Reakcia na: tr3mp #29724:
Ja ziadne pripomienky nemam, takyto vyvoj by som v Bratislave len privital. Cestujuci by sa museli naucit prestupovat (nic ine by im nezostavalo ) a hlavne by si konecne uvedomili, ze s prestupom sa dostanu niekam rychlejsie, nez cakanim na priamy spoj.Nebol by lepsi spickovy interval 3 minuty? 90 sekund na petrzalskej a karloveskej radiale vyzera fakt pekne. Len neviem, ci by to Safarikovo namestie/Nam L Stura ustalo, 60 spojov za hodinu je uz celkom dost...
A vraciam sa k svojej starej otazke -- stacia 4 minuty pre Ruzinov (a po zruseni 83 ? aj pre Dubravku)?
tr3mp
1. Janíkov dvor - Nám. SNP - Obchodná - Hlavná stanica
2. Janíkov dvor - Špitálska - Vazovova - Rača
3. Dúbravka - Podhradie - Špitálska - Ružinov
4. Karlova Ves - Obchodná - Vazovova - Zlaté Piesky
5. Hlavná stanica - Vazovova - ŽST Nové Mesto
Pri špičových intervaloch 4 minúty pre linky 1, 2 a 3, 6 min. pre 4 a
12 min. pre 5 by sa dosiahli prepravné kapacity zhruba podobné súčasným, na Petržalskej radiále a v Karlovke pravidelné 2 minúty, Dúbravka, Ružinov, Vajnorská po ŽST Nové Mesto 4.
4 prestupné uzly Vazovova (priamo na Vazovovej, nie sice na hrane ale nutnosť prechodu 5 metrov na opačnú stranu), Kamenné nám., Obchodná, Trnavské mýto.
Pre lepšiu predstavivosť prikladám mapku, aj so zastávkami http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf
Čo sa týka zachádzania všetkých spojov do Rače, dala by sa spraviť skrátená linka (pásmová prevádzka) iba po Vinohrady, ale to by zase rozbíjalo interval na radiále.
Som zvedavý na vaše pripomienky, ktoré určite hravo vyvrátim ?