Pretože tých 5 ks nocuje na Komisárkach, inak by nešli na záver do Rače. Ráno idú na 7/6, 8, 10, 14, 17 - takže tieto začínajú na Komisárkach. Iný dôvod tam nie je.
Vidím, že skoro celá výprava L9 v týždni bude nízkopodlažná a tiež komplet celá víkendová. Ale nechce sa mi veriť, že nedokážu urobiť celú výpravu nízkopodlažnú cez víkend aj na L4.
Samozrejme, vieme ako su cesty v BA
Ale prave sme tu mali dve rozne ukazky, ako sa da jazdit. Niekto dokaze jazdi normalne, niekto ako druzstevnik s vleckou hnoja.
Na bratislavských cestách síce slušné jazdenie pomôže, ale nie príliš. Vodič nemôže v hustej premávke kľučkovať medzi výtlkmi s takým kolosom, to nie je malé osobné auto, naviac jazdí na čas, ak chce stíhať harmonogram a mať nejaké prestávky na konečných.
Ja by som praveze povedal, ze na technicky stav ma sposob jazdy prave najvacsi vplyv. Ak vozdilo vymeta kazdy den vsetky vytlky na ceste, jazdi sa stylom plyn-brzda-plyn, tak to sa na nom prejavi behom niekolkych mesiacov.
Prideleny vodic sa moze akurat tak starat o cistotu v interieri, alebo pravidelne chodit do umyvarky. Do oprav vsak nebude investovat nic zo svojho vrecka. Takze dobry technicky stav vie udrzat iba slusnym jazdenim.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.