Integrovaný úsek leží na trati do maďarskej Rajky.
Od 10. decembra 2017 sú do Integrovaného dopravného systému v Bratislavskom kraji zaradené aj nové vlaky, ktoré premávajú zo železničnej stanice Petržalka cez Rusovce do maďarských obcí Rajka a Hegyeshalom. Do IDSK BK je zaradený len úsek Petržalka - Rusovce ako linka S8. Medzi týmito dvoma stanicami môžu cestujúci využiť všetky platné cestovné lístky IDS BK (jednorazové aj predplatné). Stanica Petržalka leží v tarifnej zóne 100, Rusovce v tarifnej zóne 101, cestujúcim teda stačia lístky pre zóny 100+101.
V prípade jednorazových cestovných lístkov však musí cestujúci nastúpiť do vlaku už s vopred označeným lístkom (napr. v autobuse MHD), pretože vo vlaku nebudú označovače lístkov.
Na linke S8 premáva denne len päť párov vlakov, dva ráno a tri popoludní. Jazdná doba medzi Petržalkou a Rusovcami je 10 minút.
- Z Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 7:26 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 8:49, 14:49, 16:49 a 18:49.
- Z Rusoviec do Petržalky vlaky odchádzajú v časoch: 6:59 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:59, 13:59, 15:59, 17:59.
Vlaky z Rajky do Petržalky odchádzajú o 6:51 (nejde v nedeľu a vo sviatok), 7:51, 13:51, 15:51, 17:51. V úseku Rusovce - Rajka neplatí tarifa IDS BK, potrebné je zakúpiť si vlakový lístok na železničnej stanici.
C4H8Cl2S
Tie 4h cez víkend mali byť iba na začiatok, aby tá ponuka spojov bola cez víkend rovnomerne rozhodená a nie jeden spoj ráno a tri poobede v 2h odstupe, čo nie je rozumný ťah. Samozrejme keby sa šlo do 60/120/60//120, tak by sa to logicky zlepšilo. Obyvatelia z Rajky by mali priame spojenie k stanici v Petržalke odkiaľ majú časté spojenia do centra BA skrz 80, 91+191, 93, 94 a petržalský moták 99. Vlak o 4:51 ber ako vlak, ktorý je v základnom balíku spojov s návozom na 6h rannú (aj v BA sa na nejednom mieste začína pracovať o 6h ráno) a zároveň ľudia môžu stihnúť prvé rýchliky 6xx a 8xx, čo je potrebné prízvukovať aby ľudia túto možnosť využili. Napríklad slovák v Rajke ide za rodinou alebo je vyslaný pracovne na stredné, či východné Slovensko ale aj EC do Prahy a chce tam prísť čo najskôr.
V každom prípade rozumný objednávateľ po čase ponechá vlak a súbežný autobus zruší, keďže vlak na ten prúd cestujúcich kapacitne postačuje aj v prípade väčšieho náporu, že nemusí hneď riešiť posilu, príp. sa dá nasadiť väčšia súprava. Pri L801 by sa šlo asi cestou zahustenia intervalu alebo do kĺbových autobusov. V každom prípade vlak s trasou až do Hegyeshalomu má väčší potenciál voziť viac cestujúcich, len treba tú ponuku spojov upraviť.