Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #98815:
Ale podla mna nefunguje preto, lebo je málo kvalitnách busov, málo vodičov, vysoká kazovosť spojov. V kombinácii s trolejbusmy /novými/ by to snáď šlo. Ale teraz tu prebehol názor 98809 že potom bude tu vybudovaná normálna elinová sieť. Tak to potom áno. Ale jeden smer Janíkov dvor/centrum nerieši vela. AJ ked nehovorím, že nerieši nič.
Reakcia na: Ike #98813:
Takze znovu: Prebudovanie elinovej siete na rychlodraznu = budovat trat v krytom profile, znamena to prekladku ciest v celej dlzke elinovych trati (Dubravka, Karlovka, Raca, Vajnorska, Ruzinovska) spolu s pripadnymi vyvlastnovaniami (ci vykupe) v tejto suvislosti nehovoriaco o tazkej stavebnej realizovatelmosti v stabilizovanom uzemi a kolizii s investicnymi zamermi. V konecnom dosledku sa naklady mozu vysplhat na uroven noveho riesenia.

Nechapem tvojej otazke: ja som nepisal nic o tom, ze by som nieco v Dubravke, Raci ci vo Vajnoroch menil.

Uzke hrdlo v CMO je jeden z viacerych problemov nasej elinovej siete. Dalsim je napriklad topologia siete ako hviezda.
Reakcia na: Marcelllooo #98811:

"Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu!" - ja som porovnaval busy a trolejbusy, ty SAD.

"DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14." - Aha, cize vy ste to vymysleli. Nikde na svete to nefungovalo a vy ste to vymysleli. Je to original VAS napad 😃

"inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3." - To ze niekto na miestnom zastupitelstve sa tym "inspiruje" neznamena ze s tym suhlasia obyvatelia.

"My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach. " - BUD KONKRETNY!

AD ELEKTRICKY: Nepravda.
Reakcia na: merice #98809:
Autobusova doprava v Petrzalke nefunguje dostatocne. To mozes vidiet uz dnes
Reakcia na: Ike #98807:
Bolo to myslene tak ze vo vacsine casti su NS MHD busy 🙂
Reakcia na: Marcelllooo #98811:
stale nechapem ako moze prestavanie elin byt drrahsie ako vybudovanie novej siete...
a neviem co do toho zapajas Nivy, ked tam bude treba stavat novu trat tak ci tak...

niekedy pises grandiozne hovadiny... co chces menit na sieti v Dubravke, Raci a Vajnoroch?...

jediny problem nasej siete je uzke hrdlo CMO a znizena rychlost...
Reakcia na: merice #98804:
Prave v zabezpeceni tej preferencie je problem. Na uvedenych uliciach nemas stredovy vyhradeny pas...

Redukciou poctu pruhov zase prenesies problemy na IAD. Co je z hladiska preferencie MHD pred IAD v poriadku, ale sposobi to kolaps inde.

Re #98810 Ike: Kde chces umiestnit elektricky? Ake dopravno-urbanisticke riesenie pri tom navrhujes?
Reakcia na: 810zssk #98800:
V prvom rade si tu nepredstavil ziadne koncepcne a systemove riesenie... Ale to nechajme teraz bokom.

Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu! Su lacnejsie, su ekologicke. Pri spravnom nastaveni (co nie je technicky ani iny problem) riesia dopravne potreby.

NS MHD - riesi sice jednu trasu, ale velmi podstatnu, z hladiska mesta a aj Petrzalky hadam tu najpodstatnejsiu. Nevylucuju, prave naopak, predpoklada, koexistenciu dalsich dopravnych subsystemov, ktore vyriesia zvysok.

Elektricka - neriesi dopravu do okolia Mlynskych Niv, Prievozskej a Dostojevskeho.

Re #98803 810zssk:
- DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14. 😉
- inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3.
- My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach.

AD ELEKTRICKY: je to drahsie a technicky tazsie zrealizovatelnejsie ako postavit NS MHD nanovo. Plus sucasna siet neriesi Nivy, Prievozsku, Dostojevskeho. Rovnako problematicka je topologia siete ako hviezda. A samozrejme CMO ako uzke hrdlo. To mas taky sumar argumentov, ktore si ziadal.
Reakcia na: merice #98809:
problem petrzalky je ako dostat eliny z jedneho brehu na druhy... potom by tam mala byt normalna elinova siet, ziadne hyperlahke metro... sever petrzky je v podstate sirsie centrum mesta BA (prizmurime a zavrieme obe oci)... lahke vlaky, resp rychloeliny by mali chodit tam kde nie je suvisla zastavba - vajnory (prizmurme oci), DNV, zahorska, jarovce, rusovce cunovo...
Reakcia na: 810zssk #98806:
Jaj. A to je blbé. Preto presadzujem električky. Hlavne na lavom brehu. Petržalka má dosť široké cesty na zvládnutie pozemnej dopravy na gumených kolesách. Lahké vlaky alebo elina z janíkovho dvora nerieši vela problémov s dopravou v Petržke. Je to iba jeden tah.
Reakcia na: tr3mp #98756:
Vyslovujem Ti svoj úprimný obdiv. 🙂 Za to, že aj po toľkom zmarenom čase dokážeš ešte stále na toho dunihlava reagovať inak než inzultáciou, a racionálne argumentovať pri jeho kvetnatých rádoby-múúúúúdrych výplodoch.
Ja som po skoro dvoch týždňoch strávených v Tatrách dnes prvýkrát zabrúsil na toto fórum, prečítal som si jediný príspevok (Tvoj), a zistil som, že za tie 2 týždne a vyše 1500 príspevkov (čo je úctyhodná kadencia 100 denne) sa tu neudialo absolútne NIČ, diskusia stagnuje stále v tom istom bode, kde pred mesiacom. Toto fórum sa pre väčšinu účastníkov stalo akurát tak stratou času, a naozaj nemá žiaden zmysel ďalej to tu čítať, kým tu niekto neurobí konečne poriadok. Howgh. ?
Reakcia na: 810zssk #98806:
? napisal si dve vety a v kazdej si protirecis... ?
pises ze NS je len jeden, ale u nas busy + par radial (dokopy mame tusim dva pary 😃 )


inak pozeram ze zase je tu veselo... ?
Reakcia na: merice #98804:
"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS." - NS je vzdy len jeden zo systemov dopravy. A to ten ktory riesi najdolezitejsie prepravne tahy. V sucasnosti nim su (zial) autobusy okrem par radial.
Reakcia na: AAA #98798:
Ano. Tieto stanice a terminaly budu zasadene do prostredia lokalnych obchodno-administrativnych centier. Priestor medzi nimi bude upraveny na park/sad s prepojenim na terasy a Chorvatske rameno. Dosiahne sa tak symbioza viacerych mestotvornych funkcii. A hlavne dosiahneme ten Petrzalsky bulvar, o ktorom sme vsetci hovorili.

Ad #98769: 1. Drzitel dopravnej licencie, teda prevadzkovatel casti dopravy, je v tomto ohlade sekundarna zalezitost.
2. Omyl (nie nevedomost) som opravil.

Ad #98772: Lebo je to nasa opravnena poziadavka dotknutych vlastnikov susednych stavieb, nase ustavne pravo a nasa zodpovednost za rozvoj uzemia v okoli nasich domovov. Vytvorili sme si nastroj, pomocou ktoreho legitimne a pravne perfektne presadzujeme zaujmy tisicov Petrzalcanov.
Reakcia na: Marcelllooo #98797:
Nie za každých okolností musí byť pomalá. Alebo neviem čo považuješ za pomalé. Zastávky by neboli každých 300 m, musela by fungovať preferencia. A nikto nevraví že cestu medzi UK na šafku a Račkom cez Dostojevského musíš zdolať za 4 miúty. Len s kukni do Viedne, kolko križovatiek prejde električka od konečnej po konečnú. Ale stále je v pohybe. Nestojí v zácpach. Akurát, to že niekde majú aj električky a cesty pre autá rovnakú trasu. T.J. autá idú po kolajniciach. To nesmie byť! Stále opakujem, že eliny považujem za mestský dopravný systém. Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím. Ale kvalitne vybudovaná sieť E+A+Tb+ bus pruhy by Batislave nepochybne pomohlo. Nemalo by sa ani upustiť od budovania podjazdov pod križovatkami. Viď Bajkalská Prievozská resp. Hodžko. To skvalitní a zrýchli dopravu.
Reakcia na: Marcelllooo #98802:
Pocuj, SAD, to co dokazali ludia na R14 sa vacsinou podarilo aj ludom na M44:
- aj my mame cistu ulicu
- aj my mame DEK kluce, dokonca ten isty system co vy
- my sme inspiraciou pre ruzinov pri rieseni problmu s odpadom (aspon ja to tvrdim :P)
- my sme inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu (aspon ja to tvrdim :P)

Moja predstava o koncepcnom a systemovom rieseni MHD je budovat NS MHD na baze elektriciek nakolko mame ich dost rozvitu siet, ktoru by stacilo prebudovat iba v centre a na radialach moze po nainstalovani preferencie fungovat v podobnej podobe ako dnes (hovorim predovsetkym o Vajnorskej, Racianskej a po rekonstrukcii trate aj Dubravskej a Ruzinovskej).

Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, davam ti privilegium napisat mi ARGUMENTY voci mojmu prispevku ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #98794:
Pocuj, sopliak, toho, co dokazali ludia na R14 je vela:
- urobili si poriadok vo vlastnom dome a vyhnali fetakov z ulice
- zaviedli system DEK klucov, ktory je rozsireny po celej BA
- su inspiraciou pre Petrzalku pri rieseni problemu s odpadom a pri rieseni cistoty kontajnerovych stojisk
- su inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu a jeho okolia

Co si dokazal ty? Okrem drzanskeho pokrikovania z dialky... A zobronenia o pozornost a opakovani po Marcelllooovi?

Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, poredstav mi tvoju predstavu o koncepcnom a systemovom rieseni dopravy v BA. Svoj navrh aj odovodni.
Reakcia na: Marcelllooo #98797:
Rovniankova14dogma dna.
Reakcia na: Marcelllooo #98796:
Pocuj, SAD, ked sa cituje, tak sa to dava do uvodzoviek. To v skole z ktorej vysiel tento mozog nevedia?

Ja tu bezhlavo presadzujem svoje riesenia bez akceptacie argumentov? Pozri si historiu (veci starsie ako 1,5 roka neber do uvahy).

"V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby." - trolejbusy prinesu lepsiu dopravu obsluznost ako busy? WOW! Ekologicka suhlasim, lacna ZA ISTYCH okolnosti moze byt tiez AVSAK drahsia / len trosku lacnejsia ako elektricka. Dopravne potreby neriesi o nic viac ako busy.

Elektricky splnaju kriteria na to aby mohli byt v podmienkach BA NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.

Nadvlak. Je nekoncepcny lebo neriesi NIC okrem jedinej trasy.
Reakcia na: 810zssk #98795:
A na papier by sme napísali nejaké drizdy aby ich v autách počas státia v kolónach čítali. Až na hlavnú - super ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.