Je mi ľúto, že celú energiu mesto dáva na projekt NS z Petržky do mesta, resp. jej pokračovanie. Dávno už avizovali, že by bolo technicky možné predĺžiť trolejbusy L205 resp. 204 cez Galvaniho do NC Avion alebo až na letisko. Alebo postupná príprava predĺženie električiek z Ružonova na Trnávku. Myslím do NC Avion a nie luďom pod okná /klud/.Vadí mi, že mesto nerieši kritickú situáciu prechádzania cez kolaje medzi priecestiami Ivánska a Hradská. Taktiež by sa mala prepojiť Hradská ulica od Darexu na Galvaniho pri Hornabchu. Cez, ponad alebo popod kolaje. Križovatka Maxa Hella Trnavská cesta pri cintoríne Martinskom + podjaz na Trnávku je absolútne nevyhovujúca, taktiež priecestie Ivánska je problém. Ako nepetržalčan sa cítim ukrátený v iných dopravných projektoch. ?
Marcelllooo
Preco je prioritou Petrzalka a nie napriklad Trnavka je jednoduche: Okolo Chorvatskeho ramena je stavebna uzavera a uz je cely rad invesotorv, ktori sa sem chcu natlacit a mesto ich sem chce pretlacit za kazdu cenu. Mozu to urobit len tak, ze sem umiestnia NS MHD, pre ktory tu je tato stavebna uzavera. A kedze to chcu stihnut este toto volebne obdobie, ked su vo funkciach ti, co su, preto sa tlaci na elektricku, o ktorej sa tvrdi, ze je 1. etapou NS, aj ked to nie je pravda.