Ako je to s obsadenosťou linky č. 212 cez pracovné dni? Je ten klobás, to čam jazdí, reálne zaplnený? Lebo občas mávam pocit, žeby tam celý deň stačili sólo vozy.
A inak tá 184 tiež nie je nejaká výhra. Koľkokrát som to videl, toľkokrát to bolo obsadené maximálne desiatimi cestujúcimi
Tak to sa uvidí, čo si vybavia a čo nie, oni sú asi schopní začať stavať aj načierno.... každopádne ja som len upresňoval, že nič nie je zatiaľ schválené a povolné, napriek tomu, ako sa to možno v médiách prezentuje.
Ten odkaz sa týkal problematiky linkového vedenia, konceptu nosných vs. vedľajších liniek... a niektorí Petržalčania dodnes nevedia prežuť reformu zo septembra 2005.
Tak tak..... inak zaujímavé, že napr. v USA, kde sa doteraz uplatňoval model doprava = rozširovanie ciest + všade parkovanie zadarmo, tak plochy na dopravu zaberajú oveľa viac miesta ako v Európe, hustota osídlenia/zástavby je často nízka, a zápchy ďaleko väčšie, a ešte sa zväčšujú. (Tento postreh bol myslený "obecne", aj v USA sú miesta, kde je to inak, napr. Portland v štáte Oregon.)
Vysrať sa na Petržalčanov, s prepáčením, a vraziť miliardy na dopravu v iných mestských častiach, pretože Rovniakova Petržalka električku nepotrebuje, ale potrebuje metro, ale zároveň si vystačí s autobusmi do roku 2020 ?
Keby si chapal to, co citas a navyse by si sa zaoberal problematikou v suvislostiach, vedel by si, ze tomu tak je. Je to prakticka skusenost, ktora potvrdzuje nazor VUD, ze autobusy by v Petrzalke do 2020 zvladli dopravu aj bez elektriciek, ci NS MHD...
P.S. Ja navyse presadzujem NS MHD vo finalnom variante v plytkom tunely a autobusy a trolejbusy ako doplnkovu dopravu....
To kríženie, o ktorom hovoríš, máš na mysli medzi trolejbusmi a električkami? Je pravda, že v smere na Trnavské mýto je toto asi najzraniteľnejší bod pre trolejbusy, aj keď počas dennej premávky často ani IGK tam rýchlejšie ako 25-30 nejdú, keďže sa postupne rozbiehajú od svetiel.
Niektorí naši vodiči sa boja aj kríženia rovného smeru s vychádzjúcou 210 z Legionárskej, ktoré ale znesie v rovnom smere min. 30, možno aj 40 a viac.... ale väčšina tam chodí tak do 20 myslím.
To čo zase napadlo Cíleka a magistrát? Poradie priorít v riešenie dopravných problémov v centre mesta by mala byť preferencia električiek v celom centre, ako aj funkčný systém parkovania a rozšírenie regulovanej zóny. A ak sa bavíme o zjednosmerneniach, poďme sa baviť aj o cyklistoch. Ale nie, my sa ideme baviť zase z pohľadu, kde sa dôraz kladie IAD.
Väčšina normálnych ľudí určite nechodí len na Šafko, ale cestuje ďalej - centrum, dúbravka, ružinov, piesky, rača... Takže ak sa to nepáči práve a iba tebe, asi máš smolu a ostatným je asi dosť jedno, či budú čakať na elinu, ktorou pôjdú ďalej v bode A alebo v bode B. Toť jedna vec a druhá - minule som išiel 95 zo Šafka cca okolo pol štvrtej v pracvoný deň a na Farského vystúpila z 95 asi polovica ľudí, z ktorých väčšia časť išla aj tak na zastávku 78/84/99, takže asi tak. A ešte jedna vec - pri tejto rýchlosti, kým sa začne aj reálne stavať, je dosť možné aj to, že železnice budú mať vybudovanú aj trať ŽSTPe-Filiálka a aj trať po Pe...
Keby si si prečítal aj celý článok, tak by si zistil, že tomu tak nie je. Citujem:
"Po vzoru některých německých měst (např. Mnichov, Berlín nebo Hamburk) připravuje ROPID hierarchizaci sítě autobusových linek, tedy systém páteřních linek s atraktivním intervalem, které by vhodně doplňovaly základní síť metra, tramvají a železnice."
To znamená, že ten "systém páteřních linek" je len doplnok k iným dopravným systémom.
Prepáč mi, ale neviem kto prišiel s tak J... argumentom, skrátka keď už vôbec sa nedá dostať od nikiaľ vynimajúc tých čo bývajú okolo Farského na Šafko bez prestupu, tak je to...... neviem čo to je za blamáž ale každopádne ak elina bude 5 rokov čakať na TEN-T a trať čo majú vystavať železnice cez stred Petržky, tak hovorím, že ja celú elinu môžem z výšky... akurát mi ešte viac doondí cestovanie. Dakedy keď idem čiste len na Šafko na večer do mesta alebo zaniesť veci, požičať si dačo tak 95 bohate postačí. Pre eliny sa tam teba vybuduje slučka alebo ako? Dúfam, že to bude ale dvojkoľajná prevádzka, nech ani o inej neuvažujú!
čítaj: "Električka sa... po prejazde Starým mostom plynule napojí na existujúcu koľajovú trať na Šafárikovom a Vajanského námestí" Až na taký detail, že Vajanského je buď ulica alebo nábrežie, ale námestie určite nie, ale k veci - Prečo vyžaduješ priame spojenie práve na Šafko? Aby si tam čakal na elinu? To môžeš aj na Bosákovej, kde je z Petržalky lepšie spojenie ako na Šafko... A dá sa tam z Petržalky dostať aj napr. peši lepšie ako na Šafko.
Ivan, kym bude stavebna uzavera alebo UPZ hotova (ktoru robi Stare mesto), oni si vybavia, ze prislusnym stavebnym uradom bude Ruzinov a dostanu uzemko este skor...
A co je zac ten KSU vidime vsetci dobre. Pezinok je len ceresna na torte...
To skor vidim priklad u Ondreja Dostala a sude ohladom pamiatkovej zony...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marcelllooo
P.S. Ja navyse presadzujem NS MHD vo finalnom variante v plytkom tunely a autobusy a trolejbusy ako doplnkovu dopravu....