Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Marcelllooo #96804:
Zatiaľ si všetky odborné argumenty, snažiace sa o serióznu diskusiu a nekonvenujúce s tvojím jedine správnym názorom, zmietol zo stola. Takže sa nediv, keď už raz navždy budeš pokladoaný za zadubeného fanatického nepriateľa električiek.
Reakcia na: Marcelllooo #96794:

- Odporujú si. Flamerom je tu akurát tak istý fanatický odporca električiek z Rovniankovej 14. Akýkoľvek odborný argument. ktorý odporuje tebou fanaticky a bez argumentov presadzovanému riešeniu, nazývaš flamovaním a šotoušstvom, pritom si sám nepriniesol jediný odborný argument na podporu tvojho vymysleného riešenia, ktoré nie je súčasťou žiadneho plánu ani projektu. Príspevky, ktoré nesúhlasi s tebou navrhovaným riešením ignoruješ s uvedením zástupných dôvodov. Realita je taká, že jednoducho NEMÁŠ odborné argumenty, ktorými sa tu neustále oháňaš.
- Iné určenie? Aké? Jedná sa o nosný dopravný systém na koľajovej báze určený na rýchlu a kapacitnú prepravu cestujúcich na krátke vzdialenosti. ŽIADNY dopravný ani ekonomický důvod proti električke si doteraz neuviedol, len dookola omieľaš, že "dôvody už uvedené boli".
- Doteraz si sa dopravným kritériom oháňal ako mantrou.
- Ty nič nenavrhuješ. Ty akurát nechceš električku.
- Nevieš slovensky.
- Nemáš klávesnicu podporujúcu slovenskú diakritiku.
- Vydávaš akési splnomocnenie zhromaždenia domovníkov za mandát.
- Rýchlodrážna električka SAMOZREJME môže ísť do centra. Prečo by nemohla?

Stokrát opakovaná lož sa nestane pravdou.
Reakcia na: Ámos #96793:
Iste, AJ na streche. Na ktoré okrem extrémnych návalov nikto nechodí, pretože kto by liezol na strechu, keď môže parkovať rovno pred dverami. Tak isto, ako každý normálny človek uprednostní povrchovú (podľa odborníkov zo Zsolny, osvojených a komunikovaných odborníkom z domovej samosprávy, pouličnú ? ) električku pred lezením do diery.
Reakcia na: Marcelllooo #96805:
"Neviem, ci si a ako sa to da. " Na čo tým reaguješ?
Alebo na Šafku vlezie do podzemia. ?
A ďalší argument, prečo tvoj NDS nie. Aký by mal asi interval? Napr. obsaditeľnosť jednotky M1 je 1 464 cestujúcich. Súčasná kapacita MHD cez všetky mosty okrem Lafranconi za špičkohodinu cca 18 628 osôb. To nám vychádza potreba intervalu cca 5 minút pokiaľ by všetci okrem ľudí cestujúcich L 92 využívali NDS. A aký by bol interval v sedle, večer, cez víkend 10-15 minút, možno pri takomto intervale hovoriť o NDS?
Reakcia na: AAA #96803:
Neviem, ci si a ako sa to da.

Rychlodrazna elektricka sa sice moze zakopat, ale v nasom konkretnom pripade - ako sa dostane do centra a aku tam bude mat trasu a drahu? Lebo bud sa bude razit solo tunel pre rychlodraznu elektricku ala metro alebo sa cez Stary most pripoji na Safku k existujucej sieti. A to prave pokladam za nie spravne riesenie.
Reakcia na: intony #96802:
Ako som povedal, zatial som presvedceny o spravnosti ineho riesenia ako je elektricka tak, ako sa to predklada napriklad aj tu elektrickovymi nadsencami. Ako som k tomu dospel a preco si to myslim som uviedol.

Viem aj to, ze som tu v doupeti "elektrickovych nadsencov", pre ktorych su elektricky a doprava viac nez len sluzba, je to pre nich zaluba, zivot. Pre mna je doprava sluzbou, ktoru vyuzivam a istym komponentom mestskeho zivota a hoci sa rad prevazam autobusmi, nie som do toho az tak zazraty ako vacsina z tu pritomnych.

