Andrej (Anndy008) - hmm...tak to na tom v Grecku boli (v doprave - mozno miestami este aj su) o dost horsie pred vstupom do EU ako u nas...ved u nas bolo dialnicne spojenie mezdi najvacsime mestami vybudovane este pred r. 1985 (by bolo fajn zamyslet sa nad tym preco bolo v CR vybudovanych dialnic viac, u nas len KE-PO, BA- Kuty a BA-PN...ale nechcem vrtat ). Tiez zeleznicne trate mame uz davno, hlavne tahy elektrifikovane, samozrejme...
No, ale ak tie zmeny, o kt. pises su skutocne vdaka EU, myslim, mozeme sa celkom "tesovat" (...ze nam zaplatia metro!!! )
No, ale ak tie zmeny, o kt. pises su skutocne vdaka EU, myslim, mozeme sa celkom "tesovat" (...ze nam zaplatia metro!!! )
Bon-Cu
Podla mna, nemala by sa elektricka s vlakmi moc mixovat, su to dva rozdielne druhy dopravy a tak by to aj malo ostat...Sulhlasim aj s ozpvenim Filialky, z kt by chodili "lokalky" do okolia BA (Trnava, Malacky, DS, Galanta). Tiez by som vybudoval vlakovu trat Petrzalka - Wolfstahl, vyhodou je ze ta trat je elektrifikovana...a zaviest lokalku aj tym smerom ...jo, deko, s "mrakodrapmi: na filialke sa pocita, ale co ja viem (pisali myslim aj v BA niovinach pred letom este), mala by tam byt budova, vp prizemi kt. by bola stanica...nadhera, ne?
Dalsie vec: neviete ci sa nechysta DPB vyuzit nejak novy D usek Mierova - Senecka? Co takto linka Petrzalka - prievoz - (letisko) - vajnory - raca?
Letisko: V sept. sa spusti kopa liniek z M.R.Stef. (poprad, milano, mnichov, berlin) ...preto by myslim bolo na mieste zacat uvazovat o nejakej takejto linke na letisko...iba jedna mozno bude malo...a ak by tam iba zachadzala, nemusel by to byt az taky problem...