Reply on: LUK #2971:
Ad C 1-2 - podľa toho, čo píšeš, by to vyzeralo, že spoje len neustále meškajú, čo však nie je pravda, keďže vodiči nemajú problém ísť v predstihu oproti CP aj +7:07 min (teraz u seba nemám presný podklad, o ktorý spoj sa jednalo, ale bol to posledný spoj L6/2200 idúci z Kyjevského nám. na žel. stanicu ešte koncom mája). Problémom sú vodiči - napr. včera išiel spoj L99/1500 vozidlo BB-589AF zo žel. stanice (ako VÝCHODZEJ zastávky) s meškaním +5:02 min a spoj L6/15:13 vozidlo 1514 +2:29 min. To sú skutočnosti, ktoré sú závislé LEN A LEN na ZODPOVEDNOSTI VODIČA a nemožno sa vyhovárať na nič iné.
tr3mp
Teraz vážne, súčasná bystrická MHD je z hľadiska rýchlosti a ceny fakt dosť zlá (viem, nehovorím nič nové), takže sa plne stotožňujem s navrhnutými krokmi, dúfam, že dožijem chvíľu, keď do Sásovej dôjde prvý trolejbus ... ?