Prisiel som prave sem a narocky a prave preto, ze som ocakaval oponenturu voci mojim nazorom a dovodom, ktore k nim viedli, ale diskusiu a argumentaciu, ktora je na urovni, nie to flameovanie, ktore tu je, bohuzial, kazdodennou realitou. Zrejme je to udel kazdej internetovej diskusie.

Odbornikom pre mna nie je len ten, co ma nazor zhodny s mojim, odbornik je pre mna ten, ktory aj ked nezdiela moj nazor, tak sa o tom so mnou slusne a na urovni rozprava, vysvetluje a pripadne ma dokaze presvedcit tym, ze vysvetli do dosledkov a suvislosti svoje tvrdenia a nazory. Prave od odbornika, ktory sa tomu rozumie sa ocakava, ze nebude flameovat, ale naozaj prehodnocovat a diskutovat.
Reakcia na: Marcelllooo #96794:
Čo sa týka tých právnych vecí beriem, o tom písmene e) som nevedel.
Čo sa týka 2. -: Myslíš, že naplníš niekoľko vozové súpravy metra v schopnom intervale a k tomu súbežné električky? Lebo to nie su pomaly schopní ani v Prahe.
Rýchlodrážna električka sa môže zakopať pod povrch.
Reakcia na: Marcelllooo #96801:
Odborníci sú pre teba iba tí, ktorí majú ten istý názor ako ty a sú zásadne proti električkám. Inak by si si nechal oné veci vysvetliť a zamyslieť sa nad nimi.
Reakcia na: S499.1023 #96781:
Ja som o sebe ani nikdy netvrdil, ze som odbornik na dopravu, prave naopak. Co som ale ocakaval, ze nejakych odbornikov najdem tu. Zatial sa moje ocakavania nenaplnili.
Toto sa tu už vážne nedá čítať. Tak nehorázne zadubeného a ignorantského dogmatika som snáď ešte nevidel. ?

Maminko, seberte si to dítě, vždyť je to vůl... ?
Reakcia na: Valec #96791:
To nie je pravda. To nebol zlom. Ale v situacii ked sa nieco ide za kazdu cenu robit je taktrickejsie a strategickejsie dosiahnut aspon nieco ako nic.
Reakcia na: stevo #96784:
ano, z casti ano. jedna linia ma ist na letisko jedna vetva na Filialku.
Reakcia na: S499.1023 #96785:
o tom parkovisku co je na streche.
Reakcia na: Valec #96780:
Suhlasim, ze ten projekt ako i DUS su nedokonale. Ale podla nich sa bude rovit uzemne rozhodnutie a nasledne aj projekt.
Reakcia na: Ámos #96779:
Mandat primatora ani volenych zastupcov nikto nespochybnuje a ja uz vobec nie, naopak, plne ich respektujem. Tento mandat vsak nie je licenciou na svojvolu a stvrorocnu "diktaturu". Demokracia je v zmysle platnej legislativy ako i medzinarodnych dohovorov (napr. Aarhursky dohovor) neustalou ucastou obcanov na sprave veci verejnych. Patri sem napriklad ucast zucastnenych pravnickych a fyzickych osob na obstaravani UP (§ 19b ods. 2, § 20 ods. 2, § 21 ods. 3, § 23 ods. 2, § 23 ods. 3 stavebného zákona), ci na uzemnom a stavebnom konani.

Postavenie jednotlivych subjektov vyplyva jednak z narodnej legislativy a jednak z medzinarodneho prava. Uvedene pravne normy urcuje, ze v spravnych konaniach su vlastnici ucastnikmi konani ako priamo dotknute zucastnene osoby, ktore si pre svoje zastupovanie zvolili subjekt, ktory podla ich nazoru bude ich zaujmy efektivne hajit.
Reakcia na: AAA #96759:

- Samnozrejme si neodporuju. Ale predpokladaju istu kvalitu argumentov, diskusie a spoludiskutujucich. Prepac ale tunajsie flameovanie a flameri tuto kvalitu nesplnaju. Ja sa veru nepokakam z niekoho takeho ani ma neohuri svojou retorikou... ?

