Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: enumaelish #97462:
vravim, ty mas asi zdvojene myslenie.
Bud chces metrobusy alebo linky bez prestupovania. Oboje mat nemozes.
Ak sa na Bosakovu potiahnu linky 11,12,13 a 14 tak pre ludi z L95 prestupujucich na elektricky na Safku sa nic nezmeni a pre ludi z L84, 99 prestupujucich na L95 aby mohli dalej prestupit na elektricky sa to vyrazne zlepsi.
Jediny zadrhel je pre ludi prestupujucich z L95 a L78. Aj ked ta sa moze potiahnut cez Landererovu most Apollo na Farskeho.

Inak ked chces metrobusy, akym systemom podla teba funguje dnesna L95, L93/94, L68?
Reakcia na: Kami #97461:
Nech sa ale potom dakto nediví prečo sú trolejbusy v sedle práznde.
Reakcia na: Ámos #97460:
Lenže čo sa tou električkou zmení k lepšiemu? Akurát to, že ešte aj na Šafko budem musieť prestupovať. Akoby nestačilo, že už ľudia z Ovsišťa potupne prestupujú na takú smiešnu vzdialenosť.
Reakcia na: enumaelish #97459:
preco? Lebo pri elektrickej trakcii cim viac jazdis, tym je to lacnejsie. Plus ide aj rovnomernost, najnizsie prevadzkove naklady mas pri rovnomernom intervale (dvojnasobne to platilo pri starom systeme platieb za elektrinu, dnes si dohodnes co ci najviac vyhobuje). Naopak autobusom je to prakticky jedno. Preto je vyhodnejsie ponechat elektricky a trolejbusy v lepsom intervale aj v sedle a radsej obmedzit autobusy.
Reakcia na: enumaelish #97457:
Lebo chces metrobusy pricom zmena v Petrzalke ti vadila a nie si snou spokojny. To nejako nejde dohromady...
Reakcia na: AAA #97447:
Nestačilo by jednoducho urobiť zvlášť interval pre dobu od 8:00 po 12:30 čiže sedlový a poobede zas špičkový interval. Napríklad na väčšine liniek by stačil v sedle interval 15minút okrem teda 201,202 a 208 a v popoludnajšej špičke by bol 10 alebo 12 minút. Určite nemôže byť dopyt po trolejbusovej doprave rovnaký v sedle ako poobedňajšej špičke? Alebo to čo sa vzťahuje na busy neplatí na trolejbusy a ani na eliny, kde poobedňajší špičkový interval neexistuje?
Reakcia na: AAA #97447:
Áno, ak by bola 206 celodenne s 12 min. intervalom, tak sóla by boli na zváženie.... aj keď 212 je dosť vyťažená už od Nem. Kramáre smer mesto, a taktiež od Záhradníckej smer centrum.

A čo sa týka 203 a 207, tam je treba obnoviť tiež intervaly v pôvodnom stave, ale určite nie kĺbaky na 207.
Reakcia na: Ámos #97434:
Prečo? Na základe čoho tak súdiš? Buď vyrívaš len tak na prázdno a zúfale sa snažíš vynútiť si pozornosť alebo o čo ti ide?
Reakcia na: kecho #97431:
No ale večer na 95 je teda narvané. Mám na mysli čas od 18:00 do 19:30.
V CapaCity som ešte nešiel. Zaujimalo by ma či neni problém jeho nízke položenie na cestách. Vraví sa, že naše cesty nie sú moc prispôsobené na nízkopodlažné autobusy. V Solarise je to podľa mňa ok. Ale CapaCity je fakt pekný bus. Dúfam, že ich kúpia v dostatočnom množste, ak sa osvedčia. ?
Môj názor na CapaCity: vozidlo sa mi zdá byť celkom svižné, i v stúpaní. Vnútorný priestor skvelý - nenašiel som jediné miesto, kde by som mal problémy s umiestnením nôh (odskúšal som všetky podozrivé s výnimkou jedného). Zaujímavé a asi dosť ojedinelé je riešenie zadného priestoru á la rohový gauč - hoci neviem, či je aj parktické. Len medzi kraj tohto gauča a poslednú **** sedačku by som dal nejaký dekel, aby sa tam dal odložiť batoh či taška.
Jediné, čo na to vozidle je zlé, ba priam zúfalé, je zatváranie dverí na fotobunku. Na to, aby bolo použiteľné v Bratislave, by sa najprv museli výrazne zahustiť intervaly. Okrem toho fotobunky fungovali dosť odlišne - kým v zadných dverách bolo možné stáť tesne pri fotobunke a dvere sa zatvorili, v tretích dverách bol potrebný asi trištrtemetrový odstup.
Reakcia na: Solider #97445:
a nestacilo by L207 len znizit ten 15min interval??? Nech si chodia na L212 sola, keby tam bol interval 7,5min v spicke, by to mozno bolo aj lepsie ?
Reakcia na: Solider #97443:
Rano 5.30-7.30 je L212 celkom vytazena, najma okolo Kramarov... niekedy mam pocit ze ti ludia by sa do sola urcite nezmestili, ale ono je to plne hlavne na trase SAV - Kramare, a ked predtym pride nejaka L206, 204, 209 tak to moze byt aj dost prazdne aj rano... dalsi vytazeny usek je od Trhoviska po centrum - obzvlast nakupy chtive babky, zase v inom case, a specificky su dochodcovia, ktori by sa sice zmestili mozno do sola, ale urcite klb pre nich lepsi - vzhadom na miesta na sedenie a aj ich rychlost pohybu a potrebny priestor...
Reakcia na: S499.1023 #97326:
Asi si osvojil jeho odborný názor:-)
Reakcia na: kecho #97316:
Ad 97301 – nečítal som príspevky, nemal som na paralelné monológy Marcellloooa a zvyšku sveta náladu ani čas.
Reakcia na: zakaznik #97144:
Mohol by. Dôvodom sú
- prestávky v práci (§ 91 ZP)
- striedanie služieb
- iné povinnosti pokladníka (napr. pripraviť tržbu a doklady na odvoz stanoveným vlakom)
- nekonkurovanie predajniam DPB (hlavná stanica a Vinohrady)
Reakcia na: S499.1023 #96746:
3) Odpoveď pozri v #96317.
Reakcia na: ivanbuto #97444:
Ak sa raz vráti 206 do normálneho intervalu, tie sóla by tam možno aj stačili. A klobásy dať možno radšej na 208.
Reakcia na: ivanbuto #97444:
Podľa mňa by ich bolo lepšie nasadiť na L207.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.