aha.. sorry zle som ta pochopil...
Inak stanice by mohli byt aj na povrchu a trat by sa smerom ku nim dvihala. keby sa chcelo, na toto sa da najst prijatelne riesenie.
V kazdom pripade nie som krtko a radsej by som cestoval na povrchu.
Re #96774 Marcelllooo: To si odkial vycital. Samozrejme, ze s rychlikmi sa rata v tunely. Ono pre ne sa stava. Vola sa to PREPOJENIE KORIDOROV aby vlaky z Rakuska - ZST Petrzalka sa mohli bezproblemovo napojit na trat do Ziliny. O jeho vyuziti na primestsku dopravu sa zacalo hovorit az sekundarne.
Akceptuje. Ale na neho sa poskytujú len komerčné (nie sociálne) zľavy, ako zľavy v obchodoch, kinách, múzeách... a tiež niektoré autobusové spoločnosti na DAL poskytujú na ne zľavu.
Re #96757 Marcelllooo: Neviem presne aký bol pôvodný plán, ale viem, že bol okolo toho krik a jedným z dôvodov malo byť zvýšenie hluku. Ako keby ešte medzi obchodom a obytným domom nebol rezervovaný koridor pre štvorpruh a NS MHD.
"Tunel a stredopetrzalska vetva bude len pre mestske supravy ekvivalentne elektrickam." - Vážne by ma zaujímalo, odkiaľ máš túto informáciu? Možno nejaký tajný dodatok k projektu ?
Aha. Tak potom treba hovoriť o neaktívnej karte, nie o prázdnej karta. Ja mám napríkald teraz prázdnu bankochmatovú kartu, keďže som práve vybral posledných osem tisíc a keď ich prežeriem, budem hladovať ako Marce3l3o.
ziadny kredit na nej nikdy nebol... prazdna karta bola ked som ju dostal... kupil som si validacnu znamku na zaklade ktorej som ju prilozil na terminal a aktivovali sa mi SAD a ZSR, co znamena ze ked mi prilozia v podnikoch premavajucich vramci ZSR a SAD na kartu zariadenie, napise im ze mam narok na zlavu...
teta mi nesikovnym krokom kartu zrejme dekativovala, cize bola platna (ma znamku) ale neaktivna (javi sa ako neplatna)... aj ZSSK aj SL maju napisane ze zlavu moze mat len ten co ma kartu aktivnu bezohladu na to ci ma znamku alebo nema (ale bez znamky ju nekativuje)
nema byt tunel sucastou eurokoridoru s konecnou na Filialke? Naco by nam isli stavat tunel pre nase potreby? aby mohli tahat eurovlaky cez Pristavny most?
To vieš, na blbý projekt blbý posudok. Dnes som si len tak zbežne prezrel pár dokumentov z grafickej časti (http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=44271) a toľko chýb, čo v nich je, to hádam ani nie je možné.
Len pre názornosť:
Projekt sa nazýva "Dopravno-urbanistická štúdia prepojenia železničných koridorov č IV a V projektu TEN-T 17 a napojenie letiska na železničnú sieť v Bratislave".
- čiže aj napriek tomu, že sa nezaoberá NS MHD, tak sa v tomto návrhu rieši
Výkres 03 (ktorýkoľvek)
- chýbajúce železničné stanice Vajnory a Podunaské biskupice, zatiaľ čo Východné nádražie v nich je aj napriek tomu, že túto oblasť projekt nerieši
Výkresy 04 (najlepšie a alebo c)
- tieto výkresy jasne ukazujú, že projekt vôbec nerieši NS MHD, nakoľko predpokladaný koniec trasy TEN-T je pred navrhovanou stanicou NS MHD Einsteinova. Čiže ďalšia trasa napriek Petržalkou už nebude stavaná zo žiadnych europeňazí, ale štýlom mesto staraj sa. Z toho vidno, že projekt ráta síce s nosným systémom, ale len v najdrahšej časti - podzemný tunel Einsteinova-Filiálka. Je preto otázkou, nakoľko bude toto zaujímavé pre mesto, keď táto stavba ponúkne mestu polonosný systém, aj to len v krátkom úseku cca 5 kilometrov, ktorý naviac nebude kompatibilný s koľajovým systémom MHD.
