Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: merice #97488:
tak ale to nech sa vyriesi teraz pri planovani, projektovani a programovani fondov.

Nie je mozne, ze teraz mesto, ZSR aj stat mlzia a v takomto chaose sa rozhoduje. Potom nech sa najprv rozhodne a az potom nech su vsetky ostatne uvahy.
Reply on: Emo #97487:
No, neviem, čo máš na mysli. Ale o tom uvažuje DPB. Ja to využívať asi nebudem, ide mi len o turistov, vieš?
Reply on: Marcelllooo #97485:
Hej, ale pri bode jedna: Europska únia, ako ju poznáme v poslednom okamihu zakáže používať tunel, ktorý ona financovala, na používanie mhd. Bude sa oháňať bezpečnosťou a tak. Len dúfam, že tie plánované trasy a zástavky budú obsluhované. Lebo keby tam stáli vlaky ZSR alebo OBB a iné, tak to nebude NS ale vlakový tunel s troma štyrmi zastávkami, kade ide vlak desať krát denne - málo-.
Reply on: merice #97486:
Dúfam, že to kdesi zakapalo. ?
MÁM OTÁZKU: Čo je s tou linkou do Hainburgu. Je to vôbec reálne? A aj keby, prečo ma byť Nástupište a Výstupište pod Novým mostom? Mám rád toto mesto, ale pod N. mostom to je katastrofálne škaredé, teké nereprezentatívne. Šafko je elegantnejšie, Ne? ?
Reply on: merice #97477:
Napadov je vela, uvazovane riesenia su tri:

1. NS MHD lahkymi mestskymi supravami v plytkom tunely, cez Dunaj v razenom Tunely , Eurovea, Dostojevskeho, Filialka
2. elektricka cez Stary most s tym, ze sa planuje zatial jedina stavba Safko - Bosakova. Bez uprav Stareho mesta alebo cohokolvek ineho. Financie - mesto na to proste nema, co mesto hovori otvorene. Ten kratky usek zozerie 1,5mld. Cela Petrzalka vyse 8mld, na co by mesto muselo brat uver...
3. Nulovy variant - nic sa nerealizuje.

Z nedostatku financii na investicie a vyvolane stavby (co mesto tiez celkom otvorene priznava) sa nevybuduje kvalitne riesenie a kvalitna stavba. Len sa to este viac pokazi...

ZSR a Europa maju a daju peniaze aj na vyvolane stavby a upravu okolia...
Reply on: enumaelish #97478:
To musela byť súhra nešťastných okolností. Ja keď cestujem v tej relácii, tak to trvá MAXIMÁLNE do 10 minút.
Reply on: merice #97481:
To nikto nespochybnuje a vacsina tu diskutujucich ma podobny az rovnaky nazor.
Fakt je ten, ze az bude projekt hotovy a zacne sa na zaklade neho stavat moze DPB realne pristupit k planovaniu a modelovaniu dopravy.
Reply on: enumaelish #97478:
historkam tvojho kamarata neverim...
L93 aj L94 jazdim a kapacitne problemy tam nie su.
Tu ešte fakt niekto verí v metro? Budte realisti. Metro nie je jediná alternatíva. Krôčikom by bolo aj budovanie bus pruhov. To je preferencia, to je budúcnosť BA MHD.
Reply on: enumaelish #97478:
A určite každý je ako tvoj kamoš, a toto sa bežne stáva, že? Už by si si mohol zvážiť, či budeš naozaj každú somarinu, čo ťa napadne, písať na fórum. ?
Reply on: Ámos #97470:
Presne. A pri metre sa Ti ešte predĺži čas cestovania, lebo musíš vliezť dnu a vyliezť von.
Reply on: Ámos #97473:
Kámoš tento týždeň cestoval zo ŽST Petržka na Zochovu 25 minút, 191 nešla, do 91 sa nedostal, 93 a 94 obsluhovali striedavo kraťase, 80 nešla, dostal sa 93 k Auparku kde musel von z busu lebo ľudia vystupovali ale späť sa nedostal už...potom už dačo šlo tak sa tam s kusom šťastia dostal na neviem koľký pokus. To keď už tam kde sú nosné linky sa človek nemôže dostať ani odtiaľ rýchlo do mesta pričom do je ani nie 10min busom tak je to nie otrasné ale fakt zarážajúce, že až tak ďaleko sa dá dojsť...
Reply on: Marcelllooo #97475:
ďakujem. Hej, je ešte veľa nezodpovedaných otázok. A myslím si, že riešení bude veľa a bojím sa, že keď už staviame nosný systém, aby to nekrachlo na peniazoch, alebo blbých nápadoch na magistráte.
Reply on: intony #97438:
Presne tak. Ak sa uz ma nieco u nas robit, tak nech je to systemove, koncepcne, dlhodobe a kvalitne.

Ak si niekto mysli, ze sa sem nahrnie jak diva voda a este caka, ze vsetci popadame na zadok z toho, ze si tu chce realizovat svoje sny, tak sa myli. Stacilo nam poucenie povedzme z Ruzinova...

Ak sa ma nieco v Petrzalke realizovat, tak nech je to v tomto poradi:
- kvalitna urbanistika respektujuca hodnoty a zazite vztahy
- kvalitne dopravne planovanie (koncepcne a systemove)
- kvalitna architektura a riesenie stavieb (budov i dopr. stavieb)
Reply on: merice #97465:
spravne otazky a je ich ovela viac a ovela doslednejsie a v sirsich suvislostiach...
Reply on: Ámos #97470:
To máš Pravdu. Ale vždy sa hovorilo, že po Petržke bude premávať nizkopodlažná elina. To znamená, že ak by mala pokračovať do mestských častí Blavy musel by ju DPB zakúpiť stovky a všetky doterajšie vyradiť. Ale sa aj hovorilo, že linky z mesta napr. 11, 12, 14 atd nebudú premávať do Petržky. Oni budú mať tie NP vozidlá. No jo, necháme sa prekvapiť. ☺
Reply on: enumaelish #97469:
to vsak nie je chybou linkovania v Petrzalke. To je chybou DPB a magistratu. Okrem ineho v starom systeme by tie busy chybali rovnako. Akurat keby mi vypadla L90 s 20min intervalom, tak by ma to riadne nasralo. Ovela viac ako ked vynecha jedna L93 ci miesto nej dojde kratas.
NEmalo by sa to stavat samozrejme, ale bohuzial.
Reply on: enumaelish #97463:
Ale prd sú prázdne, sú slušne vyťažené. Zase kecáš do niečoho, o čom nemáš až taký prehľad, že, havko?
Reply on: Marcelllooo #97437:
"ze autobusy by v Petrzalke do 2020 zvladli dopravu aj bez elektriciek, ci NS MHD..."

Nezvládli. Oni to totiž nezvládajú už teraz. ❗ Stačí sa nimi trochu povoziť v špičke.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.