Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #99017:
Mozno. Lenze ty nie si opravneny a ani kompetentny to posudit...
Reakcia na: 810zssk #99014:
Heh. Postoj hodny urazeneho dietata. Ked nechcu moju myslienku, tak nech nemaju nikdy nic...
Reakcia na: Marcelllooo #99016:
Mesto trepe blbosti a ty tiez.
Reakcia na: Ike #99012:
Ja presadzujem NS MHD. Dlhodobe a koncepcne riesenie.

Tvrdim, ze docasne riesenie elektrickou je neriesi dopravne potreby, je ekonomicky a dopravne neopodstatnene a nebude riesi dopravne potreby uz za 10 rokov. Zaujimavem, ze to pripusta aj mesto...

Nie je jedno, co sa bude stavat. Znovu hovorim: nie dva razy ale desat raz merat a raz stavat. Vhodnost dopravnu aj ekonomicku ma posudit technicko-ekonomicka studia, nie deklarativne a nepreukazne prehlasenia typu "ved vsade to tak je". Jednak to tak vsade nie je a jednak nie vsade je to vhodne.
Reakcia na: 810zssk #99014:
Presne tak. Máme obrovské problémy. Ako som už písal. Hradská ul. je večne upchatá, Ivánska medzi priecestím a Avionom je v katastrofálnom stave, Križovatka Hradská Dvojkrížna je des pre všetkých, Električka do Petržky nech neni ak ju nechcú. Blava má plno iných a myslím si že aj dôležitejších vecí, ktoré treba rieši!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reakcia na: Ike #99012:
Ved to je najlepsie riesenie. Ked Petrzalka nechce elektricku nech ju nema, ale nech nema nic. Radsej nech mesto riesi ine casti mesta.
Reakcia na: Ike #99011:
Caro vybudovania trolejbudovej siete je v inom. POkial nebude NS MHD, budu tvorit sucast diverzifikovaneho systemu MHD. V momente ako bude NS MHD (je jedno kedy), tak sa trolejbusova siet moze jednoduchym prelinkovanim a pretaktovanim zmenit na doplnkovu obsluhu. Rozhodne to nie je docasne ani kratkodobe riesenie.
OTAZKA: Preco si myslis, ze trolejbusy su dvojsecna zbran? V com a ako?

Elektricka je sice mozno dlhodobe riesenie (nikto ju nikdy nezbura - a preto treba nie dva razy, ale desatrazy merat a raz strihat) ale v skutocnosti neriesi ani jeden dopravny problem, v skutocnosti vytvara problemy (i ked ine ako dopravne).

PARALELA S OKNAMI je troskuina, ako si uviedol. Teraz mame stare drevene okna. Ja chcem, aby sa vymenili za novy system drevenych okien. Ty trvas na plastovych, lebo ich maju vsetci a su teraz popularne, Ale neberies do uvahy, ze drevene okna maju lepsie tepelno izolacne vlastnosti, neberies do uvahy, ze maju dvoj az trojnasobnu zivotnost voci plastovym (a hlinikove este viac) a nebresie do uvahy, ze drevene umoznuju vymenu vzdychu na rozdiel od plastovych...
Reakcia na: Marcelllooo #99010:
zhrniem to strucne... cele co tu ty prezentujes je jeden velky ulet ? zacina byt o pat minut dvanast a ked sa nezacne stavat NDS tak uz moze byt neskoro a ziadny priestor na NDS nebude! aspon teda do petrzky...

tvoje riesenie je velmi neefektivne... elektricka nie je ziadny ulet je to bezna vec vo svete v mestach a aj v obciach (dokonca aj v slovenskych)
Reakcia na: Marcelllooo #99007:
trolejbusy su sice komplexne, ale je to taktiez docasne riesenie, ktore vytvori falosny pocit ze sa nieco spravilo a vobec to nie je dlhodobe vyhliadkove riesenie... Elektricka do petrzalky je dlhodobe riesenie, mozno mierne naddimenzovane, no bezproblemov moze fungovat aj dalsich 100rokov...

