Reakcia na: m@rtin #92802:
No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?
bwd
1. Je mi to jedno, hlavne že ma VOR neokráda tak, ako to robia
slovenské železnice.
2. Je mi to jedno, či ma okráda ŽSR, alebo ŽSSR - podstata je, že ÖBB
je slušnejšia a aj lacnejšia.
3. Je mi to jedno, že guláš u Pantla má inú cenu, ako u iného, ale komfortnejšieho
restauratéra, slovenské železnice mi ponúkajú presne ten istý produkt
v presne tom istom komfortnom stupni, dokonca v tej istej vlakovej
súprave ako rakúske železnice, ale drahšie. Nehovoriac o tom, že keby
som ten lístok nekupoval v Euro, tak by ma vyšiel ešte drahšie; slovenské
železnice jeho cenu prepočítavajú zlodejským vexláckym kurzom 35,-Sk/1€!