Na linku 38 su nasadzovane najvacsie skvosty DP? Predvcerom vrak 6408, ktoremu nefungovala akusticka zlozka vystrazneho znamenia dveri, dnes 6407 s nezaistenym poklopom oproti zadnym dveram. O cestovani ala "haringy" ani nepisem.
Podla neoverenych sprav ti mantaci, IC-cka do Viedne budu v Blave 2x prepriahat. Na hlavnej to chapem (uvrat), ale naco v Petrzalke. Tam bude ten preprah zaujimavy... Zrejme s pomocou nezavislej zalohy.
To je pravda , lae mam taky dojem ze na tych zastavkach mohli stat maximalne pri velkom stasti polahsie zeny z tamojsieho baru na Slovenskej ul. Podla mna 14 by mala po 20:00 koncit priamo na stanici. Ale nehovorim ze nemas pravdu.
Mal som namysli prehadzovanie rekuperaciou. U nas v Kosiciach mame len elektromagneticky. Preto som podpichol do vrcharov(vrbustov). Lebo poial viem tak trabusti spravuju cele vyhybky . V Blave je to pokial viem tak je vyhybka zalezitost vrbustov
A ako inak mám nazvať stav, kedy vodič špekuluje nad tým, či v danom úseku bude alebo nebude cestujúci a svojvoľne opustí trasu linky a zdrhne do vozovne? Silne to pripomína štáty typu Grécko, Bulharsko, Rumusnko, či Ukrajina...
Teda ak sa to vezme, je to tiež výhybka do obratiska, ale na druhej strane je na riadne prejazdnej trati ostatnými linkami (zdržiavanie spoja za spojom odbočujúcim do obratiska), čo by mohlo byť jediným protiargumentom. Kvôli pár spojom sa to však fakt neoplatí.
To, že si sa stal priamym svedkom balkánskych praktík vo svojom rodnom meste neznamená, že je to tak správne a normálne. Neplánuje už konečne DPMK zaviesť do vozidiel palubné počítače?
Kolko krat som sa viezol na dojazde, priamo az na vlak do Blavy. Dokonca som isiel aj 14 kou, ktora sa rozhodla ze nebude na posledne kolo zachadzat ku Hati. Tak si to svihol po zeleznicnej nemocnici priamo po narodnej triede az k HM Tesco.
ISIDOR: To je tak ked T3 nemaju protismykovu ochranu.
SARKO: Ploche kola, to je problem neschopnych vodicov.
BM