Reakcia na: merice #98773:
Absolutne s tebou suhlasim. Myslim, ze mesto ma ovela vacsie dopravne problemy ako prepojenie Petrzalky. Niektore si spomenul. Riesenim Petrzalky trolejbusmi ostane viacej penazi aj povedzme na Ruzinov a Trnavku, ale aj na Dubravku a Lamac.Preco je prioritou Petrzalka a nie napriklad Trnavka je jednoduche: Okolo Chorvatskeho ramena je stavebna uzavera a uz je cely rad invesotorv, ktori sa sem chcu natlacit a mesto ich sem chce pretlacit za kazdu cenu. Mozu to urobit len tak, ze sem umiestnia NS MHD, pre ktory tu je tato stavebna uzavera. A kedze to chcu stihnut este toto volebne obdobie, ked su vo funkciach ti, co su, preto sa tlaci na elektricku, o ktorej sa tvrdi, ze je 1. etapou NS, aj ked to nie je pravda.
intony
To sú miliardy, desiatky miliárd, viac ako sto miliárd, to sú astronomické sumy, na ktoré Bratislava nikdy ani postupne nebude mať a to nerátam nákup celého vozového parku, ktorý bol za ďalšie miliardy.
A ty mi chceš naozaj povedať, že budovanie podjazdov, preferencie, atď. za rádovo "iba" za stovky miliónov a podzemné tuneli v niektorých úsekoch v centre? Prosím Ťa, ani vo sne by nestála prestavba celej električkovej siete, vrátane nových tratí 100 mld.