Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #98756:
Vyslovujem Ti svoj úprimný obdiv. 🙂 Za to, že aj po toľkom zmarenom čase dokážeš ešte stále na toho dunihlava reagovať inak než inzultáciou, a racionálne argumentovať pri jeho kvetnatých rádoby-múúúúúdrych výplodoch.
Ja som po skoro dvoch týždňoch strávených v Tatrách dnes prvýkrát zabrúsil na toto fórum, prečítal som si jediný príspevok (Tvoj), a zistil som, že za tie 2 týždne a vyše 1500 príspevkov (čo je úctyhodná kadencia 100 denne) sa tu neudialo absolútne NIČ, diskusia stagnuje stále v tom istom bode, kde pred mesiacom. Toto fórum sa pre väčšinu účastníkov stalo akurát tak stratou času, a naozaj nemá žiaden zmysel ďalej to tu čítať, kým tu niekto neurobí konečne poriadok. Howgh. ?
Reakcia na: 810zssk #98806:
? napisal si dve vety a v kazdej si protirecis... ?
pises ze NS je len jeden, ale u nas busy + par radial (dokopy mame tusim dva pary 😃 )


inak pozeram ze zase je tu veselo... ?
Reakcia na: merice #98804:
"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS." - NS je vzdy len jeden zo systemov dopravy. A to ten ktory riesi najdolezitejsie prepravne tahy. V sucasnosti nim su (zial) autobusy okrem par radial.
Reakcia na: AAA #98798:
Ano. Tieto stanice a terminaly budu zasadene do prostredia lokalnych obchodno-administrativnych centier. Priestor medzi nimi bude upraveny na park/sad s prepojenim na terasy a Chorvatske rameno. Dosiahne sa tak symbioza viacerych mestotvornych funkcii. A hlavne dosiahneme ten Petrzalsky bulvar, o ktorom sme vsetci hovorili.

Ad #98769: 1. Drzitel dopravnej licencie, teda prevadzkovatel casti dopravy, je v tomto ohlade sekundarna zalezitost.
2. Omyl (nie nevedomost) som opravil.

Ad #98772: Lebo je to nasa opravnena poziadavka dotknutych vlastnikov susednych stavieb, nase ustavne pravo a nasa zodpovednost za rozvoj uzemia v okoli nasich domovov. Vytvorili sme si nastroj, pomocou ktoreho legitimne a pravne perfektne presadzujeme zaujmy tisicov Petrzalcanov.
Reakcia na: Marcelllooo #98797:
Nie za každých okolností musí byť pomalá. Alebo neviem čo považuješ za pomalé. Zastávky by neboli každých 300 m, musela by fungovať preferencia. A nikto nevraví že cestu medzi UK na šafku a Račkom cez Dostojevského musíš zdolať za 4 miúty. Len s kukni do Viedne, kolko križovatiek prejde električka od konečnej po konečnú. Ale stále je v pohybe. Nestojí v zácpach. Akurát, to že niekde majú aj električky a cesty pre autá rovnakú trasu. T.J. autá idú po kolajniciach. To nesmie byť! Stále opakujem, že eliny považujem za mestský dopravný systém. Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím. Ale kvalitne vybudovaná sieť E+A+Tb+ bus pruhy by Batislave nepochybne pomohlo. Nemalo by sa ani upustiť od budovania podjazdov pod križovatkami. Viď Bajkalská Prievozská resp. Hodžko. To skvalitní a zrýchli dopravu.
Reakcia na: Marcelllooo #98802:
Pocuj, SAD, to co dokazali ludia na R14 sa vacsinou podarilo aj ludom na M44:
- aj my mame cistu ulicu
- aj my mame DEK kluce, dokonca ten isty system co vy
- my sme inspiraciou pre ruzinov pri rieseni problmu s odpadom (aspon ja to tvrdim :P)
- my sme inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu (aspon ja to tvrdim :P)

Moja predstava o koncepcnom a systemovom rieseni MHD je budovat NS MHD na baze elektriciek nakolko mame ich dost rozvitu siet, ktoru by stacilo prebudovat iba v centre a na radialach moze po nainstalovani preferencie fungovat v podobnej podobe ako dnes (hovorim predovsetkym o Vajnorskej, Racianskej a po rekonstrukcii trate aj Dubravskej a Ruzinovskej).

Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, davam ti privilegium napisat mi ARGUMENTY voci mojmu prispevku ? ? ?
Reakcia na: 810zssk #98794:
Pocuj, sopliak, toho, co dokazali ludia na R14 je vela:
- urobili si poriadok vo vlastnom dome a vyhnali fetakov z ulice
- zaviedli system DEK klucov, ktory je rozsireny po celej BA
- su inspiraciou pre Petrzalku pri rieseni problemu s odpadom a pri rieseni cistoty kontajnerovych stojisk
- su inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu a jeho okolia

Co si dokazal ty? Okrem drzanskeho pokrikovania z dialky... A zobronenia o pozornost a opakovani po Marcelllooovi?

Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, poredstav mi tvoju predstavu o koncepcnom a systemovom rieseni dopravy v BA. Svoj navrh aj odovodni.
Reakcia na: Marcelllooo #98797:
Rovniankova14dogma dna.
Reakcia na: Marcelllooo #98796:
Pocuj, SAD, ked sa cituje, tak sa to dava do uvodzoviek. To v skole z ktorej vysiel tento mozog nevedia?

Ja tu bezhlavo presadzujem svoje riesenia bez akceptacie argumentov? Pozri si historiu (veci starsie ako 1,5 roka neber do uvahy).

"V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby." - trolejbusy prinesu lepsiu dopravu obsluznost ako busy? WOW! Ekologicka suhlasim, lacna ZA ISTYCH okolnosti moze byt tiez AVSAK drahsia / len trosku lacnejsia ako elektricka. Dopravne potreby neriesi o nic viac ako busy.

Elektricky splnaju kriteria na to aby mohli byt v podmienkach BA NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.

Nadvlak. Je nekoncepcny lebo neriesi NIC okrem jedinej trasy.
Reakcia na: 810zssk #98795:
A na papier by sme napísali nejaké drizdy aby ich v autách počas státia v kolónach čítali. Až na hlavnú - super ☺
Reakcia na: Marcelllooo #98758:
Keby si bol dakde mimo BA, tak by si vedel, že aj stanice a terminály metra majú relatívne veľké budovy na povrchu.
Re #98764 hoppusmark01:Lepší systém by bol rýchlodrážna električka a na miestne spojenia a-busy, resp. t-busy. Inak neviem či hĺbený tunel unesie na sebe ešte trať. A niektoré e-linky premávajúce na radiále v tuneli by prechdázali centrum povrchom.
Re #98769 Marcelllooo: Taká otázka, prečo sa tak pechoríš do dopravy, keď ani nevieš kto prevádzkuje osobnú železničnú dopravu?
Re #98772 Marcelllooo: A prečo sa má celé mesto prispôsobiť a platiť rozmary teba a ďalších možno 10 ľudí? Áno svojimi splnomocneniami demonštruješ legalitu toho, že zastupuješ možno pár sto ľudí, no vzhľadom na to, že koľko ľudí s tebou aj reálne súhlasilo, nie legitimitu zastupovať pár sto ľudí.
Reakcia na: merice #98793:
Len nevyhodou takejto trate bude, ze bude pomala... Co je teda zasadne minus.
Reakcia na: 810zssk #98789:
Pocuj sopliak, ak si si nevsimol, tr3mp-ovi som ku koncu kvitoval, ze je seriozny.

Tych, koho som myslel tym flejmovanim si bol aj (predovsetkym) ty.

Re #98790 810zssk: ERRATA: ZSSK

Re #98791 810zssk: Tak to su setsakramentsky dolezite vyhody, co si prave spomenul... V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby.

Re #98776 810zssk: Elektricky nesplnaju kriteria na to, aby mohli v podmienkach BA byt NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.

Re #98777 810zssk: Co ktonkretne presadzujem a preco je to nekoncepcne a nesystemove?
Reakcia na: merice #98793:
A z Racka potom este na Hlavnu stanicu 🙂 Ja by som bol za, ale treba peniaze a navyse sa obavam ze by zlahka skolabovala IAD (co mi nevadi - kyval by som im z elektricky kym by si vytrubovali na cesticke 😃
Reakcia na: Marcelllooo #98788:
Pocuj, SAD, obyvatelia Rovniankovej 14 dosiahli jedine to, ze Petrzalka nebude mat este dlho ziaden funkcny dopravny system a cela Bratislava trpi tym ze mesto sa zatazuje Petzralskym nadvlakom namiesto koncepcneho riesenia inych casti mesta.
Ja by som zašiel ešte dalej. Električky z Vajanského nábrežia by som potiahol rovno cez Dostojevského rad /Eurovea/a Karadžičovu a napojila by sa na Krížnej ale potiahol by som ju až po Račko. Spojil by som električkami Vajnorskú cez Tomášikovu až po Ružinovskú Takmer ušetrená L50. Cesty v širšom centre mesta sa chvalabohu stavali realtívne široké, tak by bolo technicky možné tam dať električku. Aj od križovatky pri VÚB po križovatku Mierová Hraničná by som potahol eliny. Tam by sa otáčali. Doplnok by boli trolejbusy do Pod. Biskupíc. JAJ, jak ma to se.e
Keby bolo viac penazí. Teraz do r. ´15 budeme riešiť len Starý most. Uf. Je mi z toho nanič. ?
Reakcia na: 810zssk #98786:
Ucelom elektricky nie je vytvorit kulisu pre tvoje šotky...
Reakcia na: Marcelllooo #98774:
Povedz aku vyhodu prinesu trolejbusy v Petrzalke. Okrem ekologie a mozno lacnejsej prevadzky.
Reakcia na: Marcelllooo #98769:
ZSR kupi nove vozy za miliony a bude ich susit v depe, ze? Lebo neverim ze by odbornikovi ako ty mohol ujst fakt ze ZSR uz par rokov ziadnu dopravu neprevadzkuje.
Reakcia na: Marcelllooo #98768:
Ten kto tu flameuje si TY. V ziadnom pripade nie tr3mp ktory ti pise vylucne argumenty, SAD.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.