Reakcia na: Vladimír #29710:
Ja osobne by som do Race tahal len jednu silnu linku, od ZST Vinohrady jednu slabu alebo silnu - to zalezi, aky by bol ten slaby interval. Totiz L7 by bola ako silna linka nevyuzita. A neoplati sa robit ze v spicke tak a v sedle inak. To nie je dobre - rovnako tvoja L6.A este pripomienka: Sice si nepisal ci by si L4 tahal okolo SND, ale L2 by som z tvojho navrhu uplne vyradil a z L4 spravil silnu linku (ale zas na ZP tahat silnu?) - dnesna L12, tvoja L2 sa mi zda dost nesystemova. To uz radsej L6 na ZP a L4 na ZST NM. Co ty na to? Jo a aby som nezabudol, nemozem dopustit na dnesnu L5, hoci ak by bola silna tak by v Dubravke nebola naplno vyuzita, to by som riesil tym zrusenim L2. Do Dubravky by potom isli bud dve silne alebo silna/slaba linka (L5 urcite silna, najma kvoli Raci). Stale sa to ale toci okolo intervalu - dufam ze by to vyslo tak, aby slaby bol minimalne, teda maximalne 10 minut. A moja osoba je aj zastancom spickovych sluzieb (duplex-silna - napriklad L5, ale to by sa tiez dalo osetrit, len je trosku divne ze v case IMHO trojnasobnych dopravnych narokov je interval rovnaky nez bez nich...)
Vladimír
1 HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
2 DÚBRAVKA - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
3 RUŽINOV - Špitálska - nábrežie - tunel - Obchodná - RUŽINOV
4 DÚBRAVKA - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5 KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA
6 HLAVNÁ STANICA - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO (v špičke predĺžená na ZLATÉ PIESKY)
7 ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
8 RUŽINOV - Obchodná - tunel - nábrežie - Špitálska - RUŽINOV
Na linkách by bol zavedený systémový interval, pričom linky 1, 2, 3, 4, 6, 8 by boli slabé linky a L5 a 7 silné linky. Silná linka = 1/2 intervalu slabej linky.
Po vybudovaní petržalskej trate možno uvažovať s posilnením L1 na silnú linku a spolu s L7 ich predĺžiť do Petržalky.