Ad:Vladimir
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
Andrej (Anndy008)
Cize neda sa jednoznacne povedat, ci je dobry a vyhodny 1m rochod, alebo nie, ci regionalnu dopravu, alebo iba po meste, a pod. Vzdy to zavisi od celkovej koncepcie a ta tu stale chyba, resp. je bohuzial postavena na metre. Ze chyba, co dalej s elinami, ci busmi a pod. je divne (aj ked nieco tu existuje - napr. zadratovanie petrzky tbusmi - nic proti, ale to problem neriesi radikalne - v podstate tbus = bus).
A sorry, ale diskusia o rozchode je momentalne absolutne irelevantna, toboz nema "vitaza".
Cely problem je v tom, ze sa asi nevie, co dalej s elinami a tak, takze nic ine ako rekonstruovat stare sunky DP nemoze.
Proste je to na ..., ako vacsina veci na SK.
p.s. jo - eliny mozu (teoreticky) chodit aj pod vodou - stale to bude lacnejsie, ako cele metro.
KLF: no tam islo o ten motor, co si asi Z nevedela predstavit. Lebo CNG motor je defacto ako benzinovy, nie naftovy, teda vznetovy. Ale mozno sa mylim.