Výkres 13a - Kartogram dopravného značenia siete HD 2010
- podľa tohto kartogramu, bude zaťaženie Starého mosta o 62% silnejšie ako zaťaženie karloveskej radiály. ? Taktiež kto si viac priblíži, môže vidieť že do Ovsišťa už budú premávať trolejbusy, zatiaľ čo na Dlhých dielo už nie. ?
Výkres 13b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2020 var. 1
- zázračne sa zvýši zaťaženie NS MHD v Karlovej Vsi oproti roku 2010. Celkovo tento kartogram znázorňuje, že značná časť cestujúcich sa presunie zo súčasných prostriedkov MHD do vozidiel NS. Napr. na Ružinovskej poklesne zaťaženie vozidiel MHD aj bez toho, aby bola kapacita adekvátne presunutá inde. Taktiež tu chýba električková trať cez tunel. Zrejme v tej dobe bude prebiehať jeho rekonštrukcia.
Výkres 13b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2020 var. 2
- lokalite Mlynských nív vzniká čierna diera, v ktorej sa strácajú tisíce cestujúcich z linky A.
Výkres 14b - Kartogram dopravného značenia siete HD 2030 var. 2
- čierna diera na Mlynských nivách sa ešte viac zväčšuje
Na stránke rovniankova14.sk je zaujímavý dokument zvaný Alternatívne riešenie dopravy v Bratislave, ktorý zaujímavo rieši mestské vlaky v rámci Bratislavy. Škoda však, že ani jeden z výkresov TEN-Tu s takýmto niečim nepočíta. ttp://www.rovniankova14.sk/docs/nsmhd/studia_zeleznice.doc
A takto by som mohol hľadať chyby a rôzne nezrovnalosti aj ďalej. ?
Re Marcello: Ale OK, berme, ze si dostal mandat od ludi byvajucich na Rovniankovej 14 aby si nieco robil.
Primator vsak dostal mandat od volicov v poslednych volbach na uskutocnenie svojho volebneho programu, ktoreho sucastou je aj vystavba 1. etapy nosneho systemu v Petrzalke v podobe rychlej elektricky.
Ziskal 55,73% platnych hlasov.
Okrem ineho koalicii SDKU,KDH, ktorou je primator sucastou ziskala v mestkom zastupitelstve 57 mandatov z 80.
Nikto nespochybnuje tvoje pravo navrhovat ine riesenia a ohanat sa demokraciou. No poprosim ta aby si v mene tej istej demokracie respektoval vysledky volieb do organov samosprav obci z roku 2006.
samozrejme ze nie. Normalne vlaky a eurovlaky pojdu po existujucom koridore z Rakuska cez ZST Petrzalka na Pristavny most, tak ako doteraz. Tunel a stredopetrzalska vetva bude len pre mestske supravy ekvivalentne elektrickam.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Inak stanice by mohli byt aj na povrchu a trat by sa smerom ku nim dvihala. keby sa chcelo, na toto sa da najst prijatelne riesenie.
V kazdom pripade nie som krtko a radsej by som cestoval na povrchu.
Re #96774 Marcelllooo: To si odkial vycital. Samozrejme, ze s rychlikmi sa rata v tunely. Ono pre ne sa stava. Vola sa to PREPOJENIE KORIDOROV aby vlaky z Rakuska - ZST Petrzalka sa mohli bezproblemovo napojit na trat do Ziliny. O jeho vyuziti na primestsku dopravu sa zacalo hovorit az sekundarne.
Re #96785 S499.1023: Ale ma aj na streche.