Na začiatku zmeny možno. Na konci už ťažko, to má každý všetkého plné zuby. Nie je možné všetky problémy mesta prenášať na zle platených zamestnancov, to nemôže nikdy fungovať.
Vie niekto, podľa akého systému sa prideľuje aktuálne vozidlo na nočák N72/1? Podľa služby by malo ísť o prejazd v rámci služby 44/1. Večer po skončení premávky na 44 je hodinový prestoj vo vozovni, kde zjavne prichádza k zmene vozidla zo štandardného na degeš 6108, ktorý vonku v ten deň ani nebol. Keď už prichádza k zmene vozidla, prečo sa v deň pred voľným dňom nezoberie na to polkolo rozjazdov nočákov o 0:00 rovno kĺbový trolejbus, keď na zvyšných celonočných trolejbusových nočákoch sú 31Tr? Vie to niekto objasniť? Ďakujem za vysvetlenie.
Pretože tých 5 ks nocuje na Komisárkach, inak by nešli na záver do Rače. Ráno idú na 7/6, 8, 10, 14, 17 - takže tieto začínajú na Komisárkach. Iný dôvod tam nie je.
Vidím, že skoro celá výprava L9 v týždni bude nízkopodlažná a tiež komplet celá víkendová. Ale nechce sa mi veriť, že nedokážu urobiť celú výpravu nízkopodlažnú cez víkend aj na L4.
Samozrejme, vieme ako su cesty v BA
Ale prave sme tu mali dve rozne ukazky, ako sa da jazdit. Niekto dokaze jazdi normalne, niekto ako druzstevnik s vleckou hnoja.
Na bratislavských cestách síce slušné jazdenie pomôže, ale nie príliš. Vodič nemôže v hustej premávke kľučkovať medzi výtlkmi s takým kolosom, to nie je malé osobné auto, naviac jazdí na čas, ak chce stíhať harmonogram a mať nejaké prestávky na konečných.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto