Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #97485:
Hej, ale pri bode jedna: Europska únia, ako ju poznáme v poslednom okamihu zakáže používať tunel, ktorý ona financovala, na používanie mhd. Bude sa oháňať bezpečnosťou a tak. Len dúfam, že tie plánované trasy a zástavky budú obsluhované. Lebo keby tam stáli vlaky ZSR alebo OBB a iné, tak to nebude NS ale vlakový tunel s troma štyrmi zastávkami, kade ide vlak desať krát denne - málo-.
Reakcia na: merice #97486:
Dúfam, že to kdesi zakapalo. ?
MÁM OTÁZKU: Čo je s tou linkou do Hainburgu. Je to vôbec reálne? A aj keby, prečo ma byť Nástupište a Výstupište pod Novým mostom? Mám rád toto mesto, ale pod N. mostom to je katastrofálne škaredé, teké nereprezentatívne. Šafko je elegantnejšie, Ne? ?
Reakcia na: merice #97477:
Napadov je vela, uvazovane riesenia su tri:

1. NS MHD lahkymi mestskymi supravami v plytkom tunely, cez Dunaj v razenom Tunely , Eurovea, Dostojevskeho, Filialka
2. elektricka cez Stary most s tym, ze sa planuje zatial jedina stavba Safko - Bosakova. Bez uprav Stareho mesta alebo cohokolvek ineho. Financie - mesto na to proste nema, co mesto hovori otvorene. Ten kratky usek zozerie 1,5mld. Cela Petrzalka vyse 8mld, na co by mesto muselo brat uver...
3. Nulovy variant - nic sa nerealizuje.

Z nedostatku financii na investicie a vyvolane stavby (co mesto tiez celkom otvorene priznava) sa nevybuduje kvalitne riesenie a kvalitna stavba. Len sa to este viac pokazi...

ZSR a Europa maju a daju peniaze aj na vyvolane stavby a upravu okolia...
Reakcia na: enumaelish #97478:
To musela byť súhra nešťastných okolností. Ja keď cestujem v tej relácii, tak to trvá MAXIMÁLNE do 10 minút.
Reakcia na: merice #97481:
To nikto nespochybnuje a vacsina tu diskutujucich ma podobny az rovnaky nazor.
Fakt je ten, ze az bude projekt hotovy a zacne sa na zaklade neho stavat moze DPB realne pristupit k planovaniu a modelovaniu dopravy.
Reakcia na: enumaelish #97478:
historkam tvojho kamarata neverim...
L93 aj L94 jazdim a kapacitne problemy tam nie su.
Tu ešte fakt niekto verí v metro? Budte realisti. Metro nie je jediná alternatíva. Krôčikom by bolo aj budovanie bus pruhov. To je preferencia, to je budúcnosť BA MHD.
Reakcia na: enumaelish #97478:
A určite každý je ako tvoj kamoš, a toto sa bežne stáva, že? Už by si si mohol zvážiť, či budeš naozaj každú somarinu, čo ťa napadne, písať na fórum. ?
Reakcia na: Ámos #97470:
Presne. A pri metre sa Ti ešte predĺži čas cestovania, lebo musíš vliezť dnu a vyliezť von.
Reakcia na: Ámos #97473:
Kámoš tento týždeň cestoval zo ŽST Petržka na Zochovu 25 minút, 191 nešla, do 91 sa nedostal, 93 a 94 obsluhovali striedavo kraťase, 80 nešla, dostal sa 93 k Auparku kde musel von z busu lebo ľudia vystupovali ale späť sa nedostal už...potom už dačo šlo tak sa tam s kusom šťastia dostal na neviem koľký pokus. To keď už tam kde sú nosné linky sa človek nemôže dostať ani odtiaľ rýchlo do mesta pričom do je ani nie 10min busom tak je to nie otrasné ale fakt zarážajúce, že až tak ďaleko sa dá dojsť...
Reakcia na: Marcelllooo #97475:
ďakujem. Hej, je ešte veľa nezodpovedaných otázok. A myslím si, že riešení bude veľa a bojím sa, že keď už staviame nosný systém, aby to nekrachlo na peniazoch, alebo blbých nápadoch na magistráte.
Reakcia na: intony #97438:
Presne tak. Ak sa uz ma nieco u nas robit, tak nech je to systemove, koncepcne, dlhodobe a kvalitne.

