KLF: mohol by si napísať niečo viac (alebo link) o týchto talianskych motoroch spalujúcich benzín aj naftu. Kto to vyrába, kde sa pouzívajú atd ak vieš. Rád by som si nečo o tom prečítal, aké sú klady, zápory, tech. a konštrukčné riešenie a iné detaily. Možno by to zaujímalo aj niekoho iného.
Dík
P.S. dúfam, že v pondelok nájdem odpoveď , lebo doma inet nemám
Dík
P.S. dúfam, že v pondelok nájdem odpoveď , lebo doma inet nemám
Z
Ad:busmechanik,d3k0,COLOR
Dakujem
Ad:Zolo
Nechcem zavádzať, iba tlmočím Je to pár mojich poznatkov a názory zopár busvodičov Ak máš nejaké "dobré info",budem veľmi rada
Všeobecne:
He, ja som dokonca zažila štúdiu, ktorá mala byť na princípe plynových bômb na streche a naftovej nádrže na obvyklom mieste, s prepínačom vovnútri, kde sa mal naftový pohon používať na prevádzku na periférii a plynový po centre mesta Hmmm..neviem si realizáciu dosť dobre predstaviť-mohlo to v praxi fungovať? A ak áno, aký druh plynu sa na to mal používať-CNG asi nie...hmmm...
Inak, už mám odpoveď na svoju otázku-včera mi spred nosa odchádzala 2601/74, takže som si vypočula CELÝ rozjazd a ubezpečila som sa, že prevodovka ostala automatická