"Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS." - NS je vzdy len jeden zo systemov dopravy. A to ten ktory riesi najdolezitejsie prepravne tahy. V sucasnosti nim su (zial) autobusy okrem par radial.
Ano. Tieto stanice a terminaly budu zasadene do prostredia lokalnych obchodno-administrativnych centier. Priestor medzi nimi bude upraveny na park/sad s prepojenim na terasy a Chorvatske rameno. Dosiahne sa tak symbioza viacerych mestotvornych funkcii. A hlavne dosiahneme ten Petrzalsky bulvar, o ktorom sme vsetci hovorili.
Ad #98769: 1. Drzitel dopravnej licencie, teda prevadzkovatel casti dopravy, je v tomto ohlade sekundarna zalezitost.
2. Omyl (nie nevedomost) som opravil.
Ad #98772: Lebo je to nasa opravnena poziadavka dotknutych vlastnikov susednych stavieb, nase ustavne pravo a nasa zodpovednost za rozvoj uzemia v okoli nasich domovov. Vytvorili sme si nastroj, pomocou ktoreho legitimne a pravne perfektne presadzujeme zaujmy tisicov Petrzalcanov.
Nie za každých okolností musí byť pomalá. Alebo neviem čo považuješ za pomalé. Zastávky by neboli každých 300 m, musela by fungovať preferencia. A nikto nevraví že cestu medzi UK na šafku a Račkom cez Dostojevského musíš zdolať za 4 miúty. Len s kukni do Viedne, kolko križovatiek prejde električka od konečnej po konečnú. Ale stále je v pohybe. Nestojí v zácpach. Akurát, to že niekde majú aj električky a cesty pre autá rovnakú trasu. T.J. autá idú po kolajniciach. To nesmie byť! Stále opakujem, že eliny považujem za mestský dopravný systém. Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím. Ale kvalitne vybudovaná sieť E+A+Tb+ bus pruhy by Batislave nepochybne pomohlo. Nemalo by sa ani upustiť od budovania podjazdov pod križovatkami. Viď Bajkalská Prievozská resp. Hodžko. To skvalitní a zrýchli dopravu.
Pocuj, SAD, to co dokazali ludia na R14 sa vacsinou podarilo aj ludom na M44:
- aj my mame cistu ulicu
- aj my mame DEK kluce, dokonca ten isty system co vy
- my sme inspiraciou pre ruzinov pri rieseni problmu s odpadom (aspon ja to tvrdim :P)
- my sme inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu (aspon ja to tvrdim :P)
Moja predstava o koncepcnom a systemovom rieseni MHD je budovat NS MHD na baze elektriciek nakolko mame ich dost rozvitu siet, ktoru by stacilo prebudovat iba v centre a na radialach moze po nainstalovani preferencie fungovat v podobnej podobe ako dnes (hovorim predovsetkym o Vajnorskej, Racianskej a po rekonstrukcii trate aj Dubravskej a Ruzinovskej).
Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, davam ti privilegium napisat mi ARGUMENTY voci mojmu prispevku ? ? ?
Pocuj, sopliak, toho, co dokazali ludia na R14 je vela:
- urobili si poriadok vo vlastnom dome a vyhnali fetakov z ulice
- zaviedli system DEK klucov, ktory je rozsireny po celej BA
- su inspiraciou pre Petrzalku pri rieseni problemu s odpadom a pri rieseni cistoty kontajnerovych stojisk
- su inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu a jeho okolia
Co si dokazal ty? Okrem drzanskeho pokrikovania z dialky... A zobronenia o pozornost a opakovani po Marcelllooovi?
Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, poredstav mi tvoju predstavu o koncepcnom a systemovom rieseni dopravy v BA. Svoj navrh aj odovodni.
Pocuj, SAD, ked sa cituje, tak sa to dava do uvodzoviek. To v skole z ktorej vysiel tento mozog nevedia?
Ja tu bezhlavo presadzujem svoje riesenia bez akceptacie argumentov? Pozri si historiu (veci starsie ako 1,5 roka neber do uvahy).
