Midibusy Rošero First vyrábala od roku 2008 spišskonovoveská firma Rošero-P na podvozkoch Iveco Daily. Postupne boli na trh uvedené v piatich verziách pre mestskú, prímestskú aj diaľkovú zájazdovú dopravu. Vozidlá s dĺžkou okolo 8 metrov boli ponúkané s naftovým, plynovým i elektrickým motorom a v roku 2021 vzniklo aj vozidlo s vodíkovým pohonom. Mestský, resp. prímestský midibus s nízkou podlahou v prednej časti (tzv. low-entry) niesol označenie First FCLEI a vyrábaný bol od roku 2013.
V roku 2020 vyhlásil Dopravný podnik Bratislava verejnú súťaž na dodávku 8 nových malých autobusov pre linky 44 a 147, ktorú vyhrala spoločnosť Corex Vráble s vozidlami First FCLEI-SF (Slim Fit) s naftovým pohonom. Prvé štyri vozidlá boli objednané a dodané v roku 2020. Cena jedného vozidla bola 138 740 € bez DPH.
Urbanway 2423
Dúfal som, že s týmito Ivecami sa konečne zlepší cestovanie na 44, 147 a nebudú tam musieť jazdiť staré rozpadnuté Rošerá, ale musím povedať, že som dosť sklamaný (tie staré Rošerá boli podľa mňa lepšie, keď boli fungl nové). Triasť to trasie rovnako, vnútri je dosť tma, príp. modré osveltenie (ktoré aspoň pre mňa nie je úplne najpríjemnejšie), zvonku nie je vidieť na displeje, vďaka väčšej dĺžke ledva prejdú cez niektoré ulice na Kalvárii (hlavne, že kvôli tomu sme ich kupovali) a z niektorých sedadiel (prvé v hornej časti) by človek pri prudšom brzdení skončil až na mieste pre invalidov (chýba tam nejaké zábradlie).