Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Teraz ma napadlo, ze duplex silna linka by sa dala nejako uspokojit vysokokapacitnymi vozmi, ako spomenul Marko.
Reakcia na: Vladimír #29710:
Ja osobne by som do Race tahal len jednu silnu linku, od ZST Vinohrady jednu slabu alebo silnu - to zalezi, aky by bol ten slaby interval. Totiz L7 by bola ako silna linka nevyuzita. A neoplati sa robit ze v spicke tak a v sedle inak. To nie je dobre - rovnako tvoja L6.
A este pripomienka: Sice si nepisal ci by si L4 tahal okolo SND, ale L2 by som z tvojho navrhu uplne vyradil a z L4 spravil silnu linku (ale zas na ZP tahat silnu?) - dnesna L12, tvoja L2 sa mi zda dost nesystemova. To uz radsej L6 na ZP a L4 na ZST NM. Co ty na to? Jo a aby som nezabudol, nemozem dopustit na dnesnu L5, hoci ak by bola silna tak by v Dubravke nebola naplno vyuzita, to by som riesil tym zrusenim L2. Do Dubravky by potom isli bud dve silne alebo silna/slaba linka (L5 urcite silna, najma kvoli Raci). Stale sa to ale toci okolo intervalu - dufam ze by to vyslo tak, aby slaby bol minimalne, teda maximalne 10 minut. A moja osoba je aj zastancom spickovych sluzieb (duplex-silna 🙂 - napriklad L5, ale to by sa tiez dalo osetrit, len je trosku divne ze v case IMHO trojnasobnych dopravnych narokov je interval rovnaky nez bez nich...)
Ja by som skôr rozmýšľaľ tiež aj nad zvýšením kapacity pozrite si jeden návrh ktorý som na imhd našiel : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b33233533f3341f3039341f212e1f2b2529232932342b252c251f212923213a292e3225242f2def392b2e212c23
Reakcia na: Vladimír #29708:
Ešte ma napadlo, že celkom nepoznám pomery na račianskej radiále. Nech ctené obecenstvo rozhodne, či má zmysel L7 ťahať celodenne do Rače alebo napr. len v čase špičiek. Ja osobne by som bol za tie špičky.
Reakcia na: Vladimír #29708:
Paráda! Má to niečo do seba!
Budem sa opakovať a pri príležitosti návratu tejto témy prinavrátim na svetlo sveta aj môj dávnejší návrh linkového vedenia po pripomienkovaní niektorými účastníkmi tohto fóra:

1 HLAVNÁ STANICA - Obchodná - Nám. SNP - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
2 DÚBRAVKA - nábrežie - ŠAFÁRIKOVO NÁM.
3 RUŽINOV - Špitálska - nábrežie - tunel - Obchodná - RUŽINOV
4 DÚBRAVKA - nábrežie - Špitálska - Vajnorská - ZLATÉ PIESKY
5 KARLOVA VES - tunel - Obchodná - RAČA
6 HLAVNÁ STANICA - Vajnorská - ŽST NOVÉ MESTO (v špičke predĺžená na ZLATÉ PIESKY)
7 ŽST VINOHRADY - Špitálska - NÁM. Ľ. ŠTÚRA
8 RUŽINOV - Obchodná - tunel - nábrežie - Špitálska - RUŽINOV

Na linkách by bol zavedený systémový interval, pričom linky 1, 2, 3, 4, 6, 8 by boli slabé linky a L5 a 7 silné linky. Silná linka = 1/2 intervalu slabej linky.

Po vybudovaní petržalskej trate možno uvažovať s posilnením L1 na silnú linku a spolu s L7 ich predĺžiť do Petržalky.
Reakcia na: Martin #29706:
Rad by smo ta potesil ale ani ja to nevidim ruzovo. Skoda, ze na SK hrabe kazdy pre seba ?
Aj tak si myslím, že električky čakajú všeobecne do budúcna len horšie časy. 7 minútový preklad na radiálach cez víkend sa už dlho neudrží. Tých cestujúcich totiž bude stále a stále ubúdať. To je zákonitý výsledok správania sa magoriátu k hromadnej dorpave. A keď sa odvážia v januári zdražiť cestovné ešte raz ... Ľudia, proste je to fakt, cestovný lístok bol od novembra 1989 zdražený na 18-násobok!!! Je vôbec niečo v slovenskej ekonomike, čo tak drasticky zdražilo??? Do budúcna to vidím veľmi pesimisticky, skúste ma presvedčiť, že to tak nebude. ? ? ?
Reakcia na: Andy #29692:
takze ideme robit preferenciu elektrickovej dopravy, ludom na stanicu odporucime pouzit trolejbus 201 alebo este lepsie autobusy linkiek 61 a 74, to je normalne koncepcne planovanie... za chvilu mozme tu elektrickovu trat zrusit uplne, sak nech sa od nas mozu aj v kosickom DP ucit...
Reakcia na: lubos (!) #29703:
Snad do Dubravky nie? ?
Kami : To je kapitalna blbost. V Karlovke bz mala koncit linka c. 1... Ved y Dubravky sa na Hlavnu stanicu dostanes, Kdezto takto skratena linka c. 12 uz uplne postrada zmysel... to ju rovno mozu zrusit a zahustit napr. 1...

galiyosha: Take nieco som uz raz vypracoval, bolo to idealne, malo to maximalne 8 liniek a kazdy mi to iba ofrflal ?

Spojit 12 a 14 a zrusit 9 ??? Ste padli na hlavu ci co ? To akoze Obchodnu - HLAVNY uzol do Petrzalky ma obsluhovat len 1 linka ??? c5 ?????
Reakcia na: Andy #29700:
Vidis, vyhodme vsetkych vodicov E, nahradme ich robotmi a na platoch usetrime hodne 🙂 Nechame len nejakych pat vozov bez robota, pre nas (Beus, PePa, ja... ?)
Neviem naco tu o takych zalezitostiach diskutujeme. To mozme az ked niekto z nas bude mat pod palcom prislusnu sekciu riadenia a planovania dopravy, pripade bude GR(rrrrrrrr) ?
Reakcia na: COLOR #29699:
To ano, ale ved vies, ze tri so 7-minutovym nikdy nebudu... 🙂 To by musel Rybnicek vytvorit svojich klonov... Tych by nasadil do Magistratu a aj do DPB... 🙂
Reakcia na: Andy #29693:
Proste su lepsie tri linky so 7-minutovym intervalom ako jedna s 20-minutovym.
na kieho certa zas od 10.5. menili cestak linky 20, ked v smere do DNV na zastavke Pri krizi menej ako 5 minutove meskanie nebyva, cize nic k lepsiemu v nom nezmenili......
Reakcia na: Andy #29696:
Na tvoju basnicku otazku basnicka odpoved - lebo 🙂 A...co dodat k tomu "vsak nech to zmenia"... no vsak nech to zmenia 🙂 Heej, ludia tam hore, zmente to! 😉 ?
Reakcia na: Beus #29694:
A preco sa to rata ako vozokilometre a nie vlakokilometre? Vsak nech to zmenia.
Reakcia na: si #29687:
Obchodna je problem, ale ked sa to tak vezme, tak zo zastavky Marianska si na Obchodnej za par minut. A cestujucemu viac vyhovuje (najma v meste), ked ma mensi interval a musi prejst o par stoviek metrov viac ako keby nemusel a interval by bol vacsi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.