"Tam, kde jazdia električky, majú byť tieto nosným prvkov verejnej hromadnej dopravy a autobusy sú doplňujúcim prvkom,
pričom majú spravidla slúžiť primárne na „feedovanie“ premávky električiek. Ak autobus jazdí súbežne s električkou v dlhšom
úseku, s veľkou pravdepodobnosťou to naznačuje nie práve vhodnú organizáciu dopravy."
Otázne je, či možno 2 zastávky, ktoré v prípade oboch módov (električky aj autobusu) predstavujú tak jednu šestinu trasy, považovať za súbeh. Ja tvrdím, že nie. Change my mind.
L71 bez bateriek jazdí cez Mlynské nivy a Legionársku
L49 cez Legionársku, Záhradnícku, Svätoplukovu, Prieozskú a Miletičovu
L64 z Trnavského mýta na Hanácku
Prerušená doprava trolejbusov na X Miletičova x Záhradnícka. Strhnuté závesné lano. Po Záhradníckej sa jazdí s ťažkosťami, po Miletičke len t-busy s baterkami, teda tých pár, čo je dnes na t71.
To nie je reálne najbližších možno 20 rokov, keďže trať sa nedávno v úseku tunel - riviéra rekonštruovala. Že nikoho nenapadlo urobiť ju prejazdnú pre busy je v súlade so schopnosťou dlhodobého plánovania v slovenskom presporku.
To nema suvis s tym. Na zaciatok by pomohlo aspon pojazdovanie elek.trate od Mostu SNP po Safko. A nova zastavka NLS pre 4,29,50,70 na nabrezi za ostrovcekom/odbocovacim pruhom na Mostovu. No to by chcelo zrejme reko trate+ podlozia.
Chodím tade pešo, MHD aj autom. Pre peších ide tiež o zlepšenie. Pri MHD a aute je tam občasné zdržanie, ale po posledných úpravách minimálne. To že človek prejde až na druhú zelenú nie je "zápcha".
Skokový nárast každodenných meškaní 31/39 po zriadení cyklopruhu aj na vyše 20 minút, okrem iného s dôsledkom praktického kolapsu autobusovej dopravy medzi Zochovou a Blumentálom, kde vďaka "optimalizácii" pred deviatou nepremáva ani 94, mi rozhodne nepripadá ako smiešna fantazmagória.
Buspruhy v ba fungujú výborne. Gagarinova, Hodonínska, Štefánikova. A blavaci akceptujú obmedzenie iad v prospech MHD. Lebo to dáva zmysel.
Cyklochodník na Vajanského neakceptuju, lebo je nezmyselný. Je to aktivisticky trucpodnik.
Navyše je nebezpečný - v polovici je zúžený a prerušený.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Tomsch
Cyklochodník na Vajanského neakceptuju, lebo je nezmyselný. Je to aktivisticky trucpodnik.
Navyše je nebezpečný - v polovici je zúžený a prerušený.