Autobusy pôjdu v smere z Petržalky cez Most Apollo a Prievozskú.
Od 15. augusta 2020 bude pre stavebné práce dlhodobo uzatvorený zjazd z Prístavného mosta na Bajkalskú ulicu a preto budú linky 96 98 a 196 premávať v smere z Petržalky po obchádzkových trasách cez Most Apollo. V rámci preferencie MHD počas výluky bude na Dolnozemskej a na Moste Apollo zriadený vyhradený pruh pre autobusy.
- Linky 96 a 196 pôjdu v smere Letisko/ŽST Nové Mesto medzi zastávkami Bosákova a Prievozská cez Most Apollo, Košickú a Prievozskú.
- Neobslúžia zastávku Prístavný most.
- Na obchádzke zastavia na zastávke Miletičova (na Prievozskej, ako autobusy a trolejbusy smerom von z mesta).
- Linka 98 pôjde v smere k OD Slimák medzi zastávkami Ekonomická univerzita a Mliekarenská cez Most Apollo, Košickú, Prievozskú a Bajkalskú.
- Neobslúži zastávku Prístavný most.
- Na obchádzke zastaví na zastávkach Miletičova (na Prievozskej, ako autobusy a trolejbusy smerom von z mesta) a Prievozská (na zastávke regionálnych autobusov po odbočení z Prievozskej na Bajkalskú).
Pri ceste z Petržalky na zastávku Prístavný most je možné cestovať linkami 96 98 196 s prestupom na linku 70 (smer ŽST P. Biskupice) na zastávke Miletičova, prípadne je možné využiť peší presun medzi zastávkami Prievozská a Prístavný most.
V smere do Petržalky pôjdu uvedené linky po svojich stálych trasách cez Prístavný most.
yellowcaptcha
Možnosť prehodnotiť klady/zápory, nárast/pokles cestujúcich na daných linkách na novej trase, zmapovať využitie jednotlivých zastávok – pri obsluhe všetkých zastávok na výlukovej trase. Sledovať nové spojenia ktoré zmena trasy prinesie a porovnať ich s tými, ktoré zaniknú. Porovnať spoľahlivosť liniek pri novej trase oproti pôvodnej cez Prístavný most kde často naberali v špičke pomerne veľké meškanie.
A na základe toho všetkého potencionálne prehodnotiť trasu respektíve zastávky na novej trase na trvalo ak by sa ukázalo že klady novej trasy prevyšujú klady tej pôvodnej.
Pričom nieje nič jednoduchšie ako argumentovať výhodami zvolenej trasy a prínosmi, ktoré prinesie oproti tej ktorá nebola zvolená (bez ohľadu na to či by vyhrala stará, alebo nová trasa) v prípade tých, ktorý by sa domáhali tej druhej čo zvolená nebola.
Najlepšie vedenie mesta aj DPB v historii, fakt! Hlavne toho veľa nerobiť, lebo iba ten kto veľa nerobí veľa nepokazí. Jedine že by to tak nebolo...