Ad:Vladimir
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
KLF
Eliny v Petrzalke: bol som odporca, ale pred par tyzdnami tu myslim Turbo prezentoval napad, ze tahat ich po strede Petrzky, kde malo ist metro. To je cool napad. Most ktory s ama stavat (jeho nazov este nepozname a ten pracovny - docasny - sa mi nepaci), skutocne nie je projektovany na eliny. Ale napad tahat eliny po zrekonstruovanom Starom moste je mozno viac nez dobry ! Viem si zivo predstavit napojenie priamo z mesta cez Sturovu a v Petrzalke by vyustil presne tam, kde malo ist metro - cize pozdlz Chorvatskeho ramena by sa tahala elektricka az po Janikov dvor. Toto je podla mna celkom priechodne. Ked uz eliny v petrzke. No ale ja uz musim padat... stredam zachvilu 5ku.