"V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby." - trolejbusy prinesu lepsiu dopravu obsluznost ako busy? WOW! Ekologicka suhlasim, lacna ZA ISTYCH okolnosti moze byt tiez AVSAK drahsia / len trosku lacnejsia ako elektricka. Dopravne potreby neriesi o nic viac ako busy.
Elektricky splnaju kriteria na to aby mohli byt v podmienkach BA NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.
Nadvlak. Je nekoncepcny lebo neriesi NIC okrem jedinej trasy.
Keby si bol dakde mimo BA, tak by si vedel, že aj stanice a terminály metra majú relatívne veľké budovy na povrchu.
Re #98764 hoppusmark01:Lepší systém by bol rýchlodrážna električka a na miestne spojenia a-busy, resp. t-busy. Inak neviem či hĺbený tunel unesie na sebe ešte trať. A niektoré e-linky premávajúce na radiále v tuneli by prechdázali centrum povrchom.
Re #98769 Marcelllooo: Taká otázka, prečo sa tak pechoríš do dopravy, keď ani nevieš kto prevádzkuje osobnú železničnú dopravu?
Re #98772 Marcelllooo: A prečo sa má celé mesto prispôsobiť a platiť rozmary teba a ďalších možno 10 ľudí? Áno svojimi splnomocneniami demonštruješ legalitu toho, že zastupuješ možno pár sto ľudí, no vzhľadom na to, že koľko ľudí s tebou aj reálne súhlasilo, nie legitimitu zastupovať pár sto ľudí.
Re #98791 810zssk: Tak to su setsakramentsky dolezite vyhody, co si prave spomenul... V kombinacii s lepsou dopravnou obsluznostou sme vyriesili problem dopravy v Petrzalke: je lacna, ekologicka a riesi dopravne potreby.
Re #98776 810zssk: Elektricky nesplnaju kriteria na to, aby mohli v podmienkach BA byt NS MHD. Nic na tom nezmeni ani pertraktovana loz, ktorej sa teraz dopustas aj ty.
Re #98777 810zssk: Co ktonkretne presadzujem a preco je to nekoncepcne a nesystemove?
A z Racka potom este na Hlavnu stanicu Ja by som bol za, ale treba peniaze a navyse sa obavam ze by zlahka skolabovala IAD (co mi nevadi - kyval by som im z elektricky kym by si vytrubovali na cesticke
Pocuj, SAD, obyvatelia Rovniankovej 14 dosiahli jedine to, ze Petrzalka nebude mat este dlho ziaden funkcny dopravny system a cela Bratislava trpi tym ze mesto sa zatazuje Petzralskym nadvlakom namiesto koncepcneho riesenia inych casti mesta.
Ja by som zašiel ešte dalej. Električky z Vajanského nábrežia by som potiahol rovno cez Dostojevského rad /Eurovea/a Karadžičovu a napojila by sa na Krížnej ale potiahol by som ju až po Račko. Spojil by som električkami Vajnorskú cez Tomášikovu až po Ružinovskú Takmer ušetrená L50. Cesty v širšom centre mesta sa chvalabohu stavali realtívne široké, tak by bolo technicky možné tam dať električku. Aj od križovatky pri VÚB po križovatku Mierová Hraničná by som potahol eliny. Tam by sa otáčali. Doplnok by boli trolejbusy do Pod. Biskupíc. JAJ, jak ma to se.e
Keby bolo viac penazí. Teraz do r. ´15 budeme riešiť len Starý most. Uf. Je mi z toho nanič. ?
ZSR kupi nove vozy za miliony a bude ich susit v depe, ze? Lebo neverim ze by odbornikovi ako ty mohol ujst fakt ze ZSR uz par rokov ziadnu dopravu neprevadzkuje.
Pocuj sopliak, az dokazes urobit so svojim zivotom a so svojim okolim to, co dokazali ludia na R14, potom dojdi a az potom si dovol nieco povedat. Dovtedy by si mal s respektom stat opodial a ucit sa...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
merice