Trolejbusy v petrzalke su nebezpecna dvojsecna zbran...

tvoje riesenie je rovnake ako keby si si v byte vymenil stare drevene okna za stare drevene okna... je to komplexne a rychle riesenie, ale nema to buducnost... radsej si kupis jedno plastove okno s najnovsimi technologiami a postupne tak vymenis vsetky okna v byte a mas istotu ze ti vydrzia velmi dlho a budu fungovat super...
Reakcia na: Ike #99006:
Sudruhovia v 70 rokoch zvolili inu dopravno-urbanisticku koncepciu a bohuzial nemali cas ju doviest do koncsa (ano, BA metro a doplnkova doprava trolejbusmi). Keby nezna revolucia prisla co i len o rok (mozno o pol roka) neskor, nemali by sme ziadne dilemy, boli by obe vetvy BA metra...
Podobne boli zvolene riesenia aj inych casti mesta.

Treba si uvedomit, ze elektricka nie je jediny a vsespasitelsky subsystem doipravy a v podmienkach (urbanistickych i ekonomickych) je pre BA riesenim jedine diverzifikacia dopravy (v case i priestore i v zmysle dopravnych subsystemov). Nic ine fungovat nebude.

Ano, suhlasim, ze treba ratat s vyhladom na na 50 rokov, ale zaroven treba mat financie na vykrytie financnych nakladov na taketo riesenie. Bohuzial, to nie je nas pripad.

Nie, NS MHD mame budovat uz a prave teraz. Ale prave preto, ze ho bude treba, zabudnime na ulety typu elina do Petrzalky a sustredme energiu a vzacne financne zdroje na dlhodobe riesenia a nie na kratkodobe (elektricka je docasnym riesenhim aj podla mesta!).
Reakcia na: Marcelllooo #99008:
Marcelllooo mi za tu namahu nestoji. Kto to tu cita vie ze si to tvrdil. Ja uz na psychicky naruseneho domovnika co o sebe hovori v 3.osobe (co JE psychicka porucha) nebudem reagovat.
Reakcia na: 810zssk #99005:
Isto ti nebude robit problem Marcelllooovi ukazat aspon jeden taky priklad...
Reakcia na: Ike #99001:
Lebo s elektrickou ku Nivam, na Prievozsku atd nikto realne neuvazuje, lebo na to nie su ani peniaze. Nie su v skutocnosti peniaze ani na Petrzalsku elektricku...

No a co, ze by Karlovescania nemali priamo nic z dopravneho prudu Petrzalka - Nivy - Filialka? Ja za to nemozem, ze mesto nema peniaze a nema odvahu to povedat. Nepriamo by to hadam pomohlo, ze by sa uvolnili autobusove kapacity pre obsluhu inych uzemi aspon ciastocne. Ale co je v skutocnosti na ukor vsetkych Bratislavcanov je prave elektricka do Petrzalky, lebo len docasna trat (!!!) na Bosakovu odcerpa z rozpoctu mesta vyse 1,5 mld Sk do roku 2010 a neostanu peniaze na ine oblasti dopravy. Ja hovorim, nech sa doprava v Petrzalke kompletne a komplexne vyriesi trolejbusmi a zvysne penaize sa pouziju na rozvoj inych casti. Mesto vsak nema odvahu priznat, ze sa pustilo do nerentabilneho a dopravne neodovodneneho projektu...

Podotykam, ze NS MHD by mesto zdielalo v mensej miere ako elektricku.

Dopravno-urbanisticka koncepcia Petrzalky, ale i inych casti mesta bola koncipovana inak ako pre obsluhu elektrickovou sietou. A nie su financnie (v o vyhlade desatroci) to zmenit. To je nutne si priznat a nezakryvat si oci falosnymi, hoci mozno pre niekoho peknymi snami.
Reakcia na: Marcelllooo #99004:
Pri sucasnom trende zahustovania vystavby sa potom v 2020 preberes ze uz nebudes mat pomaly ani kde stavat trolejbusove trate (trocha hyperbolizujem).

