Reakcia na: m@rtin #92802:
No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?
fobust
Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?