Reakcia na: Marcelllooo #98774:
Ak si pamatas, tak raz som pisal, ze este nemam vytvoreny názor na NS do Petržky. Tak pomaly si ho formujem. Ale platí len pre Petržku. Podla mna by sme sa mali vykašlať na kolajovú dopravu po Janíkov dvor. Mal by sa vybudovať iba TEN T variant popod dunaj a potom na Stanicu v Petržke. Myslím si, že nové autobusy a trebárs aj tie trolejbusy cez Apolo by to zvládli. Ak by boli krátke intervali, dobré linkovanie. Nepíšem to teraz z dôvodu že súhlasím alebo chápem všetkým tvojím argumentom, ale dá sa to aj ináč. Aj bus pruhy by mali nadalej pribudať. Na ľavom brehu Dunaja som sto% zástancom rozvoja pozemnej elekričky. Dovtedy, ak sa nenájde spôsob fianancovania jej spustenia pod zem. V Blave máme aj iné časti ako okres 5. Konečne idú opraviť ten odporný úsek Trnavské mýto - Jégeho. Aj ten kruhový objazd vo Vrakuni by bolo načase už začať robiť. Problémy s pozemkami sa ťahajú už dosť dlho. Chudáci tí čo prichádzajú od Mosta pri BA, šak oni majú hlavu v smútku z tejto križovatky.
tr3mp
Vysvetlenia Tvojho mylného tvrdenia môžu byť:
- nepreštudoval si si poriadne zámer, na ktorý odkazuješ
- preštudoval si si zámer, ale máš problém s čítaním, prípadne porozumením textu (o čom by svedčilo aj to, že pri všetkej svojej namyslenosti a používaniu cudzích slov v prejave, nie si schopný korigovať ani základnú gramatickú chybu, na ktorú si neustále upozorňovaný - "plytkom tunelY")
- dobre vieš, že Tvoja argumentácia je scestná, ale celú túto diskusiu berieš len ako tréning komunikácie - presviedčania ľudí o svojom názore, bez snahy svoj názor korigovať, nezávisle od toho, či je pravdivý alebo nie (čo ideálne na budúcu politickú kampaň, nechystáš sa náhodou kandidovať?) ?
K Tvojim príspevkom:
#95649 "Omyl, vylucenie priechodnosti Vajanskeho - Dostojevskeho nesuvisi ani tak s intervalom elektricky a teda pripadneho semaforu, ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera, ktoru sa neuvazuje nejako podtunelovat, ci inak prekonat, ale sa uvazuje dopravu presmerovat cez Novy most a Appolo..."
a doplneniu:
#95655 "Rampa samotna. Maximalny sklon pre zeleznicnu trakciu je, myslim, 12°, a to by ta rampa koncila dakde pri Medenej alebo Tallerovej.
Jedna z príloh dokumentu, na ktorý sa sám odvolávaš, vyvracia Tvoje tvrdenia - konkrétne 1716554_Pozdlzny_profil_Variant1_estakadny.pdf (vybral som estakádny ako prvý v abecede, ale Šafárikovo nám. je totožne riešené je aj pre povrchový a polozapustený variant).
Na obrázku http://hrady.sk/imhd/safnam.png je jasne vidieť, že:
1. rampa vedúca zo Starého mosta bude končiť už v úrovni križovania s Vajanského nábrežím (žiadna Tallerova, žiadna Medená)
2. S Vajanského nábrežím je navrhnuté križovanie
A ešte špeciálne pre Teba ako absolventa Fakulty matematiky, fyziky a informatiky UK, Bratislava (finančná a ekonomická matematika) bonus v podobe úlohy zo stredoškolskej matematiky: aké veľké stúpanie v percentách predstavuje 12° Rozmýšľaš aj nad tým, čo píšeš, alebo len papagájuješ, čo Ti niekto zavesil na nos? ?