Trolejbusy, ktoré 18 rokov zabezpečovali premávku na dlhodielskej trati, budú nahradené mladšími vozidlami.
Dopravný podnik Bratislava od 1. júla 2024 ukončí prevádzku kĺbových trolejbusov Škoda 25 Tr Irisbus s prídavným diesel-elektrickým agregátom, ktoré od roku 2006 zabezpečovali premávku na linke 33 na ostrovnej dlhodielskej trolejbusovej trati. Z pôvodných šiestich vozidiel do dnešných dní premávajú už iba tri, ktoré sa pre časté poruchy a fakt, že nie sú klimatizované, rozhodol dopravca definitívne vyradiť z prevádzky.
Namiesto nich dopravca nasadí na linku 33 mladšie a klimatizované trolejbusy Škoda 30 TrDG z roku 2015, ktoré pôvodne jazdili na linke 40, kde ich začiatkom roka nahradili novšie batériové trolejbusy Škoda 27 Tr Solaris.
Keďže ide o vozidlá s menšou kapacitou než mali trolejbusy Škoda 25 Tr, spoje linky 33 budú po novom premávať častejšie.
Pre cestujúcu verejnosť a dopravných fanúšikov zároveň dopravný podnik pripravuje rozlúčku s trolejbusmi Škoda 25 Tr Irisbus, ktorá sa uskutoční v sobotu 6. júla 2024 v priebehu jesene v trolejbusovej vozovni Hroboňova.
Cancer
Zrovna vtedy by si si išiel spraviť týždňový nákup a vďaka takémuto zážitku by si nakupoval už iba v tejto sieti? Ty možno áno, ale ostatní by sa radšej týmto obchodom vyhli lebo väčšina ludí do obchodu chodí lebo potrebuje niečo kúpiť, nie z dlhej chvíle či nostalgie.
Skús sa na to pozrieť nie z pohladu šotouša ale z pohladu človeka, ktorý si mód dopravy ktorý použije vyberá na základe kvality a vysvetli mi ako by ťa ako takého človeka prilákali začať využívať MHD historičáky.
Aký zmysel teda má také PR, keď nepriláka zákazníkov ktorých najviac chceme a potrebujeme, a priláka iba šotoušov ktorý našimi zákazníkmi dávno sú a vždy budú?