Keby soudruzi v 70. rokoch pri vystavbe sidlisk rozmyslali ako ty, tak v BA by bola davno zatratene mesto...

Pri vystavbe treba!!! mysliet do buducnosti aj s vyhliadkou 50 rokov...

inak tymto prispevkom si ma dostal... cize NDS zacneme budovat az v 2020 ked bude neskoro, budeme sa tu tlacit, teda sorry budete sa tu tlacit ako sardinky a stale bude mesto vrazat peniaze do petrzalky, lebo ta si bude menit NDS ako spodne pradlo...
Reakcia na: Marcelllooo #99004:
Marcelllooo tvrdil aj to aj to naraz (aj ked je to nezlucitelne). Macelllooo neodpovedal na poslednu otazku.
Reakcia na: 810zssk #99000:
Marcelllooo nikdy netvrdil, ze elektricka nema dostatocnu kapacitu, prave naopak, vzdy tvrdil, ze kapacitne su postacujuce autobusy (ekvivalentne trolejbusy) a to az do vyhladu 2020.

Jedina relacia, kde je vysokokapacitna preprava odovodnena je dopravny prud: Petrzalka - Nivy - Filialka s moznostou pokracovania na Trnavu, Kitse a Jarovce.
Reakcia na: 810zssk #99000:
ja nechapem ze na jednej strane vravi o vyhlade do buducnosti a na druhej strane chce akurat elekrifikovat cesty a nasadit tam trolejbusy ktore su v pripade petrzalky neefektivne, pretoze to bude drahe, a kapacitne bez efektu...
Reakcia na: Marcelllooo #98997:
To co skonstatoval Vyskumny ustav domovnicky z hladiska dopravy nie je dolezite.
Reakcia na: Marcelllooo #98997:
s tymi Nivami (v sirsom ponimani) ako administrativnym centrom a teda centrom dochadzky do BA celkom suhlasim, ale preco by tam elektricka nemala chodit ale vlak ano??? ? podla mna je vyhodnejsie napojit aj petrzalku aj nivy na sucasnu siet, ono BA nie je len Petrzalka a taki Karlovestania nebudu mat z toho vlaku nic, naopak ak by tam chodila elina, mozu tam cestovat elinou rovnako ako ostatni...

Ty pozadujes degradaciu elinovej siete na ukor zeleznicnej v regionalnej dimenzii... to je ale neunosne... (a sory, riadna sprostost) Zeleznicna doprava moze byt nosna v regionalnej dimenzii (relacie okresne mesta a mesta BSK - BA), ale v centre a v sirsom centre a vobec v BA v sirsom centre, treba vyuzit elektricku pre tolko spominane dovody (pomer cena vystavby/kapacita).

Chybou elinovej siete v BA je prave to, ze je dost chaba... Elinova siet v BA uz davno mala byt ako vo viedni - preferencia a trat pomaly v kazdej ulici vramci petrzalky...

A este sa vratim k tomu administrativnemu centru dochadzky na Nivach...
rovnako sa zastavava a zatraktivnuje prava strana dunaja a myslim ze vacsina petrzalcanov bude postupne mat miesto dochadzky tu.
A centrum je centrum, stale tam bude chodit dost ludi...
Reakcia na: Marcelllooo #98992:
Kua, na teba sa neda nereagovat.

Najprv tvrdis ze elektricka nema dostatocnu kapacitu narozdiel od nadvlaku a teraz tvrdis ze elektricka je pre Petrzalku naddimenzovana.

Povedzte WOW.

Marcelllooo trpi nejakou psychickou poruchou (myslim takou o ktorej este nevieme) ze o sebe pise v tretej osobe?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.