To nie je reálne najbližších možno 20 rokov, keďže trať sa nedávno v úseku tunel - riviéra rekonštruovala. Že nikoho nenapadlo urobiť ju prejazdnú pre busy je v súlade so schopnosťou dlhodobého plánovania v slovenskom presporku.
To nema suvis s tym. Na zaciatok by pomohlo aspon pojazdovanie elek.trate od Mostu SNP po Safko. A nova zastavka NLS pre 4,29,50,70 na nabrezi za ostrovcekom/odbocovacim pruhom na Mostovu. No to by chcelo zrejme reko trate+ podlozia.
Chodím tade pešo, MHD aj autom. Pre peších ide tiež o zlepšenie. Pri MHD a aute je tam občasné zdržanie, ale po posledných úpravách minimálne. To že človek prejde až na druhú zelenú nie je "zápcha".
Skokový nárast každodenných meškaní 31/39 po zriadení cyklopruhu aj na vyše 20 minút, okrem iného s dôsledkom praktického kolapsu autobusovej dopravy medzi Zochovou a Blumentálom, kde vďaka "optimalizácii" pred deviatou nepremáva ani 94, mi rozhodne nepripadá ako smiešna fantazmagória.
OT: Jazdím tadiaľ denne na bicykli alebo aute, som rodený Bratislavčan. Táto téma nemá čo robiť v dispečerskom fóre, ale situácia, ktorú spôsobilo zúženie Vajanského nábrežia zhoršilo dopravnú situáciu v širokom okolí pre IAD, MHD, cyklistov, peších a aj obyvateľov Vajanského nábrežia a priľahlých úlíc.
nuz, len ked ma niekto fantazie, ze aut ubudne ked sice spravi cyklopruh a popri tom obmedzi aj verejnu dopravu (a to jednak stanim v spolocnej zacpe ako aj postupnym obmedzovanim vykonov aj ked sa uzemie mesta ktore by potrebovalo obsluhu zvacsuje).....
Spraviť medzi Habanskym mlynom a ZOO bus pruh je na Darwinovu cenu za dopravu ak teda nechceš zápchy až na diaľnicu kvôli zjazdu za Sitinou a neustále uzatváranú Sitinu lebo auta tam stáť nenechajú.
Vždy ma poteší keď niekto jedným príspevkom na fóre zruší teórie a princípy potvrdené rokmi tvrdého výskumu a zbierania dát Indukovaný dopyt neexistuje, však napokon mestá kde ho ignorujú a dopravu riešia pridávaním pruhov sú skvelým príkladom ako dobre to funguje, že?
Žiadna cesta sa neuzavrela. Nábrežie je stále prejazdné pre všetky druhy dopravy. Jediné čo sa uzavrelo pre IAD za ostatných 15 rokov je Starý most. A aj to malo lepší efekt pre život v priestore Šafárikovho námestia.
L29 ti naberá meškanie už na Devínskej ceste pred križovatkou na Riviére. Za to naozaj nemôže nábrežie, ale zvyšujúca sa IAD. V kolóne bežne išla po nábreží až po odbočku na námestí Ľ. Štúra, keďže tam mal priamy smer iba jeden pruh ako aj teraz má. Takže tu naozaj cyklopruh nezhoršil situáciu na nejaké rapídne zdržania.
To je realita.. Totiž uzavretím cesty auta zázračne nezmiznú ako si niekto myslí ale sa rozlejú inam. Zdržanie MHD je jednoducho fakt.. si vyskúšaj ranné cestovanie v L29. Väčšinu jazdnej doby strávi pred mostom SNP v zápche. V tom buse sa vezie naraz viac ľudí ako prejde po tej cyklotrase za pol dňa.
Ty si doteraz na ceste nevidel žiadneho cyklistu? Žiješ vôbec v BA, či si jeden z tých, ktorý nevytiahli päty zo svojej hornej-dolnej, no na cyklopruhy na nábreží majú svoju pravdu a názor ako to škodí celému Slovensku.
Mám pocit, že vy tu máte niektorí pamäť akvarijnej rybičky. A pamätáte si dopravnú situáciu len 3 roky dozadu, keď bolo obdobie covidu a premávka v týždni bola ako v sobotu teraz. Ulice čo spomínaš trpeli zápchami aj pred covidom, kedy sa o nejakom cyklopruhu ešte nechyrovalo. Ešte aké zápchy po meste tomu nábrežiu pripíšete? Lebo vozidlá každoročne vôbec na cestách nepribúdajú. A za ostatných 30 rokov je tu priam zastabilizovaný stav vyťaženosti ciest IAD premávkou, však? Toto je už dosť na smiech tieto fantasmagórie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
david11