Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: enumaelish #95850:
Ale ty nie si žiak ?
Reply on: hoppusmark01 #95842:
Ten kto si nechá nadávať do kreténov za to, že mu ten druhý dačo vysvetľuje je ozaj mimo zmyslov... Učiteľ čo nadáva svojim žiakom patrí do liečebne a nie do školy... ?
Reply on: zakaznik #95847:
Ja si zase myslím, že je jedno, čo by ike "bral" ?, podstatné je, že "miestna hromadná doprava" je spojenie už dávno zaužívané.
Reply on: intony #95835:
inak podľa mňa to presunutie električkovej trate do stredového pásu zas až taká blbosť nie je..
Keby sa totiž na Miletičovej "prehodila" elektr. trať a cesta, teda bolo by to naopak ako teraz, tak by zas odpadlo križovanie elektr. trate s cestou na konci Miletičovej (pri Trnavskej ceste)..
čiže zo Záhradníckej zo stredového pásu by trať prešla na Miletičovu na tú stranu, kde je teraz cesta..
Reply on: bwd #95845:
Obávam sa, že Ike potrebuje na to zákon, aby to tak mohol nazývať. ?
Reply on: bwd #95845:
skor by som bral obecna hromadna doprava...
Reply on: Ike #95840:
"ako by sa nazyvala HD osob v obci..."

Miestna Hromadná Doprava.
Reply on: S499.1023 #95841:
ako uznavam ze som napisal koninu a ze to nemalo hlavu a patu a ze som to myslel inak a nakoniec som sa vyjaril inak, ale uz vidim ako to budes spominat v kazdom mojom prispevku ?
Reply on: intony #95837:
to je práve ten problém.. účel tej prestavby mal byť úplne iný..a to vytvorenie BUS-pruhov a reko električkovej trate...
Reply on: enumaelish #95839:
lenže ten týpek sa do toho aj vyzná a vie, o čom hovorí, narozdiel od niektorých novodiskutujúcich.. ?
Reply on: Ike #95840:
V ČR je nespočet obcí, ktoré si zaisťujú nejakým obecným mikrobusom dopravu napr. z blbo položenej železničnej stanice (mali by chodiť pešo, však ? ?) a názov neriešia. Pre mňa za mňa aj DHD.
Reply on: S499.1023 #95795:
Dakujem za objasnenie.
Ale cisto hypoteticky, ako by sa nazyvala HD osob v obci... v tom pripade o MHD nemoze byt rec... sice taky pripad u nas nie je, ale teoreticky by mohol byt
Reply on: Marcelllooo #95819:
čítam tvoju diskusiu s tu prítomnými. Z toho týpka čo ťa osočuje si nič nerob, mne to robí furt a robí to väčšine ktorí sa mu nepáčia, má protekciu proste. Máš ICQ alebo nejaký kontakt na teba? Rád by som s tebou diskutoval o MHD a pod. Dikes ?
Reply on: Kami #95829:
to je stav bez Petrzalky. Jej postavenie navysi pocty vozov na linkach 1 a 2, ako aj skrati potrebny interval na linke 1.
A tu je vec, s ktorou navrh nepocital - zeleznicny tunel cez Dunaj. Pripadna premavka S-bahnu stredom Petrzalky "zoberie" cast cestujucich elektricke a nebude potrebny taky interval. Navyse je tu ciastocny subeh zeleznice prave s linkou 2.

To by zvadzalo k zruseniu elektricky a k snahe nechat celu kolajovu dopravu na zeleznice. Lenze aby sa dosiahol atraktivny interval (to 15 min nie je), musela by sa znacne obmedzit autobusova doprava cez Dunaj. V tomto je elektricka flexibilnejsia, najma ak tvori (ma tvorit) nosny system v ostatnych castiach mesta. Netreba zabudat, ze je tu aj ZST Petrzalka ktoru treba tiez obsluhovat. Minimalne kvoli Rakusku.

Som za zapojenie vlakov do MHD v meste, ale ako rychly a kapacitny doplnok, nie ako nahradu elektricky. A to hovorim aj ako obyvatel Rovniankovej (nie 14 😃 )
Reply on: hoppusmark01 #95836:
Nuž, ale Záhradnícka sa ide rozširovať práve kvôli tomu, aby IAD mala k dispozícii 4 pruhy...
Reply on: intony #95835:
keď už sa bude rozširovať Záhradnícka na 4-pruh, tak nech sú tam 2 BUS-pruhy.. v každom smere jeden.. Aspoň zamedzíme do budúcnosti meškanie L50 spôsobené zápchami, ktoré tam skôr či neskôr budú..
Reply on: kecho #95786:

Zatiaľ čo električky majú v úseku Líščie nivy - Miletičova nulový počet semafórov, po rekonštrukcii ich bude o 3 viac.
Z akého dôvodu musí byť električková trať ponovom v stredovom páse? Už akoby nestačili dve nové svetelné križovatky (Jegého-Záhradnícka, Líšie nivy-Záhradnícka), ale už aj odbočovanie zo Záhradníckej na Miletičovu bude riešené CSS. Všetky s "preferenciou", samozrejme

Čo v konečnom dôsledku prinesie rozšírenie Záhradníkej?
- zvýhodní sa IAD, aj keď na krátky čas, keďže ďalších áutomobilov pribudne akonáhle neaktívny vodiči zistia, že zápcha zmizla.
- predĺži jazdnú dobu električiek, kľudne poviem, že aj o 2-3 minúty.

?
Reply on: Ámos #95817:
No neviem, či by si obhájil 4 minúty na dnešnej L13... ? V praxi by to až také jednotné asi nebolo predsalen.
Reply on: S499.1023 #95830:
To isté som písal aj osemstodesine, na prevádzku peniaze neberú. Ja som googlil, ale nevygooglil. Ešte som sa dočítal o kontrakte, písal som pár mailov, uvidím. To cestovné je minimálne 1,50 podľa zóny až 2,20, zľava na spiatočný. Integrácia je utópia.
Luas je nonstop narvatý. Inak vcelku show, tento rok prebieha predlžovanie 30 m vozov na 40 metrové + nákup 18 nových ?, nehovoriac o zbesilej výstavbe VHD všetkého možného.
Reply on: Dlhe Diely MHD #95831:
ak stoji prave tento voz 12melonov (teda neaka lepsia vybava) tak je to cena v pohodicke
Re #95827 Ike: ten klb je velmi dobre prepracovany

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.