Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark01 #95842:
Ten kto si nechá nadávať do kreténov za to, že mu ten druhý dačo vysvetľuje je ozaj mimo zmyslov... Učiteľ čo nadáva svojim žiakom patrí do liečebne a nie do školy... ?
Reakcia na: zakaznik #95847:
Ja si zase myslím, že je jedno, čo by ike "bral" ?, podstatné je, že "miestna hromadná doprava" je spojenie už dávno zaužívané.
Reakcia na: intony #95835:
inak podľa mňa to presunutie električkovej trate do stredového pásu zas až taká blbosť nie je..
Keby sa totiž na Miletičovej "prehodila" elektr. trať a cesta, teda bolo by to naopak ako teraz, tak by zas odpadlo križovanie elektr. trate s cestou na konci Miletičovej (pri Trnavskej ceste)..
čiže zo Záhradníckej zo stredového pásu by trať prešla na Miletičovu na tú stranu, kde je teraz cesta..
Reakcia na: bwd #95845:
Obávam sa, že Ike potrebuje na to zákon, aby to tak mohol nazývať. ?
Reakcia na: bwd #95845:
skor by som bral obecna hromadna doprava...
Reakcia na: Ike #95840:
"ako by sa nazyvala HD osob v obci..."

Miestna Hromadná Doprava.
Reakcia na: S499.1023 #95841:
ako uznavam ze som napisal koninu a ze to nemalo hlavu a patu a ze som to myslel inak a nakoniec som sa vyjaril inak, ale uz vidim ako to budes spominat v kazdom mojom prispevku ?
Reakcia na: intony #95837:
to je práve ten problém.. účel tej prestavby mal byť úplne iný..a to vytvorenie BUS-pruhov a reko električkovej trate...
Reakcia na: enumaelish #95839:
lenže ten týpek sa do toho aj vyzná a vie, o čom hovorí, narozdiel od niektorých novodiskutujúcich.. ?
Reakcia na: Ike #95840:
V ČR je nespočet obcí, ktoré si zaisťujú nejakým obecným mikrobusom dopravu napr. z blbo položenej železničnej stanice (mali by chodiť pešo, však ? ?) a názov neriešia. Pre mňa za mňa aj DHD.
Reakcia na: S499.1023 #95795:
Dakujem za objasnenie.
Ale cisto hypoteticky, ako by sa nazyvala HD osob v obci... v tom pripade o MHD nemoze byt rec... sice taky pripad u nas nie je, ale teoreticky by mohol byt
Reakcia na: Marcelllooo #95819:
čítam tvoju diskusiu s tu prítomnými. Z toho týpka čo ťa osočuje si nič nerob, mne to robí furt a robí to väčšine ktorí sa mu nepáčia, má protekciu proste. Máš ICQ alebo nejaký kontakt na teba? Rád by som s tebou diskutoval o MHD a pod. Dikes ?
Reakcia na: Kami #95829:
to je stav bez Petrzalky. Jej postavenie navysi pocty vozov na linkach 1 a 2, ako aj skrati potrebny interval na linke 1.
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.

To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.

Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14 😃 )
Reakcia na: hoppusmark01 #95836:
Nuž, ale Záhradnícka sa ide rozširovať práve kvôli tomu, aby IAD mala k dispozícii 4 pruhy...
Reakcia na: intony #95835:
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Reakcia na: kecho #95786:

Zatiaľ čo električky majú v úseku Líščie nivy - Miletičova nulový počet semafórov, po rekonštrukcii ich bude o 3 viac.
Z akého dôvodu musí byť električková trať ponovom v stredovom páse? Už akoby nestačili dve nové svetelné križovatky (Jegého-Záhradnícka, Líšie nivy-Záhradnícka), ale už aj odbočovanie zo Záhradníckej na Miletičovu bude riešené CSS. Všetky s "preferenciou", samozrejme

Čo v konečnom dôsledku prinesie rozšírenie Záhradníkej?
- zvýhodní sa IAD, aj keď na krátky čas, keďže ďalších áutomobilov pribudne akonáhle neaktívny vodiči zistia, že zápcha zmizla.
- predĺži jazdnú dobu električiek, kľudne poviem, že aj o 2-3 minúty.

?
Reakcia na: Ámos #95817:
No neviem, či by si obhájil 4 minúty na dnešnej L13... ? V praxi by to až také jednotné asi nebolo predsalen.
Reakcia na: S499.1023 #95830:
To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Reakcia na: Dlhe Diely MHD #95831:
ak stoji prave tento voz 12melonov (teda neaka lepsia vybava) tak je to cena v pohodicke
Re #95827 Ike: ten klb je velmi dobre prepracovany
Reakcia na: Allredo #95826:
Dnes som siel na DD s CapaCity a slabal jak blesk - hodil by sa na linku 32 😃 a 12 melonov za taky bus proste nekup to 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.