Midibusy Rošero First vyrábala od roku 2008 spišskonovoveská firma Rošero-P na podvozkoch Iveco Daily. Postupne boli na trh uvedené v piatich verziách pre mestskú, prímestskú aj diaľkovú zájazdovú dopravu. Vozidlá s dĺžkou okolo 8 metrov boli ponúkané s naftovým, plynovým i elektrickým motorom a v roku 2021 vzniklo aj vozidlo s vodíkovým pohonom. Mestský, resp. prímestský midibus s nízkou podlahou v prednej časti (tzv. low-entry) niesol označenie First FCLEI a vyrábaný bol od roku 2013.
V roku 2020 vyhlásil Dopravný podnik Bratislava verejnú súťaž na dodávku 8 nových malých autobusov pre linky 44 a 147, ktorú vyhrala spoločnosť Corex Vráble s vozidlami First FCLEI-SF (Slim Fit) s naftovým pohonom. Prvé štyri vozidlá boli objednané a dodané v roku 2020. Cena jedného vozidla bola 138 740 € bez DPH.
Viko
Ak by sme chceli v tejto dĺžkovej kategórii škatuľový dizajn, tak poznám jedine autonómne vozítka ako Gacha, HEAT... Ani modulárne koncepty nejdú až do tejto "malosti". Aj Sorka svoj najmenší miďák robila až v kategórii do 8 metrov. Myslím si, že na také drobné autobusy objektívne nie je trh, prerobená dodávka splní rovnakú úlohu jednoduchšie - a aj lacnejšie, keďže nemusíš všetko vyvíjať od piky.