpichol do vrcharov(vrbustov). Lebo poial viem tak trabusti spravuju cele vyhybky . V Blave je to pokial viem tak je vyhybka zalezitost vrbustov
Reply on: BM #1283:
A ako inak mám nazvať stav, kedy vodič špekuluje nad tým, či v danom úseku bude alebo nebude cestujúci a svojvoľne opustí trasu linky a zdrhne do vozovne? Silne to pripomína štáty typu Grécko, Bulharsko, Rumusnko, či Ukrajina...
Aha, už mi je to jasné. Je to logické, pokiaľ to nevytvára zdržania...

Aj mina SNP nemáme elektrické prestavovanie pre smer na Obchodnú, bo je stále nastavené jedným smerom. Len pri výlukách to robí paseku.
Reply on: Sarko #1285:

Teda ak sa to vezme, je to tiež výhybka do obratiska, ale na druhej strane je na riadne prejazdnej trati ostatnými linkami (zdržiavanie spoja za spojom odbočujúcim do obratiska), čo by mohlo byť jediným protiargumentom. Kvôli pár spojom sa to však fakt neoplatí.
Reply on: J #1284:

Na fotke http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f4f0edf3f0f0f2&no=9&id=27302aeef5f0f01f38
je najmenej používaná, a to konkrétne pre tuším 3 spoje denne pre linku R5 a aj to len v PDš. Takže už len výhybka DT Prostějov je dosť luxusom, ale aspoň niečo. Ani pôvodná výhybka nebola elektricky ovládaná. Všetky ostatné výhybky sú elektricky ovládané (rozumej na všetkých linkách všetky používané smery, okrem obratísk).
U vás nemajú všetky výhybky elektrické prehadzovanie? Usudzujem podľa updatu a popisu pri jednej fotke.
Reply on: Vladimír #1282:
Ja som za dojazdove trasy. Ińac preco to nazyvas balkanske praktiky?
Reply on: BM #1281:
To, že si sa stal priamym svedkom balkánskych praktík vo svojom rodnom meste neznamená, že je to tak správne a normálne. Neplánuje už konečne DPMK zaviesť do vozidiel palubné počítače?
Reply on: Vladimír #1277:
Kolko krat som sa viezol na dojazde, priamo az na vlak do Blavy. Dokonca som isiel aj 14 kou, ktora sa rozhodla ze nebude na posledne kolo zachadzat ku Hati. Tak si to svihol po zeleznicnej nemocnici priamo po narodnej triede az k HM Tesco.

ISIDOR: To je tak ked T3 nemaju protismykovu ochranu.

SARKO: Ploche kola, to je problem neschopnych vodicov.
Reply on: Isidor #1279:

Mno, a potom sa čudujme, že električky chodia nie na kolesách, ale priam kockách... 😕
Reply on: Dopravák #1275:
a ja dakujem vodicovi na L4, s ktorym som dnes pri Starej Nemocnici zazil krasnu asi 50m jazdu - smykom... 🙂
Reply on: Vladimír #1277:
Presne si to vystihol! Preto som to číslo nemenoval.
Reply on: BM #1276:
Je vôbec dovolené na manipulačných jazdách brať cestujúcich? Ja by som pre istotu číslo nemenoval...
Reply on: Dopravák #1275:
menuj evidenčne čislo voza
Ďakujem vodičovi L15, ktorý ma včera večer cestou do garáže hodil domov.
Reply on: Ayreon #1273:

Prečítané a odpovedané :o)
Sarko, poslal som Ti mail pred casom. Precital si ho?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.