Ak si niekto mysli, ze sa sem nahrnie jak diva voda a este caka, ze vsetci popadame na zadok z toho, ze si tu chce realizovat svoje sny, tak sa myli. Stacilo nam poucenie povedzme z Ruzinova...

Ak sa ma nieco v Petrzalke realizovat, tak nech je to v tomto poradi:
- kvalitna urbanistika respektujuca hodnoty a zazite vztahy
- kvalitne dopravne planovanie (koncepcne a systemove)
- kvalitna architektura a riesenie stavieb (budov i dopr. stavieb)
Reakcia na: merice #97465:
spravne otazky a je ich ovela viac a ovela doslednejsie a v sirsich suvislostiach...
Reakcia na: Ámos #97470:
To máš Pravdu. Ale vždy sa hovorilo, že po Petržke bude premávať nizkopodlažná elina. To znamená, že ak by mala pokračovať do mestských častí Blavy musel by ju DPB zakúpiť stovky a všetky doterajšie vyradiť. Ale sa aj hovorilo, že linky z mesta napr. 11, 12, 14 atd nebudú premávať do Petržky. Oni budú mať tie NP vozidlá. No jo, necháme sa prekvapiť. ☺
Reakcia na: enumaelish #97469:
to vsak nie je chybou linkovania v Petrzalke. To je chybou DPB a magistratu. Okrem ineho v starom systeme by tie busy chybali rovnako. Akurat keby mi vypadla L90 s 20min intervalom, tak by ma to riadne nasralo. Ovela viac ako ked vynecha jedna L93 ci miesto nej dojde kratas.
NEmalo by sa to stavat samozrejme, ale bohuzial.
Reakcia na: enumaelish #97463:
Ale prd sú prázdne, sú slušne vyťažené. Zase kecáš do niečoho, o čom nemáš až taký prehľad, že, havko?
Reakcia na: Marcelllooo #97437:
"ze autobusy by v Petrzalke do 2020 zvladli dopravu aj bez elektriciek, ci NS MHD..."

Nezvládli. Oni to totiž nezvládajú už teraz. ❗ Stačí sa nimi trochu povoziť v špičke.
Reakcia na: merice #97465:
logicke by malo byt to, ze ked bude elektricka jazdit po Janikov dvor, nemala by jazdit len v relaci Safko -JD. Ale mala by pokracovat dalej do mesta. Ako bude vyzerat linkove vedenie vsak dnes nikto nevie zodpovedne povedat. Navrhy su rozne.
A ano, autobus (zrejme najcastejsie L99) ta privezie do stanice elektricky, tam si prestupis. Je to presne taky isty system aky je u metra.
Najlepsie to z tohto dovodu budu mat ludia byvajuci v pesej dostuposti 5 minut od stanice elektricky. Napriklad obyvatelia Rovniankovej ulice ?
Reakcia na: Ámos #97464:
Ako FUNGUJE??? ? ono to funguje vôbec? ? moc fandíš tomu moc. Zlé to neni a ani to nevyzerá vôbec zle, ale v praxi to je tam môj, že namiesto dlhých autobusov chodia malé, vždy dačo vynechá. Aj to je chyba. Máš to to isté ako keď si chudobný hokejový klub nakúpi hviezdnych hráčov a čaká, že im to výjde a tímu sa začne zázračne dariť. Padne to lebo tím nemá cash na to aby motivoval hráčov. Takisto ako DPB nemá vozidlá na to ak dačo vypadne aby istil spoľahlivosť systému prestupovania medzni nosnými linkami a ostatnými. Detto ako DPB nemá ani náhradné vozidlá v prípade porušenia trolejoveho vedenia alebo nehody na električkovej trati.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.