Autobusy pôjdu v smere z Petržalky cez Most Apollo a Prievozskú.
Od 15. augusta 2020 bude pre stavebné práce dlhodobo uzatvorený zjazd z Prístavného mosta na Bajkalskú ulicu a preto budú linky 96 98 a 196 premávať v smere z Petržalky po obchádzkových trasách cez Most Apollo. V rámci preferencie MHD počas výluky bude na Dolnozemskej a na Moste Apollo zriadený vyhradený pruh pre autobusy.
- Linky 96 a 196 pôjdu v smere Letisko/ŽST Nové Mesto medzi zastávkami Bosákova a Prievozská cez Most Apollo, Košickú a Prievozskú.
- Neobslúžia zastávku Prístavný most.
- Na obchádzke zastavia na zastávke Miletičova (na Prievozskej, ako autobusy a trolejbusy smerom von z mesta).
- Linka 98 pôjde v smere k OD Slimák medzi zastávkami Ekonomická univerzita a Mliekarenská cez Most Apollo, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú.
- Neobslúži zastávku Prístavný most.
- Na obchádzke zastaví na zastávkach Miletičova (na Prievozskej, ako autobusy a trolejbusy smerom von z mesta) a Prievozská (na zastávke regionálnych autobusov po odbočení z Prievozskej na Bajkalskú).
Pri ceste z Petržalky na zastávku Prístavný most je možné cestovať linkami 96 98 196 s prestupom na linku 70 (smer ŽST P. Biskupice) na zastávke Miletičova, prípadne je možné využiť peší presun medzi zastávkami Prievozská a Prístavný most.
V smere do Petržalky pôjdu uvedené linky po svojich stálych trasách cez Prístavný most.
jozin
Ked som tade isiel prvykrat po tejto zmene (priznavam sa, ze po pamati), tak som si na poslednu chvilu uvedomil, ze idem vpalit do bus pruhu, takze okamzite brzda a takmer som si krk vykrutil, aby som skontroloval bus pruh. Nastastie dalsie auto za mnou bolo pomerne daleko, takze sa to zaobislo bez nehody. Ked som tade isiel po dlhsej dobe znova, tak uz som si daval pozor, ale podla spravania aut pred sebou predpokladam, ze ich vodici si zmenu stale nevsimli.
Ten uhol pripajania je asi najhorsi, aky moze byt.
V spatnom zrkadle nevidno nic, lebo je to prilis z uhla a ked to chce clovek skontrolovat otocenim hlavy, tak sa musi poriadne predklonit dopredu, aby sa obzrel v podstate cez plece.
Alebo jednym ockom sledovat bus pruh uz na zjazde, ale zaroven druhym okom sledovat premavku pred sebou a pretekarov vo vedlajsom pruhu, ktori sa na poslednu chvilu a vo velkej rychlosti zaraduju do praveho pruhu.
Pri sucasnej nizsej premavke sa tam este asi nestala ziadna vazna nehoda, ale za normalnych podmienok predpokladam, ze po par nehodach by bolo povodne riesenie vratene velmo rychlo.