- samozrejme ze ano. ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich. Ano, je to o tom, ci na to mame a ci nie. Ked na to nemame, hladame ine riesenie. Nazdavam sa, ze elektricka v petrzalke nie je najvodnejsie riesenie ani dopravne ani ekonomicky. Dovody uz uvedene boli.

- dopravne kriterium nie je jedine kriterium posudzovania kvality a vhodnosti riesenia.

- Ja navrhujem NS MHD v plytkom tunely ako spadovy subsystem. Potom navrhujem trolejbusy a autobusy ako doplnkovu MHD s tym, ze by az do vybudovania suplovali niektore trasy do vybudovania Z-V vetvy NS MHD.

Petrzalka je miesto, kde zijem a o ktore sa primarne zaujimam.

- Presne tak. Splnomocnenie nemam len z domovej schodze R14, ale celeho radu dalsich. Domova schodza rozhoduje podla §6 ods.2 pism. e zakona c. 182/1993 Z.z. aj o inych cinnostiach suvisiacich s uzivanim domu. Podla §139 ods. 2 pism. c a d zakona c. 50/1976 Zb. je susednou stavbou aj taka, ktora nema sice susediacu parcelu, ale moze mat vplyv. Podla §14 ods. 1 zakona c. 71/1967 Zb. ako i podla §59 ods. 1 pism. b a § 34 ods. 2 zakona c. 50/1976 Zb. su vlastnici bytov ucastnikmi prislusnych uzemnych, stavebnych konani ako i konani schvalujucich UPD. Podla § 17 c. 71/1967 Zb. si mozu viaceri ucastnici konania zvolit pre zastupovanie pred spravnym organom svojho zastupcu. Podla metodickeho usmernenia MVRR SR c. 2006-5544/26073-8:530/Gal vlastnici bytov splnanju podmienky pre ucast v konaniach v zmysle zaverov prislusnej domovej schodze. V zmysle uvedenych ustanoveni zakonov je plnomocenstvo dane vlastnikmi bytov v jednotlivych domov pravoplatnym pravnym aktom napadnutelnym do 15 dni od konania domovej schodze sudom. Kedze sa tak nestalo, plnomocenstvo nadobudlo pravnu ucinnost.

- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra

- Preto hovorim o mestskych supravach, ekvivalentnych elektricke, nie ze sa jedna o elektricky.
Reakcia na: drink #96783:
aha.. sorry zle som ta pochopil...
Inak stanice by mohli byt aj na povrchu a trat by sa smerom ku nim dvihala. keby sa chcelo, na toto sa da najst prijatelne riesenie.
V kazdom pripade nie som krtko a radsej by som cestoval na povrchu.

Re #96774 Marcelllooo: To si odkial vycital. Samozrejme, ze s rychlikmi sa rata v tunely. Ono pre ne sa stava. Vola sa to PREPOJENIE KORIDOROV aby vlaky z Rakuska - ZST Petrzalka sa mohli bezproblemovo napojit na trat do Ziliny. O jeho vyuziti na primestsku dopravu sa zacalo hovorit az sekundarne.

Re #96785 S499.1023: Ale ma aj na streche.
Reakcia na: kecho #96601:
nie, vyhlasil ze bude tender na prenajom 20 solo vozov (12 m), neskor aj na "flotilu" klbakov.
Reakcia na: Santer #96753:
Akceptuje. Ale na neho sa poskytujú len komerčné (nie sociálne) zľavy, ako zľavy v obchodoch, kinách, múzeách... a tiež niektoré autobusové spoločnosti na DAL poskytujú na ne zľavu.

Re #96757 Marcelllooo: Neviem presne aký bol pôvodný plán, ale viem, že bol okolo toho krik a jedným z dôvodov malo byť zvýšenie hluku. Ako keby ešte medzi obchodom a obytným domom nebol rezervovaný koridor pre štvorpruh a NS MHD.

Mimochodom, je zaujímavé, že podľa tohto (http://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/stanovisko_r14.doc) vášho stanoviska ste proti električke nič vážnejšie nemali. Kde a kedy nastal ten zlom?
Reakcia na: Marcelllooo #96774:
"Tunel a stredopetrzalska vetva bude len pre mestske supravy ekvivalentne elektrickam." - Vážne by ma zaujímalo, odkiaľ máš túto informáciu? Možno nejaký tajný dodatok k projektu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.