Ten kto si nechá nadávať do kreténov za to, že mu ten druhý dačo vysvetľuje je ozaj mimo zmyslov... Učiteľ čo nadáva svojim žiakom patrí do liečebne a nie do školy... ?
inak podľa mňa to presunutie električkovej trate do stredového pásu zas až taká blbosť nie je..
Keby sa totiž na Miletičovej "prehodila" elektr. trať a cesta, teda bolo by to naopak ako teraz, tak by zas odpadlo križovanie elektr. trate s cestou na konci Miletičovej (pri Trnavskej ceste)..
čiže zo Záhradníckej zo stredového pásu by trať prešla na Miletičovu na tú stranu, kde je teraz cesta..
ako uznavam ze som napisal koninu a ze to nemalo hlavu a patu a ze som to myslel inak a nakoniec som sa vyjaril inak, ale uz vidim ako to budes spominat v kazdom mojom prispevku ?
V ČR je nespočet obcí, ktoré si zaisťujú nejakým obecným mikrobusom dopravu napr. z blbo položenej železničnej stanice (mali by chodiť pešo, však ? ?) a názov neriešia. Pre mňa za mňa aj DHD.
Dakujem za objasnenie.
Ale cisto hypoteticky, ako by sa nazyvala HD osob v obci... v tom pripade o MHD nemoze byt rec... sice taky pripad u nas nie je, ale teoreticky by mohol byt
čítam tvoju diskusiu s tu prítomnými. Z toho týpka čo ťa osočuje si nič nerob, mne to robí furt a robí to väčšine ktorí sa mu nepáčia, má protekciu proste. Máš ICQ alebo nejaký kontakt na teba? Rád by som s tebou diskutoval o MHD a pod. Dikes ?
to je stav bez Petrzalky. Jej postavenie navysi pocty vozov na linkach 1 a 2, ako aj skrati potrebny interval na linke 1.
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.
To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.
Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14 )
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd