Reply on: Papyr #2970:
Celkom sa Ti to podarilo vystihnúť a všetky tri časti A, B, C sú vyvážené a v zásade žiaľ zodpovedajú reálnemu stavu.
Ad C 1-2 "...Okrem toho skratenie jazdnej doby znamena, ze na linke moze pri zachovanom intervale jazdit menej vozidiel, pretoze sa stihnu rychlejsie tocit..." Má to len jeden háčik, že je to v rozpore s tvojimi "peknými" intervalmi. Napr. L6 má teraz obežný čas 60 min a teda pri použití 2 vozidiel interval 30 min. Pri skrátení obežného času na 50 min (čo by stíhali aj pri nástupe len prednými dverami a kedysi bolo u L6,7 bežné) by tak 2 vozidlá jazdili v intervale 25 min, čo sa Ti už nepáčilo. Tak mi prezraď "pekný" interval 2 vozidiel na linke s obežným časom v rozpätí 40 - 60 min. Podľa mňa je zbytočné, aby som kvôli peknému intervalu čakal dlhšie na zastávke a vozidlo napr. L6 bude na žel. stanici stáť z každej hodiny cca 20 min.
PIT
Ad C 1-2 - podľa toho, čo píšeš, by to vyzeralo, že spoje len neustále meškajú, čo však nie je pravda, keďže vodiči nemajú problém ísť v predstihu oproti CP aj +7:07 min (teraz u seba nemám presný podklad, o ktorý spoj sa jednalo, ale bol to posledný spoj L6/2200 idúci z Kyjevského nám. na žel. stanicu ešte koncom mája). Problémom sú vodiči - napr. včera išiel spoj L99/1500 vozidlo BB-589AF zo žel. stanice (ako VÝCHODZEJ zastávky) s meškaním +5:02 min a spoj L6/15:13 vozidlo 1514 +2:29 min. To sú skutočnosti, ktoré sú závislé LEN A LEN na ZODPOVEDNOSTI VODIČA a nemožno sa vyhovárať na nič iné.